Gå til innhold

Min jævlige velsignelse <3


AnnaBanana

Anbefalte innlegg

Gjest soffy

Gratulerer :D

Har lest gjennom hele dagboken din og ventet spent på oppdatering, så nå ble jeg glad for at alt er bra med dere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulere så masse med lillepia :klem:

Jeg må bare spørre; blir hun hetende Julie - eller passer hun et annet navn bedre? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for alle gratulasjoner! :klemmer:

Alt er fint med oss. :) Det lille nurket er så kosete og snill. Gråter sjeldent og er bare verdens søteste. Er så forelsket i henne, ingen ord kan beskrive hvor glad jeg er i dette lille mennesket!

Til scorpina, hun skal hete Julia. :)

Nå har jeg fått vaska leiliheta, støvsugde rundt vogga til Julia mens hun lå og sov så godt. Ingen problem. De sover jo så mye i starten så får heldigvis tid til husarbeidet uten problemer!

Inatt var hun våken i to korte perioder, ville ha litt pupp og tørr bleie. Så sov hun godt igjen. Lot oss sove helt til 10. Hver natt er stort sett slik, vi er virkelig heldig.

Mye besøk for tiden! Barseltiden er litt slitsom. Plutselig går det opp for meg hvor stor familie jeg har! Har bakt boller og formkake som er klar for uventet besøk. Igår kom et vennepar av foreldrene til sambo. De hadde med "sennemat". En veldig koselig tradisjon synes jeg, så slipper hun som akkurat har født å bake og styre så mye for besøket.

Håper dere har hatte en fin dag! Vi skal ut å trille en tur i kveldssola nå, så blir det bad og lalletid! Har forresten gått ned 9 kg siden fødselen for 13 dager siden. Dette går riktig vei! ;)

Kos dere jenter! :klemmer:

Endret av AnnaBanana
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...