Gå til innhold

shopperi, shoppera


LekeHusmor

Anbefalte innlegg

ja jeg håper de er så bra som de ser ut! :jepp:

blir spennende å få de..

skal i bursdag på lørdag og skal spandere på meg noe nytt imorgen, helst en kjole tror jeg.. usikker. noen som vet om jenny skavlan kolleksjonen ble revet ut av butikkene på 123?

Min erfaring tilsier at det skal være mye igjen enda :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eneste jeg vet er at på den lanseringsfesten hennes i Oslo forrige uke sto jentene i kø i 4-5 timer før det åpnet :forvirret: Men jeg krysser fingrene sammen med deg, har så lyst på en av kjolene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da kan jeg svare: her i bergen er det masse av kolleksjonen igjen. dvs to plagg mindre siden jeg har kjøpt to av de nå :ler:

denne buksedressen og selvfølgelig naglekjolen :)

sko ble det også, disse fra DnA shoes. de er ufattelige gode å gå i! kjennes nesten ikke som heler en gang. og så kan de brukes litt til alt føler jeg, jeans og kjoler osv osv. blir mine partysko i vinter!

Endret av LekeHusmor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Naglekjolen endte jeg også opp med, skikkelig sexy kjole! Ble imponert over hvor godt plaggene satt. Buksedressen var også kjempekul, den så jeg ikke på min BikBok :)

De skoene, er ikke det samme som er på det bildet jeg linket til i dagboken min? :klø: Utrolig kule ihvertfall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kule sko! :hoppe:

Ellers liker jeg ikke Jenny Skavland-klærne så godt. ikke det jeg så langt har sett i alle fall. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bildet er ikke mitt, Mischa :ler:

nei jeg skal levere tilbake alt.. endte opp med shortsdrakten i to farger, den hvite kjolen og naglekjolen. brukte jo naglekjolen igår, så får vel beholde den, men det er igrunn en veldig one-hit-wonder-kjole, hvis dere skjønner.. :rolleyes:

det var rare størrelser også..

men skoene mine derimot, GUD så fornøyd jeg er! de var helt vanvittig gode å gå i! jeg hater høye heler egentlig, og får vondt etter 10 min, men igår holdt jeg ut i mange, MANGE timer, med masse dansing og gåing, og det var ikke noe vondt! deilig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jumpsuitene var umulige å få på, og den hvite kjolen ble litt vel dollete for meg, jeg så ut som en 6åring.. ;)

jeg kjøpte også en sort, tettsittende kjole med sånn mesh øverst, sånn gjennomsiktig, men den går også i retur. jeg så blodharry ut! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det var det som var problemet med meg og.. funket ikke i det hele tatt altså! :ler:

bikbok hadde fått inn mye fint nå syns jeg.. bare synd at alt de har med paljetter ser så jækla billig ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

trodde det var dine bilder jeg :fnise:

kjipt at jenny-klærne gikk tilbake til butikken, men men.. du er flink som faktisk leverer tilbake og ikke bare beholder de av latskap (sånn som jeg ofte gjør..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trodde det var dine bilder jeg :fnise:

kjipt at jenny-klærne gikk tilbake til butikken, men men.. du er flink som faktisk leverer tilbake og ikke bare beholder de av latskap (sånn som jeg ofte gjør..)

jeg er litt for gjerrig til det :fnise:

i dag har jeg vært på sandvika storsenter, og fått følgende fangst:

- tre nye eos lipbalmer. kjøpte en til i mintsmaken, de andre var til mor og søs. gøy å prøve å frelse folk med produkter man liker selv :ler:

- leopard-paljett hårbøyle fra Gina Tricot

- store glass-nagle øredobber fra Gina Tricot

- 6 pk med små glass nagleformede øredobber i zebra, leopard, svart, krystall og hvitt fra Gina

- en grå lang topp fra Gina Tricot

- The Host - nye boken til forfatteren av Twilight.

og nye Elle :nigo:

har forøvrig også fått den pelsvesten jeg maste sånn om for en stund tilbake og I loooove it. den er så fin! føler meg så fancy :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fortell om du også liker boka da! For hvis både du og Grafics liker den, så må jeg nok vurdere å lese den selv.. Men jeg er skeptisk! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:tommelsmil:

jeg har begynt på den nå, og den virker bra så langt!

Igår på Gardermoen så innså jeg at jeg trenger en ny lommebok, jeg har hatt en sånn leopard-pung fra Accessorize i tre år nå men den har gått sønder.. så fant jeg en ny på Accessorize som jeg falt pladask for! Den ser nesten sånn ut, bare at den er mørkerød og uten det vevde skinnet.. og jeg er så utrolig fornøyd! den er i mykt og deilig skinn, og den ser faktisk veldig eksklusiv ut! og akkurat passe størrelse. i tillegg er det gøy med noe rødt, siden jeg ikke bruker så mye av det ellers. og det beste av alt; prisen! 159 kr :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:tommelsmil:

jeg har begynt på den nå, og den virker bra så langt!

Igår på Gardermoen så innså jeg at jeg trenger en ny lommebok, jeg har hatt en sånn leopard-pung fra Accessorize i tre år nå men den har gått sønder.. så fant jeg en ny på Accessorize som jeg falt pladask for! Den ser nesten sånn ut, bare at den er mørkerød og uten det vevde skinnet.. og jeg er så utrolig fornøyd! den er i mykt og deilig skinn, og den ser faktisk veldig eksklusiv ut! og akkurat passe størrelse. i tillegg er det gøy med noe rødt, siden jeg ikke bruker så mye av det ellers. og det beste av alt; prisen! 159 kr :hoppe:

Jeg er ganske sikker på at det må være samme leopard-pungen som jeg har hatt i noen år ;) Min er også utslitt :P

Fin lommebok-sak du hadde funnet deg. Jeg har veldig god erfaring med de som er i skinn, mine har hvert fall holdt seg veldig fine veldig lenge :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...