Gå til innhold

shopperi, shoppera

LekeHusmor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

åååh jeg vil ha denne kjolen!! den var utrolig fin.. tenk så fin når våren kommer! :dåne: og jeg har lyst på denne bikinien!

snart lønn nå, så jeg må ta meg godt sammen for å ikke shoppe. alt jeg skal bruke penger på er:

- regninger

- ny parfyme

- melde meg inn på treningssenter

- husleie

ikke noe random shopping i byen ogsånn. parfyme er det eneste jeg skal "unne" meg denne mnd! men det trenger jeg til gjengjeld virkelig også.. eller. jeg har jo to stk, men den ene sitter i ca 5 minutter og den andre liker jeg ikke :dry:

Endret av LekeHusmor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

korall er et must :ler:

jeg skal forøvrig også bestille meg litt sminke fra EM når jeg får penger. Deres Multitasking Concealer er nemlig noe av det beste jeg har prøvd noen gang. den dekker både mørke ringer og røde flekker (kviser :gjeiper:) utrolig bra! pluss at den holder lenge, lenge..

Så skal jeg ha foundation i Peach Glo. den er også perfekt til meg! og jeg trenger koster til alt dette. nå om dagen driver jeg å tar på concealern med fingrene og foundationen med en vanlig rougekost :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

i dag har jeg handlet litt da.

mest mat, men også:

- Vichy leppepomade fra apoteket

- Oliva day cream fra apoktet (med parabener så jeg litt sent.. :dry:)

- rosa adidas treningsbag fra Ellos

- samme bag i sort i gave til E

- hårføner fra Remington

og så skal jeg bestille meg to tunikaer fra H&M. bestilte en i småblomstret rødt, og den var SÅ fin på, og nå så jeg den hadde kommet i hvitt og lyserosa også, og de må jeg bare ha! elsker tunikaer, og har trengt en i hvitt lenge lenge. så det skal bestilles! :hoppe:

ellers har jeg innført streng shoppestopp mot meg selv da. var innom bikbok i dag, men jeg vet at for hvert plagg jeg kjøper nå kan jeg kjøpe et mindre i barcelona.. :sur: så da må jeg bare la vær!! vil heller ha noe kult fra barca som ikke halve bergen har, enn en bikbok topp bare så jeg kan ha den på i morgen.

skal jo ut med jobb i morgen, men tenkte å kle meg ganske casual. skal bare på vors med de, og så går vi vel hvert til vårt.. vurderer å ta på meg en sort litt vid tubetopp og kanskje skinntights, eller kanskje jeans.. selvom jeg har en litt sånn sorte topper og jeans-issue, når det gjelder fest-klær altså. akkurat som jeg har sorte sko og jeans-issue :ler: rart!

får prøve å se litt nytt på klærne jeg har, kanskje noe kan settes sammen på nytt og bli et kult antrekk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde jo tenkt å kjøpe parfyme, men det utsetter jeg til jeg skal til barcelona. har rett og slett ikke råd nå..så.. taxfree u know :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, hvilken tunika er det du har bestilt? Ble nysgjerrig, jeg...

Parfyme i taxfree høres ut som en veldig bra plan! :tommelsmil: Vet du hvilken du skal ha? Heldige du som skal til Barcelona! :Nikke:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja jeg skal ha Versace signature.. :hjerte: forelsket meg i den! og gleder meg masse til å få den :jepp:

jeg har bestilt den som er fra Logg, som fins i sånn rød småblomstret, og blå småblomstret.. koster 249 tror jeg. nå har den kommet i hvitt og lyserosa også som sagt, så det må jeg jo bare ha :danser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grafica

Jeg finner ikke noen småblomstrete til 249 i de fargene jeg, hvor er det du ser den, er det på nettet? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener du at svart topp, jeans og svarte sko ikke er fint da eller?

Det er vel det jeg nesten alltid ender opp med. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg finner ikke noen småblomstrete til 249 i de fargene jeg, hvor er det du ser den, er det på nettet? :klø:

det er den som itla har linket til! :)

Mener du at svart topp, jeans og svarte sko ikke er fint da eller?

Det er vel det jeg nesten alltid ender opp med. :fnise:

ååh nei ikke sånn! jeg syns det er fint, men ikke på meg selv! syns alle andre ser veldig bra ut med det, men på meg selv så syns jeg liksom jeg ser så rar ut! som jeg sa, veldig merkelig :ler:

Denne? Kjempefin, i tilfelle! Men tviler sterkt på at den har plass til ammepupper. :fnise:

ja det var den :nigo: den er så utrolig fin på! denne gleder jeg meg til å få :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grafica

Åja det forklarer hvorfor jeg ikke fant riktig, jeg trodde dne hvite og rosa skulle ha blomster på også :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åja nei :ler:

men jeg lurer meg på om de faktisk ikke er helt like allikevel.. ser ut som de med blomster på har sånn "presset" stoff, at det går lenger ned på de enn på de hvite.. :klø:

over til bikini-verden, hvilken skal jeg velge?

denne , i hvit eller rosa, eller denne , i den multifargede :klø:

jeg vet den rosa kan se litt tacky ut, men jeg tror samtidig den kan være skikkelig kul på meg. jeg blir nemlig ganske brun :mrgreen:

men så likte jeg designet på toppen på den stripede bedre.. såfremt man kan ta av stroppene, det står det ingenting om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest dalieo

Gå for rosa :tommelsmil:

Sterk rosafarge er så fiint på solbrun hud. Gleder meg til jeg blir brun i sommer, alle plagg blir så mye finere da synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men toppen på den stripede er så mye finere :grine:

vil ha sånn bandeau-modell med ring i midten!

eller kanskje jeg bare skal la vær å bestille, og så se om jeg finner en i barcelona i påsken. sjansen er jo temmelig stor for det :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frk. Grønn

Jeg synes det er lekkert med bandeau-modeller, og irriterer meg grønn over at puppene mine ikke passer til de :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...