Gå til innhold

Venter på solstrålen :)


strandlaken

Anbefalte innlegg

Hei folkens! :goodbye: Da kom jeg inn hit til slutt, etter flere opfordringer :)

Kan jo begynne å fortelle litt om meg selv da :)

Jeg er en jente på 23 år, å jeg og samboer venter vårt første barn :hjerter:

I førsten syntes jeg dette var forferdelig skummelt, men nå gleder jeg meg bare mer og mer, og jeg syntes det er helt fantastisk å være gravid!! Tross noen vondter her og der, men det må man bare regne med :)

Jeg er forresten 14+2 i dag, og magen vokster litt etter litt.. Selv om jeg bare føler meg tjukk! hehe.. Tror jeg også en sjelden gang i blant kan kjenne fosteret lee på seg.. Har snakket med en del andre om det, og det er flere som har kjent det så tidlig.. Er ikke luftbobler heller, for det føles helt anerledes...

Fikk innkalling til UL i går, og har time den 11/2.. Åhh, som jeg gleder meg :strix:

Da har jeg iallefall begynt!

Håper å bli kjent med flere her inne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Pysepus

Gratulerer med bebis i magen :)

Jeg er like gammel som deg, men ikke noe mageboer enda... forhåpentligvis er jeg gravid og lykkelig om noen måneder ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Er det her du er da? :ler:

Du har fått time til UL to dager før meg, vi skal inn fredag 13 februar vi. Men kjenner du noe bevegelser allerede? Heldig du da? Prøver å kjenne etter jeg, men ikke antydninger engang... men men, det kommer vel etterhvert.

Og du? Du er ikke alene om å føle deg kjukk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, her var jeg plutselig!! hihi :ler:

Så morro! Gleder meg utrolig mye til å se utviklingen, og hva kjønnet blir :)

Ja, kjenner det en innimellom. Er ikke noe kraftige bevegelser, men kjenner en form for leamus, eller dirring inni der sånn svakt, hvis jeg tar brå bevegelser, eller hvis jeg ligger på ryggen.. :)

Endret av strandlaken
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gleder meg til å følge deg på ferden mot solstrålens ankomst. Håper det ikke er aaaaltfor lenge til jeg kan åpne en slik bok selv, har bare enda litt mer overtaling igjen... :sjenert:

:hoppe: for UL snart :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig :klem:

Så spennende da :) håpe overtalingen har effekt snart da! Skal sende masse gode overtalings vibber til deg :duskedame: hihi...

Neei, ikke lenge til UL nå.. Under en mnd :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag våknet jeg med vondt i halsen, forskjøla og veldig slapp.. Var riktignok det i går kveld også, så jeg ble hjemme fra jobb i dag! Deilig å være hjemme å slappe av :) I natt drømte jeg at jeg fikk en jente da.. Ho var mørk i håret og helt brune øyne.. Kjempe vakker :)

Hmm.. Lurer på hva vi får jeg. Har liksom ikke noen magefølelse heller.. Bestemor har en greie med at hun må spå alle gravide i familien med ringtesten, og da fikk jeg gutt. Alle de nærmeste vennene mine tror vi får jente, det samme gjør mamma.. Pappan sin magefølelse sier jente. Når vi var hos legen, var hjerteslagene 144, noe som liksom skal tyde på å være jente... Det kinesiske fødselskartet sier gutt! hehe..

Bør nok ikke trekke noen konklusjon før Ul eller iallefall før ungen er født! hehe.. men er jo artig og spekulere litt da :biggrin:

Åssen var det med dere da jenter? Stemte ringtesten, hjertefrekvensen og det kinesiske fødselskartet på dere? :)

Ønsker alle en riktig fin dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. Når jeg tenker meg så skal vel ikke jeg være her på A-L..

Men nå føler jeg meg så hjemme her, så jeg tror jeg blir :kghjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen! :hallo: Hvordan går det med deg og samboeren (hehe, veldig rart å skrive det om han... ) og ikke minst med magen?

Hørtes ut som en koselig drøm du hadde da. Og ei nydelig jente :) Kjenner på en måte på meg at jeg har ei jente inni der jeg også, men skeptisk som jeg er så har jeg ikke drivi å testa det ut akkurat :ler: Men jeg har drømt at du fikk en gutt jeg asså... med lyst hår... hehe.

Er du fortsatt syk og hjemme? Tenkte på om vi skulle få til å treffes snart, er jo en evighet siden sist.

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, hvordan er ringtesten til bestemoren din da? Alle sier jo forskjellig. Noen påstår frem og tilbake er gutt, sirkel er jente, mens andre sier motsatt. Tror det er 50/50 sjangs med alle disse kjerringråda jeg :fnise: Kinesisk kart stemte ikke på meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenta mi:)

Morsomt å følge med deg her på dagboken din da! Da må du ikke bli fornærma hvis jeg glemmer å spørre åssen det går med deg irl da:p Jeg blir jo sikkert oppdatert her mener jeg:)

Håpe du blir frisk snart da,god bedring:)

Når det gjelder gutt eller jente tror jeg nesten jente. Jeg har jo alltid tenkt gutt,men nå føler jeg at siden du drømmer om det og har følt det selv... ja da føler jeg at jeg må stole på morsfølelsen din:p

Gleder meg helt vilt til og få vite det :)

Hver eneste kveld tenker jeg på kjønnet til babyen din og håper jeg drømmer om det på nattan,men nei...

Snakkes i helga sikkert:)

Love U :)

(Jeg vet ikke om denne hilsningen havner på rett sted men,ble usikker på hvor jeg skulle trykke nemlig:) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her hadde det jo vært litt liv.. Så koselig! :)

KVIST: Hei snuppa :) Joda, går bra med han vettu.. hihi! Han pusser opp og står i han nå.. Og med magen går også bare bra med. Den spirer og gror :gjeiper:

Formen er fortsatt dårlig... Håpe det går over snart, så vi kan finne på noe :) Er kjempe lenge siden sist nå!!

IMLI: Ja, det blir en av to, så enten har kjerringråda flaks eller ikke :gjeiper: Ho mener at hvis tråden går frem og tilbake er det gutt, og i sirkler blir det jente.. :) Får nok vente til UL å se der gitt.. hehe...

ODEANI: Hei jenta mi :klemmer: Så morsomt at du kom inn å la inn en hilsen til meg :) Ja, er utrolig spent på hva det blir!! Spennende å se hvem som har rett.. hihi :) Ringer deg i løpet av helgen jeg vennen...

Endret av strandlaken
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fortsatt like snørrete, slapp og vondt i halsen i dag... Det går vel over i løpet av noen dager :)

Gleder meg bare mer og mer til magen skal vokse seg stor, og jeg kan dra ut å shoppe klær.. Er jo så utrolig mye fint baby tøy, og billig! Mamma klarer ikke vente da, så hun har kjøpt en dress til meg.. kjempe fin! Har jo kjøpt noe selv også... Kjøpt alt i unisex da :) Hmm.. prøvde å legge ut bilde av det, men det gikk ikke? hmm...

I går gikk jeg pysjen til kl.18:00, noe jeg ikke har planer om i dag.. Blir bare trøttere av det... Gå å få meg noe mat, og kanskje et stykke av den deiilige kaka jeg lagde i går :gjeiper:

Ha en super dag jenter :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:skya: :skya: :skya: :skya:

:strix: :strix: :strix: 15 uker :strix: :strix: :strix:

:skya: :skya: :skya: :skya:

Du må få deg ticker! Mye lettere å følge med på sånt da jo...

Gleder meg til tirsdag jeg, blir koselig med shoppingtur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:duskedame::duskedame: 15 UKER!!! :duskedame::duskedame:

:bolledeig: Jippi!! Syntes tiden begynner å gå litt fort jeg!Bare tre uker til UL :bolledeig:

Får skaffe meg en ticker snart ja :gjeiper:

Gleder meg jeg også! Blir koselig :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Grattis med baby i magen!

Alltid morsomt å lese i andres dagbøker, spesielt når vi er nesten like langt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...