Gå til innhold

shopperi, shoppera

LekeHusmor

Anbefalte innlegg

da har jeg kjøpt kjolen.. 2249 kr :grine:

men enten får jeg ca halvparten av mamma eller så selger jeg den andre kjolen.

får bare godta det. litt surt siden jeg helst ville hatt den i mørkeblå men sånn er nå det.

var innom Mexx, hvor jeg hadde litt utestående gjeld.. litt som i litt mer enn jeg trodde. så gikk 2000 kr der og. jippi.. :tunge1: sure penger.. men sånn er nå det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

forøvrig har jeg også fått de to bikninen jeg bestilte fra ASOS i dag! er meget fornøyd, to flotte bikinier til under 200 kr :)

denne med matchende underdel og denne i turkis med matchende underdel.

den slange-bikinien satt skikkelig fint :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og jeg har også kjøpt meg verdens deiligste strikke-cardigan i dag! på lindex av alle ting, tror aldri jeg har kjøpt noe der før :klø:

det er den som er på bildet, bare at den er sånn deilig krem/pudder/naturhvit-farget i grov, myyk strikk. og så er den en stor, slitt sikkerhetsnål til å feste den. 249 kostet den. def. et av mine beste kjøp på lenge, den er så good og den kan brukes utover høsten siden strikk absolutt er med videre i "motebildet" .. :ler:

har lyst å bruke den til en slitt olashorts med en sort singlet oppi når jeg skal på ferie, og utover høsten skal jeg bruke den med noen kule strømpebukser (så noen superkule på en jente isted, sorte nylonstrømpebukser med mørke vanrette striper på, hvis dere skjønner..), lave biker-ankel-støvletter og en enkel, lang tskjorte ellernoe inni.. tror jeg :klø:

post-18917-1248366084_thumb.png

Endret av LekeHusmor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

når vi var i Kristiansand for bryllupet, måtte jeg ut på en aldri så liten shopping-spree, fordi jeg manglet ca alt jeg trengte..

kjøpte en del ny sminke, bl.a:

Clinique Almost Bronzer

Lancome Hypnose Drama mascara

Min første foundation! :ler:

og så kjøpte jeg sko, ikke noe jeg kommer til å bruke ellers, men de var fine til kjolen min og passet i bryllup.

kjøpte også en ny Osis Dust it

L'oreal Instant Tan ble også kjøpt inn, og den funket altså! nytt favorittprodukt. eneste var at jeg fikk litt farge i håndflatene når jeg brukte den, må forske litt. ellers ble fargen fin og jevn, smittet ikke av og så ekte ut.

kjøpte også Juliette top og Peyton genser fra Gina Tricot, får ikke opp bilde på de.. men fine, enkle plagg :nigo:

Disse øredobbene i sølv, var veldig fine til kjolen!

det var vel det hele. gikk endel penger ja :roll:

men men. nå i august skal jeg jobbe, trene og SPARE penger.

men guud som jeg ønsker meg en Mulberry kalender :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Digger den Instant Tan-saken til L'Oreal ja :jepp:

Den funker skikkelig bra! :)

Har du vært i bryllup nå? Var det gøy?

Jeg kan også tenke meg en Mulberry kalender ja, hva koster sånt? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror den koster rundt 2500 kr.. og det er saaabla dyrt for en filofax :ler:

men de er jo så fine da.. har ikke funnet noen på ebay heller :klø:

var i bryllup nå i helgen, det var koselig det altså, selvom det egentlig føltes litt rart! men var gøy å dresse seg opp og pynte meg da, danse med kjæresten (selvom han til slutt hadde et slips rundt hode.. :dry:) og være voksne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, ja jeg har også en følelse av at man fort kan føle seg veldig voksen når man er i bryllup.. Har ennå ikke vært i bryllup, men føler at når noen først gifter seg så kommer det et rush..

Var maten god da? Og bryllupskaken? :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg bruker 36/37, men disse er i 38. så det er igrunn ikke noe jeg har tenkt å beholde, hehe. var litt sånn emergency opplegg. hvilken str bruker du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

sukk.. så har jeg forelsket meg fullstendig i en kåpe fra Bruuns Bazaar til 3500 kr. den er helt perfekt, varm og deilig, og i militær/uniform stil. satt strålende også.. men jeg kan virkelig ikke bruke så mye på en jakke :grine: det har jeg bare ikke samvittighet til altså. blææ!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har shoppet lite i det siste, men kjøpte meg en dvd igår, Landhandleren i Provence. skal se den i kveld, regner med at lysten til å flytte til Frankrike ikke vil bli noe mindre akkurat :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå er jammen meg den pelsvesten jeg siklet på på H&M sine sider! wow.. merkelig. trodde det var Trend jeg!

dumme H&M altså, de kunne tjente supre penger ved å legge ut Trend kolleksjonen til salgs i nettbutikken sin..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lucy d-.-b
sukk.. så har jeg forelsket meg fullstendig i en kåpe fra Bruuns Bazaar til 3500 kr. den er helt perfekt, varm og deilig, og i militær/uniform stil. satt strålende også.. men jeg kan virkelig ikke bruke så mye på en jakke :grine: det har jeg bare ikke samvittighet til altså. blææ!

Har du en lenke? Så kan vi ha kjærlighetssorg sammen.. :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg finner den ikke på nett :klø:

merkelig.

jeg lurer på å klippe meg jeg. håret mitt er litt slitt nå.. lurer på om jeg skal klippe det i en lang bob. jeg har rimelig tynt hår, så tror nok håret hadde sett fyldigere ut som jeg hadde hatt det rett nederst isteden for den choppy boho-greia jeg har nå :ler:

Litt sånn som dette .. ka dokker tru?

jeg har en tendens til å ha en litt mer voksen og "skikkelig" stil om høsten/vinteren, og tror håret kunnet passet godt til det altså.. men det blir uvant, blir jo ca 10 cm å klippe vekk - redd for å angre :sjenert:

Endret av LekeHusmor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fine pelsvesten!

De legger ut noen plagg fra Trend-kolleksjonen på nett tror jeg, men ikke alle..

Jeg har også lyst på pelsvest men mer fordi jeg vet det blir "hot" utover høsten, usikker på om jeg kommer til å kle det så kanskje jeg må hoppe elegant over.. Men så blir jeg litt småstressa av å tenke at tenk om jeg angrer! Hmm.... *tenke på saken*

Skoene var KULE! :) Vil ha jeg også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lucy d-.-b

Jeg tror du kommer til å kle den sveisen veldig godt! 10 cm er uansett ikke så mye, det vokser fort ut igjen. Godt å ikke ha slitte tupper nå som det blir kaldere og håret blir mer elektrisk også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg bruker 36/37, men disse er i 38. så det er igrunn ikke noe jeg har tenkt å beholde, hehe. var litt sånn emergency opplegg. hvilken str bruker du da?

Kjempe søte sko :hjerte:

Dessverre er nok 38 for stort for meg, eller hadde jeg gjerne kjøpt de av deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror du kommer til å kle den sveisen veldig godt! 10 cm er uansett ikke så mye, det vokser fort ut igjen. Godt å ikke ha slitte tupper nå som det blir kaldere og håret blir mer elektrisk også ;)

godt argument! :opplyser:

jeg lurer veldig på det altså-kanskje jeg bare må gjøre det..

Kjempe søte sko :hjerte:

Dessverre er nok 38 for stort for meg, eller hadde jeg gjerne kjøpt de av deg.

:fnise:

jeg får nok bruk for de i tid og stunder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...