Gå til innhold

Venter på solstrålen :)


strandlaken

Anbefalte innlegg

Hei strandlaken! Og takk for sist. Var vel i kvist og kvistemannen sin bursdag??!!! Hyggelig at du har laga deg dagbok her inne da.

Tror du får jente jeg da siden du drømte det ;)

Jeg drømte at jeg fikk gutt (det var før jeg viste jeg var gravid) og jeg fikk en gutt :) Så blir jo spennende det der.

Heldig dere var da siden det klaffet så fort. :)

Gleder meg til å høre hva ultralyden sier

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei strandlaken! Og takk for sist. Var vel i kvist og kvistemannen sin bursdag??!!! Hyggelig at du har laga deg dagbok her inne da.

Tror du får jente jeg da siden du drømte det ;)

Jeg drømte at jeg fikk gutt (det var før jeg viste jeg var gravid) og jeg fikk en gutt :) Så blir jo spennende det der.

Heldig dere var da siden det klaffet så fort. :)

Gleder meg til å høre hva ultralyden sier

Hei på deg :goodbye: Så hyggelig med hilsen fra deg :)

Jo, takk for sist! Da du hadde en liten bebis det.. Ser han har blitt stor nå :) Ja, har egentlig mest drømt at jeg skal få jente, men så lurer jeg på om det er fordi alle tror jeg får det... :gjeiper: Har forresten drømt en gang at jeg fikk en jente som het Ole også.. :fnise: Men men.. Det får komme det som kommer :) Hyggelig uansett hva det blir :)

Gleder meg veldig til UL! Syntes tiden går så fort nå også, så vips ligger jeg der :)

Ha en fin dag Amalie85 og alle andre som er innom å snuser :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen alle sammen :goodbye: Har sovet så godt i natt, og kun vært oppe å tisset EN gang.. deilig :gjeiper:

I dag står shopping på planen.. Jeg og kvistemor skal til Moss og shoppe babyting! Morro :danse: F

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag står shopping på planen.. Jeg og kvistemor skal til Moss og shoppe babyting! Morro :danse: F

Jaa! Gleder meg! Bare og komme når du er klar :) Men ikke kjør bilen helt ned hvis du ikke vil, er ikke akkurat særlig godt måkt her... hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen alle sammen :goodbye: Har sovet så godt i natt, og kun vært oppe å tisset EN gang.. deilig :gjeiper:

I dag står shopping på planen.. Jeg og kvistemor skal til Moss og shoppe babyting! Morro :danse: F

Her klarte jeg visst å lagre det før jeg var ferdig... Det jeg skulle si var: Jeg får prøve å ikke ta helt av, og shoppe alt for mye! :fnise: Er jo lenge til bebisen kommer enda.. Er forresten i den 16 uka mi, med 15+2! Kommer seg nå :) Forresten så syntes jeg at jeg kjenner lille inni der hvertfall en gang om dagen!Kjenner sånn boble følelse, eller akkurat som det er en liten sprelsk sild inni der.. hihi :rødme: herlig!

Jaja.. Nok skravling! Nå må jeg gå å stelle meg litt, før det bærer i vei for å hente kvist :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

I dag har jeg snakket med verdens koseligste jordmor! Fikk endelig rota meg til å bestille time, da jeg har mest lyst til å gå til jordmor :) Hun var kjempe hyggelig, og hun snakket litt løst og fast om det å gå gravid... Viktig å ha god kjemi!

Ellers har jeg jobbet i dag, og vært på møte i 3 timer.. Guud, så vondt jeg fikk i halebenet! :( Jaja, en dag til, så er det helgefri. Det skal bli godt! Ellers så har magen vokst ganske mye de siste dagene.. Begynner å få en skikkelig gravid kul... Stas! :nigo:

Nå sitter jeg her og slapper av og spiller mario bros 3... hehe! Blitt helt hekta :fnise: Gutten min pusser opp badet... Han er så flink :rødme:

Jeg er 16+3 i dag. 13 dager til ultralyd :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fy søren!!! :kjefte: Nå hadde jeg kommet såå langt på super mario (på nettet altså) Så klikka nettet, så hele dritten ble borte!! :snurt: Jada, vet man må regne med det når man spiller online, men så sinnsykt surt...

jaja, nok surmulig :fnise: Er så godt å kjenne nurket lee på seg inni magen. Kjenner det oftere og oftere nå :) Gleder meg til skikkelig spark da, for blir veldig usikker på om det er nurket når jeg kjenner bevegelser.. Men har kommet fra til at det ikke kan være noe annet! men men...

Til lørdag skal jeg til Linn, sammen med to venniner.. Da skal vi spise deilig mat, og spille litt spill.. Kose oss med en skikkelig jentekveld. Gleder meg til det! :) Har langfri i helgen også, så det skal eg virkelig nyyte!

God kveld til dere alle :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Tenker på dere i dag! Såååå spent på å høre rapport etterpå at jeg nesten sitter her og tripper, hehe. Håper så inderlig at alt er bra med den lille i magen din. Og så håper jeg også på å få vite om jeg skal bli tante til en liten gutt eller en liten jente. Begge deler høres veldig koselig ut da...

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Tilbake igjen, etter lang pause borte herfra. Må bli flinkere å skrive her, er jo så artig å lese tilbake på denne koselige tiden her :)

Den 11/2 februar var vi på utralyd, og alt så ut til å være fint med den lille spira i magen.. Når det nærmet seg slutten av undersøkelsen, spurte vi om kjønnet, og hun var rimelig sikker på at det var ei lita tulle :rødme: Det var en utrolig lettelse å vite at alt var bra!

Ellers i magen min, så må jeg si jeg kjenner veldig lite til liv :tristbla: Kjente egentlig mer tidligere vettu. Fant jo ut på UL at jeg har foranliggende morkake, så kan jo være det.. Håper så inderlig jeg kan kjenne skikkelige spark snart!

Var på kontrolltime hos legen i går, så da fikk vi iallefall høre hjertelyden :) Blodtrykket mitt var bra, det samme med symfysemålet! Var litt over ideal målet, men innenfor det grønne! Fra nå av, skal jeg kun gå til jordmor.. Hun legen min virker så stresset at hun ikke gir meg noe informasjon om noenting. Jeg må spørre om det meste selv. Når vi kom hjem, ser jeg at jeg har usikker immunitet mot rubella. Det hadde jo vært alright å vist noe om da, og hva jeg burde være obs på.. Det samme med toxoplasmose, det måtte vi selv spørre om, og det viste seg at jeg ikke var immun mot dette! Syns det er greit å få litt informasjon om sånt jeg da.. men men!

I dag må vi kose oss i det nydelige været :sol: Hvertfall før kveldsvakt i kveld!

hadehade!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*innom og snuser litt*

Takk for hyggelig hilsen i dagboka mi, må legge igjen en hilsen så jeg får deg med på mine innlegg :) Morsomt med flere som er i samme terminklubb!

Gratulerer så mye med ei lita prinsesse i magen! :blomst:

Endret av Ilja**
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt at alt stod bra til på ultralyd :)

Du kommer nok snart til å kjenne skikkelige spark :jepp:

Ja. det var deilig :) Håper på å kjenne spark om ikke så lenge.. Spennende tid det her asså :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*innom og snuser litt*

Takk for hyggelig hilsen i dagboka mi, må legge igjen en hilsen så jeg får deg med på mine innlegg :) Morsomt med flere som er i samme terminklubb!

Gratulerer så mye med ei lita prinsesse i magen! :blomst:

Så hyggelig med flere smyglesere :fnise: Ja, morsomt å følge med andre i samme situasjon! Blir spennende å følge deg videre!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei vennen.

Håper alt går bra med deg :) Ikke slit deg ut på kveldsvakter og styr nå da, må tenke på lille jenta i magen også.

Og sparkingen kommer nok veldig snart. Du har sikkert bare stor, tykk og fin morkake som demper støtene vettu :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg vært på jobb! (som vanlig) :roll: Må si jeg er rimelig trøtt og sliten etter jobb om dagen.. Tar på å jobbe 100% gitt. Får se hvor lenge til jeg holder ut, før jeg må redusere.. Men nå skal jeg kun jobbe to dager til den uka her, så har jeg ferie i en uke :) Jeg og kjærsten min skal på spa hotell i strømstad i helgen, og koose oss med deilig mat og spa behandlinger :hjerter_rundt: Trenger å komme meg bort litt!!

Kjenner til stadighet at tulla sparker på blæra mi da! Holder plutselig på å tisse på meg i 5 sekunder før det går over igjen.. hihi! Herlig da :)

Heihei vennen.

Håper alt går bra med deg :) Ikke slit deg ut på kveldsvakter og styr nå da, må tenke på lille jenta i magen også.

Og sparkingen kommer nok veldig snart. Du har sikkert bare stor, tykk og fin morkake som demper støtene vettu :)

:klem:

Ja, må bare gjøre det! Skal bli deilig med litt ferie nå.. så jeg får hvila helt ut :)

Gleder meg kjempe masse til skikkelige spark, og håper de er like rundt hjørnet! Ja, den morkaka demper nok mye av det..

Den som venter på noe godt :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nå har jeg bestilt 3D ultralyd :) Har time 14 april, og jeg er da i min uke 27.. Gleder oss villt!!'

:strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg ferie! Er så sinnsykt deilig.. Første gang på lenge at jeg faktisk har litt overskudd til å rydde og ordne litt her, uten å bli slått helt ut... Nå er vi snart ferdig med badet også.. Blir kjempe fint!! Er fornøyd med alle avgjørelser og valg som er tatt, og det er deilig :)

Litt forandring i planene i forhold til strømstad tur da.. Vi drar heller til Gøteborg og koser oss der til helgen som kommer. Vi har bestilt oss duo spa, så vi kan være sammen :) Og var en del utvalg til gravide der.. Vi valgte

Aloe vera duo: Djupverkande massage med varma lavastenar för ben, rygg, axlar och nacke. Självscrub, ansiktsmask och återfuktande inpackning med aloevera.

og...

Matis Delights Massage Duo:

Underbart välgörande och avstressande massagebehandling med en varm olja från Matis Delights ljus. Välj mellan choklad, the, apelsin eller vanilj.

Gleeder meg :danser:

Så står jo selvfølgelig shopping på planen og spise masse deilig mat :)

Når det gjelder den lille tulla i magen, så må jeg si hun er veldig avslappet og bedagelig altså! Blir nesten bekymra jeg, hvis det ikke skjer noe inni der snart! Jeg er 22 uker til torsdag.. Syns jeg burde kjenne noe snart :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Turen til gøteborg var kjempe deilig! Hotellet lå et stykke utenfor byen, så vi måtte ta "âlvsnabben" altså en båt, inn til byen... Tok bare 15 minutter så det var ikke lange biten.. Vi koste oss med spa behandling fredag og lørdag, noe som bare var helt himmelsk.. Koselig å gjøre sånt med kjæresten også! :rødme: Ellers så koste vi oss med deilig mat, og en tur med shopping i nordstan på lørdag. Diigert kjøpe senter, men det eneste jeg fant var et par sko og en topp! Så jo ut som en telt i det meste jeg prøvde.. eller så passa jeg det ikke.. æsj..

MEN... i går kveld når jeg og kjæresten hadde lagt oss, så kjente jeg at lille tulla sparka meg i hånda!! Gutten min forta seg for å kjenne, og jaggu var hun ikke sjenert for han heller.. Hun sparka flere ganger, slik at han endelig kunne kjenne henne :) Var en fin opplevelse! Nå kommer det nok bare mer og mer og sterkere og sterkere!

Denne helgen er den fordømte jobbehelgen! Jobber i kveld, lørdag tidlig og søndag kveld.. I morgen skal jeg på 5 retters til "Ragna" i det store og flotte nye huset hennes :) Det blir spennende!

Ønsker alle en flott helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ferdig meg jobehelg, og fri i dag! Deilig.. :) Akuratt spist litt frokost, og snart gjøre meg i stand for å spise is med Anita i solen! Nyte vårværet fullt ut!!

Kjente tulla litt på utsiden i går også, men kan vel si at vi fortsatt ikke er bortskjemte med spark.. skal til jordmor i morgen, så får høre hjertelyden igjen :) Ellers så er jeg plaga med de hersens sure oppstøta! fysj, det er vondt asså.. Får spise yoghurt og drikke melk...

Har også en del vann i kroppen! Så ut som en elefant her om dagen i legger og føtter.. hehe! kunne vel vært verre ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...