Gå til innhold

shopperi, shoppera


LekeHusmor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

i dag skal jeg se om jeg kan handle bittelitt. shopping pleier jo å hjelpe.

ønsker meg:

fine strømpebukser (mønstrede, grå osv)

semskede ankelstøvletter, helst lave så jeg kan bruke de til hverdags. litt røffe.

høye støvletter med tjukk høy hæl.

kom ikke på noe mer nå så srkiver heller mer etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

denne vil jeg haaa! ååh så fin den hadde vært. men den er mer sommer enn høst.. og det blir litt mongo å kjøpe den bare for å bruke den en kveld på kreta :gjeiper:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lucy d-.-b
denne vil jeg haaa! ååh så fin den hadde vært. men den er mer sommer enn høst.. og det blir litt mongo å kjøpe den bare for å bruke den en kveld på kreta :gjeiper:

:hjerte: Bare bruk den 2 kvelder på Kreta du, så er det helt i orden :nigo:

Den var kjempesøt!

Endret av lucy d-.-b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kule nyheter på hm.com!

bl.a en Rodarte inspirert strikkegenser, og noen helt rååe kjoler..som jeg desverre ikke har helt kroppen til å bruke :grine:

lurer litt på denne kjolen, og denne jakken.. men hva skal jeg bruke jakken til liksom.. ser for meg at den hadde vært fin med smale, slitte jeans og en enkel singlet, men jeg har ikke mage enda til å gå sånn denne jakken lurer jeg også på.. hadde vært lekker, bare redd jeg ikke finner noe å bruke den til og at jeg ikke får den til å funke liksom :grine:

Endret av LekeHusmor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner frustrasjonen din :sjenert: Har lyst på ca de samme plaggene.. Du er hvertfall litt flinkere enn meg for du prøver å se for deg et antrekk med plagget, jeg bare kjøper masse tilfeldige greier og har aldri noe som passer sammen :plystre:

Har du fått pelsvesten forresten? :)

Vet du om den lang eller kort?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:nei:

får den ikke før i slutten av sept.. gleder meg sååån! tror den er lang da.

blir så fint med det strikkede og så pelsen sammen.

men må innrømme jeg ikke vet helt hvordan jeg skal bruke den :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

klippet meg enda kortere! bob it is altså!

merker at nå som jeg har en litt krevende frisyre, så tenker jeg enda mer over hva jeg har på meg.

må gå kraftig gjennom gardroben når jeg flytter, er mye jeg kan kvitte meg med.. ønsker meg en litt mer voksen stil. men det hender litt for ofte jeg velger komfort fremfor å se stilig ut, fordi jeg bor i regnbergen og det er så dritt vær hele tiden.. orker ikke bli klissvåt. og gummistøvler er liksom ikke så jækla fint, selvom det er Hunter.

føler meg stilforvirret! :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ønsker meg:

mulberry veske

semskede skinnstøvletter til over kneet

mulberry kalender

de jakkene fra H&M

serena i gossip girl sin stil! :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Someone out there will probably have much more use for these things than I have. I’m just sick of looking at a over-crowded closet and find nothing to wear. You just need to be honest and brutal about it.

godt sagt. det er sånn jeg må tenke også, når jeg skal gjennom skapet mitt. mange hettegensere jeg syns er såå fine osv, men som jeg aldri bruker lenger. tskjorter også. jeg er i en sånn stil-endrings-fase og trenger å få vekk alt jeg ikke bruker lenger sånn at jeg kan se mulighetene for det jeg har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også stilforvirret LekeHusmor, skal vi være stilforvirrede sammen? :grine:

jaaa :bond:

det er slitsomt altså!! hehe.

så det er godt å være fler om det!

men det blir ikke bedre av at jeg nå i tillegg er stilforvirret på interiør også! blir jo helt koko :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lucy d-.-b

Haha, jeg har bekjempet min stilforvirring med å sette meg selv i en situasjon der jeg går med treningstøy store deler av døgnet uansett :ler:

..jadda..

:gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hørtes veldig fornuftig ut! hvis jeg gjorde det et halvt års tid ville jeg mest sannsynlig kunne kle meg i hva jeg ville etterpå :) kanskje det er en løsning! hehe.

det er det som er litt greia også, mange av dagene mine går med til å dra til jobb, skifte til uniform, skifte og så dra hjem igjen. krever ikke de helt store antrekkene liksom.. sykler ofte til jobb også, og det regner ofte her, så dermed blir ofte antrekket deretter..

dermed er det sjelden jeg finner den helt store inspirasjonen til å kle meg. i tillegg har jeg ikke plass til alle klærne mine, de bare tyter ut overalt og jeg finner aldri det som jeg leter etter. håper og tror det skal bli bedre når vi får flyttet, jeg får gått gjennom alle klærne og får litt mer oversikt.

i den nye leiligheten skal jeg ha klesstativer, så alt får henge, og så en kommode til undertøy osv. gleder meg! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var innom Bolia i dag for litt inspirasjon.. og jeg må si at det er stilig, men det kommer ikke til å passe inn i vår leilighet. føler at man må ha en ganske ny og stilren leilighet for å ha en bolia-stil, og der vi skal bo er det jo litt student-aktig standard... billig Ikea laminat og ikke så fancy kjøkken akkurat. så da blir det nok finest å legge seg på en litt mer romantisk/naturlig linje. ikke heelt shabby chic, men en ting i mellom liksom.

blir spennende å se om jeg finner spisestue. saumfarer finn daglig for å se om noe har kommet. håper egentlig å finne et spisestuebord som er slitt og gammel som jeg kan male, og så kjøpe stoler på ikea ellernoe.

ellers sliter jeg med å kle meg om dagen! ikke bare pga stilforvirrig, men pga været. det er jo varmt og kaldt annenhver dag.

og så har jeg begynt å bli snobbete inni hodet mitt; var innom DnA i dag og BikBok bl.a, og syns alt virkelig "billig" i kvaliteten liksom. det er bare å gi seg med altså :nei:

jeg skulle drept for å ha Zara her i byen! må komme meg hjem en tur i høst og ta en liten tur dit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er stilforvirret i interiørveien jeg også :fnise:

Vi er nok ganske håpløst like, men er litt trøst i å vite at jeg ikke er alene om å slite med å "get it together"

Tror du har rett i at en småromantisk shabby chic stil egner seg bedre i en leilighet du beskriver. Jeg er stor fan av Bolia, og det er nok den stilen jeg sikter mot - bare litt mindre natur og litt mer crazy glamor, men vi skal jo også ta overflatene og får forhåpentligvis en litt renere, ny look.

Vi leide jo leilighet i to år, og det er ordentlig kjedelig å kjøpe inn midlertidige møbler som man kanskje ikke ville valgt om man hadde eid leiligheten selv og kunne pusse opp som man ville! Men du virker jo hvertfall interessert og opptatt av interiør, da vi leide leilighet fortrengte jeg interessen så ga litt f... vi var mest opptatt av å få det til å fungere på 32 kvm :ler:

Er innom Zara nå og da, men synes ikke jeg finner så mye fint jeg :sjenert: Hva er galt med meg :klø: Ler meg i hjel av alle t-skjortene deres med forskjellige ord og uttrykk, det står SÅ mye rart uten mening. Kommer selvsagt ikke på noen av de fantastiske 'slogan'-greiene nå, men jeg må humre litt når jeg ser det :ler:

Jeg skjønner deg godt med snobberiet ditt jeg, merker jeg grøsser litt av meg selv når jeg kjøper viskose, akryl og PVC fra H&M, Dna og slike steder.. Burde vite bedre nå, men jeg går stadig i fella :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de har så fine blazere på Zara! de sitter perfekt på meg. og så er de så kjappe til å kopiere trender. nei jeg liker Zara altså. selvom jeg liker Stradivarius enda bedre. men det er jo ikke i norge :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok - da skal jeg gjøre noe jeg aldri har gjort før. innføre shoppestopp.

eller fullstendig shoppestopp blir det ikke, for jeg må jo kjøpe møbler osv til leiligheten. men det blir shoppestopp på alt annet; klær osv.

Igår kjøpte jeg meg en grå cardigan med dyremønster fra H&M og en basic grå tskjorte, og rens og fuktighetskrem fra REN, så får vi se om jeg også blir bitt av basillen! kjøpte de på Cubus med en kompis som har sånn Varner-kort, så da fikk jeg 40%, igrunn et kupp!

MEN jeg fikk lønn i dag, 14000 kr, deilige penger det, men jeg vet de kommer til å fly avgårde.. skal jo til Kreta, skal ha nye ting til leiligheten, skal til england i nov osv. og jeg vil virkelig heller ha mye penger i england! så nå er det full sparing for deg, lekis!

håper jeg klarer å holde meg.. er så utrolig mye jeg har såå lyst på :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...