Gå til innhold

shopperi, shoppera


LekeHusmor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

har lest gjennom hele shoppingboken min nå og jeg må si altså, det er mange ting jeg har vært såååå fornøyd med og så henger de bare i skapet og jeg har omtrent ikke brukt de :ler:

jeg tror jeg skal dra litt lærdom av dette og slutte å kjøpe ting bare fordi jeg har sett de i en blogg eller i et blad osv.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en liten tur i byen resulterete i tørrshampo som jeg har ment å kjøpe en stund, og en saltvannsspray fra Lee Stafford.

spent på å prøve produktene!

Nå har jeg bare den ræva saltvannssprayen fra Proffs (den billige driten på H&M) og den er virkelig helt dritt. håret virker bare skittent!

har også vært å hentet skoene mine fra H&M, og de er helt rå! faktisk ganske OK å gå i også. bare litt usikker på hvordan jeg skal bruke de, de er nesten litt VEL sado :ler:

har dere sett noen blogger med de skoene noe sted? kunne vært greit å hentet litt inspirasjon..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en liten tur i byen resulterete i tørrshampo som jeg har ment å kjøpe en stund.

Gi rapport om hvordan du syns denne er er du snill. Jeg har også tenkt på å kjøpe meg tørrsjampo en stund, men glemmer liksom av det :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gi rapport om hvordan du syns denne er er du snill. Jeg har også tenkt på å kjøpe meg tørrsjampo en stund, men glemmer liksom av det :sjenert:

Jeg henger meg også på her! :)

Har sett på denne maaange ganger, men det har aldri blitt noe kjøp :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De skoene er så kule! Har sett de på litt forskjellige blogger, men bare bilde av skoene, ikke som del av et antrekk.. men du kan jo sjekke ut lisaplace, kan hende det kommer et antrekk der med de snart, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tørrsjampoen og synes den er ganske bra, men den lukter sterkt og intenst da, skikkelig 80-talls tropisk :fnise:

Håret ser freshere ut og får mer volum, men effekten varer ikke mer enn noen timer og da ser håret enda verre ut enn det var :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen ting jeg har lurt på..

petite - er det for lave jenter? eller betyr det at str er bittesmå?

patent - hva i helvete betyr det? ser det i alle blader.. "patent leather" osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen ting jeg har lurt på..

petite - er det for lave jenter? eller betyr det at str er bittesmå?

patent - hva i helvete betyr det? ser det i alle blader.. "patent leather" osv.

Mener å ha lest at petite hos asos er for de lavere en 160 cm.

Patent - er ikke det blank/lakk da? Patent shoes er lakksko mener jeg :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jo det er kanskje det :fnise:

jeg har forøvrig kjøpt meg verdens fineste genser..

en lys grå strikkegenser med angoraull, så litt sånn "fluffy" og masse paljetter på skuldrene.. fra H&M! jeg elsker den! herlig 80talls-feel og den er så hverdags-glam :)

å danse rundt i leiligheten med høretelefoner og ipod og synge høyt er terapi for sjelen altså :digge:

akkurat nå er det Usher - U turn som får gjennomgå! :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tørrsjampoen og synes den er ganske bra, men den lukter sterkt og intenst da, skikkelig 80-talls tropisk :fnise:

Håret ser freshere ut og får mer volum, men effekten varer ikke mer enn noen timer og da ser håret enda verre ut enn det var :sjenert:

Interessant! :fnise:

jo det er kanskje det :fnise:

jeg har forøvrig kjøpt meg verdens fineste genser..

en lys grå strikkegenser med angoraull, så litt sånn "fluffy" og masse paljetter på skuldrene.. fra H&M! jeg elsker den! herlig 80talls-feel og den er så hverdags-glam :)

å danse rundt i leiligheten med høretelefoner og ipod og synge høyt er terapi for sjelen altså :digge:

akkurat nå er det Usher - U turn som får gjennomgå! :danse:

Hverdagsglam er thumbs up :tommelsmil:

Det er ikke bare bare når du hører på musikk altså :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg vil virkelig ha denne kjolen altså..

perfekt til vinterkvelder man vil pynte seg litt! tenk så fin med sorte strømpebukser og de nye skoene mine.. :rolleyes:

ville helst hatt den nå til helgen for å feire bursdagen min, men somehow så tviler jeg på at de har den på Vero Moda i norge.. får gå innom i morgen før jobb og sjekke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg jakter på en sort parka/kåpe ting fra GAP som jeg så i forrige Marie Claire (uk)..

men jeg finner den ikke på nettsidene til Gap.. aner dere hvordan jeg kan finne den? :klø:

det jeg jakter på er faktisk en sort parkas med sort pelskrage. si fra hvis noen ser!!

Endret av LekeHusmor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Heihei!

Snikleser titter frem!

Tenkte bare at jeg skulle anbefale deg å prøve saltvannsspray fra Bjørn Axen. Liten grønn flaske du får på Vita, den er genial spør du meg! Tenkte sånn en gang når du er ferdig med den du har kjøpt deg nå! :)

Endret av Helyn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

dagens shopping består av Nokasranet-boken, mat og vin :ler:

veldig spennende!

lurer på å bestille meg den capen fra Asos altså.. den er så fiiin. men bare lurer på hvordan jeg skal bruke den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...