strandlaken Skrevet 7. juli 2009 Forfatter #81 Del Skrevet 7. juli 2009 Jeg fødte dagen etter at jeg fikk konstantert 1 cm åpning Håper det skjer noe snart Gjorde du?! Hørtes lovende ut! Kanskje jeg er like heldig Kjenner jeg har vondt nederst i magen nå... hmm.. kan det være et tegn.. hihi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 7. juli 2009 #82 Del Skrevet 7. juli 2009 Jepp - får håpe det samme skjer med deg Lykke til i alle fall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
strandlaken Skrevet 10. juli 2009 Forfatter #83 Del Skrevet 10. juli 2009 Jaja.. Kontroll hos jordmor i dag igjen, 39+1! Ikke så veldig oppløftende akkuratt... Blodtrykket har begynt å stige 150/85 (godt undertrykket er under 90 da), og 2+ i urina.. Har også en del vann i kroppen. Gått opp 4 kg på EN uke!! herregud.. Og 25 kg totalt! Jordmor trodde nok at jeg kom til å rase av en del da, så lenge mye av det er vann.. Hun så til og med på magen, at jeg har mye vann.. Godt det forsvinner forholdsvis fort da Ellers er jeg ikke i så veldig bra form.. Kjenner meg kvalm og litt slapp! Kvist og kvistemannen skulle egentlig komme på besøk i kveld, noe som hadde vært veldig hyggelig! Men hvis formen er bedre tar vi det til søndag, hvis ikke en av oss har tenkt til å føde da da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 10. juli 2009 #84 Del Skrevet 10. juli 2009 Æsj, så utrolig kjipt at du skulle bli dårligere da Får håpe at en dag eller to i sofaen gjør susen, selv om jeg har veldig forståelse for at det er kjedelig, langtekkelig og småensomt. Tenker på deg! Og det er bare å ringe hvis du vil skravle litt, eller plutselig får lyst på besøk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 10. juli 2009 #85 Del Skrevet 10. juli 2009 Så synd du ikke er i form Får håpe bebisen kommer snart da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
strandlaken Skrevet 13. juli 2009 Forfatter #86 Del Skrevet 13. juli 2009 I dag skal jeg til akupunktør/jordmor igjen.. Hun skal ta svangerskapskontroll pluss akupunktur på meg i dag! Tenkte at hun skulle få sjekke åpningen min i dag igjen, og strippe/tøye meg.. Nå er det på tide at det skjer noe! Er så lei av å hele tiden kjenne etter symptomer på sv.forgiftning og nervøs for at det skal skje noe, at nå mååå det skje noe! Redd for å bli satt i gang også.. Vil at ting skal skje av seg selv! Blir spennende å se om det har noe effekt etterpå da.. Ønsker alle en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 13. juli 2009 #87 Del Skrevet 13. juli 2009 Tenker på deg! Håper de tar godt vare på deg på sykehuset. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 13. juli 2009 #88 Del Skrevet 13. juli 2009 Sladrer litt i boka di jeg... Strandlaken havna altså på sykehuset igjen i dag, med blodtrykk på 180/100 og 3+ i urinen. Hun blir satt i gang i morgen. De skal ta vannet i 7-8 tida. Hun hadde nå to cm åpning og en cm myk livmorhals. Jeg ble lovet oppdateringer i morgen. Jeg skal bli tante! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 13. juli 2009 #89 Del Skrevet 13. juli 2009 (endret) Så spennende! Lykke til! Bra du oppdaterer oss Kvist. Endret 13. juli 2009 av imli Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 14. juli 2009 #90 Del Skrevet 14. juli 2009 Man våkner veldig brått av sms'er når man vet nærmeste familie er på sykehuset for å få babyen sin Ny oppdatering er at de ikke tok vannet alikevel, men Strandlaken har fått modningsgelé. Herregud dette er nervepirrende greier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 14. juli 2009 #91 Del Skrevet 14. juli 2009 Hørt noe mer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 14. juli 2009 #92 Del Skrevet 14. juli 2009 Nå har de akkurat tatt vannet. Fødselen er offisiellt i gang og hun vil bli flyttet til et føderom snart. SPENNENDE! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 14. juli 2009 #93 Del Skrevet 14. juli 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
effy Skrevet 14. juli 2009 #94 Del Skrevet 14. juli 2009 Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 15. juli 2009 #95 Del Skrevet 15. juli 2009 Solstrålen kom til verden kl. 03.57 I følge nyblitt pappa en nydelig jente, og det tviler jeg ikke på at er sant, som veide 3850g og var 50 cm lang. Gratulerer så mye til dere! Jeg har blitt tante! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 15. juli 2009 #96 Del Skrevet 15. juli 2009 Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 15. juli 2009 #97 Del Skrevet 15. juli 2009 Gratulere strandlaken og strandlakenmannen med jenta Håper alt står bra til med dere alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 15. juli 2009 #98 Del Skrevet 15. juli 2009 Vi har vært på besøk! Jenta er kjempenydelig, liten, rosa og trøtt Sååå herlig å ha henne liggende i armene oppå kulemagen. Veldig stolt tante i dag ja. Det har nok vært en tøff fødsel, for den endte med keisersnitt i natt. Standlaken så sliten, men lykkelig ut. Samme kan man egentlig si om pappaen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
effy Skrevet 15. juli 2009 #99 Del Skrevet 15. juli 2009 Gratulerer med jenta Håper alt står bra til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
strandlaken Skrevet 18. juli 2009 Forfatter #100 Del Skrevet 18. juli 2009 Tusen takk for gratulasjoner alle sammen Koselig at du har vært inne å sladra litt for meg Kvist Fikk lov til å komme hjem i dag, og lille vakringen ligger nå å sover på pappas bryst :rødme: Skriver fødselshistorien litt senere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå