Gå til innhold

shopperi, shoppera

LekeHusmor

Anbefalte innlegg

Shoppestopp er alvorlige saker ;)

Det som er så kjedelig er at det ofte er da man finner mye fint, når man ikke får kjøpe noe :sjenert:

Men det går nok veldig bra, snart er du jo på ferie og det er litt lettere å holde seg på matta når man er bortreist, jeg pleier ikke finne så mye å handle i syden hvertfall!

Spennende å høre om du blir fornøyd med REN :jepp:

Jeg liker noen av produktene, mens andre er helt pyton for min hud.

Har fuktighetskremen og er ganske fornøyd med den, .. tror jeg :lol:

Tror jeg reagerte på ansiktsvasken deres, men du har heldigvis kjøpt en annen enn jeg har :Nikke:

Varnerkort er GULL verdt! :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ja, jeg kommer nok til å legge ut bilder av ting jeg sikler etter her.. men får prøve å tenke på det som inspirasjon til jeg skal til england! jeg vet jo hvor mye jeg elsker butikkene der, og vil heller bruke de der.. og siden jeg fortsatt kan kjøpe ting til leiligheten, blir det jo ikke sånn helt ekstrem shoppestopp.

så langt liker jeg REN, huden føltes fin når jeg la meg igår hvertfall.. men det var ingen toner i serien da, har blitt så vant å bruke det jeg nå :klø:

ellers driver jeg å bleker tennene mine om dagen, med sånne Crest whitestrips en venn av meg kjøpte med fra USA. det iser fælt, men jeg vet resultatet blir bra! :tommelsmil:

det bare gikk opp for meg at jeg faktisk ikke kommer til å ha så sabla mye penger i høst, og at jeg må roe litt ned da. så nå skal jeg surfe på finn etter fine møbler :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

første "skoledag" i dag så har grublet endel på hva jeg vil ha på meg. vil ikke se for pyntet ut heller.. men samtidig vil jeg se skikkelig ut. ikke lett!

har endt opp med tykke, sorte strømpebukser, en slitt, avklipt kort mørk olashorts, en litt løs lysegrå tskjorte og en dyremønstrert-aktig mørkegrå og sort cardigan fra H&M.. litt ringer på fingrene. har igrunn ingen sko som passer til, syns jeg så mongis ut med lave, sorte ankelstøvletter til, selvom jeg syns alle motebloggerne er så stilige når de går sånn :haar:

litt usikker på veske og ting tang også.. blæææææææ.

jeg er liksom ikke "comfortable in my own skin" :grine:

Endret av LekeHusmor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

shoppestoppen gikk lukt til helvete da de plutselig hadde fått inn bikinien jeg har siklet på i min str igjen på ASOS..

så da har jeg bestilt meg:

denne bikinien, bare i svart. så ut til at jeg fikk den siste, noen må ha sendt inn en retur! :nigo:

paljettballerinasko.. kjekke å ha, går jo liksom til alt

solbriller

så får alle bare krysse fingrene at de kommer i løpet av en uke, sånn at jeg får det før jeg skal til kreta! hvis ikke er det ganske meningsløst :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

shoppestoppen gikk lukt til helvete da de plutselig hadde fått inn bikinien jeg har siklet på i min str igjen på ASOS..

så da har jeg bestilt meg:

[denne bikinien i svart. så ut til at jeg fikk den siste, noen må ha sendt inn en retur! :nigo:

paljettballerinasko.. kjekke å ha, går jo liksom til alt

solbriller

så får alle bare krysse fingrene at de kommer i løpet av en uke, sånn at jeg får det før jeg skal til kreta! hvis ikke er det ganske meningsløst :ler:

Endret av LekeHusmor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...

Annonse

Jeg har vært altor lite her i det siste, du hadde falt ut av mine innlegg. :sjokk: Men nå er du tilbake! Kult hvis REN funker for deg, jeg er frelst. :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den Mayblossom rensen liker jeg veldig godt, men jeg erl itt usikker på fuktighetskremen.. den er litt vel "kremete" liksom, og føler huden iblant blir litt fettete av den. og så syns jeg den lukter litt mye blomster :ler:

har ikke kjøpt meg så mye i det siste, bortsett fra ting til leiligheten da.

har fått til en viss form for stil, det liker jeg. spisestue til 399 + maling!

og så Karlstad sofaer i hvitt fra Ikea.

soverommet er litt sånn japansk-aktig, helt hvitt og så seng, kommoder og nattbord i sånn mørkt tre. Malm serien fra Ikea. Hvit rislampe (?) i taket.

Kjøkkenet lukker jeg øynene hver gang jeg går inn på :ler:

det er jo tross alt bare en leie leilighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

guuuud så mye fint ASOS Black har lagt ut i dag! :sikle:

Grafica: har ikke spurt.. vet ikke om jeg gidder å legge så mye innsats i et sted hvor jeg ikke skal bo så lenge! det er mye trefarger her, men jeg har gjort det fint med mye hvitt og en litt sånn student-stilig stil :ler: mangler bare noen tepper, og pledd + puter til sofaene, og sofabord.. så blir det riktig fint her ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så har jeg kjøpt litt nytt da :ler:

har kjøpt en deilig strikket flette-tights på Bikbok, kjekt alternativ til joggebukser til kosekvelder hjemme. i mørkegrå.

en sort plain bukse til jobb.. (gøy å bruke penger på :gjeip1:

en vase på Åhlens + et duftlys Rose/Lavender

nyeste Marie Claire :strix:

elsker når det er 25% på narvesen!

kosesokker i strikk med fleece inni på cubus

ny shampo, Aussie Hair.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vil følge med litt her også jeg :)

Så vittig, jeg så på akkurat samme flettetightsene i dag jeg også! De så kjempegode ut, men kjøpte ikke da jeg er en smule blakk i noen dager til.. ehe ;)

Tror jeg må herme med å kjøpe blad på narvesen og, det hørtes nemlig ut some en veldig god idé :fnise: Skal ha prøve i morgen, så hvis det går bra, blir det en fin belønning til meg selv :lur:

:goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei, de hadde jo ikke mye fint på ASOS.com da..... :sukk:

Hvordan er de med levering og sånn? Okey?

Fant minst 3 jeans og 4 bukser jeg vil ja.. Stakkars kontoen min....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei, de hadde jo ikke mye fint på ASOS.com da..... :sukk:

Hvordan er de med levering og sånn? Okey?

Fant minst 3 jeans og 4 bukser jeg vil ja.. Stakkars kontoen min....

OK på levering ja :) blir som oftest toll på da. men det er no så! :ler:

jeg kan si til alle som leter etter noe behagelig å ha på seg på hjemmekvelder i høst; gå på bikbok og kjøp de flettede strikketightsene de har! jeg har på meg mine nå, og de er sååå comfy. har bare en løs tskjorte over og en cardigan. like behagelig som en joggis, men betraktelig mye finere ;)

kan anbefale strikkesokker med fleece inni fra Cubus som tilhørende benplagg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

den koster 199 og den fins i brun, mørkegrå (den jeg har) og sort :)

nå vet jeg ikke så mye om kvaliteten siden jeg har bare hatt de på i 30 min, men de føles hvertfall veldig gode!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, de tightsene så jeg faktisk på idag! Skikkelig fin og høstete, hvis det er et ord :fnise: Tror jeg skal dra i morgen og kjøpe noen, siden du er så flink å reklamere ;)

Tror forresten jeg så de i hvit også idag, Rosenrød..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...