Gå til innhold

Min jævlige velsignelse <3


AnnaBanana

Anbefalte innlegg

Ingen av de funker for meg iallefall, ikke en gang rikshospitalets sexoppskrift! Babyen kommer nok når den selv vil. :)

Kanskje lillebebisen min kommer imorgen-det håper jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Imorgen klokka 12 blir jeg satt igang. :jepp:

Beklager at jeg ikke er noe aktiv på andres dagbøker ikveld, men jeg rakk bare innom en snartur før jeg må dusje og legge meg og sjekke at alt er på plass i bagen! Skal jo reise til en annen by nå!

Kryss fingrene for meg folkens!

ANNA :klemmer:

:yvonne: = (babysmokk)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Imorgen klokka 12 blir jeg satt igang. :jepp:

Beklager at jeg ikke er noe aktiv på andres dagbøker ikveld, men jeg rakk bare innom en snartur før jeg må dusje og legge meg og sjekke at alt er på plass i bagen! Skal jo reise til en annen by nå!

Kryss fingrene for meg folkens!

Jeg får ikke sove inatt, er så spent!

ANNA :klemmer:

:yvonne: = :babysmokk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åååå så spennende!!!

lykke til og gratulerer på forskudd!!!

venter på oppdatering!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bare vært innom å smugtittet litt her, men vil benytte anledningen til å ønske deg masse lykke til i morgen, og gratulerer så mye på forhånd :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan bare ikke holde dette inne. Hvordan klarer du å fortsette å bo sammen med en som har vært utro mot deg? Hvordan er det mulig å fortsette et forhold etter noe sånt? Forstår at du gjør det pga barnet, men likevel..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har fulgt boken din men ikke lagt igjen noe spor før....

Lykke til! Kanskje du er mamma nå???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Hei alle sammen. :)

Beklager for sen oppdatering, men har lugget på sykehuset i evigheter!

Men først og fremst: 1.Juli ble jeg mamma til en nydelig liten jente. <3

Jeg er overlykkelig for dette lille fantastiske vesenet. Hun er alt og mye mer jeg kunne drømme om.

Grunnen til at jeg lå så lenge på sykehus var at først ble jeg innlagt, så ville de ikke sette meg igang likevel. De ventet altså til 1.Juli før de gjorde det. Da var jeg 12 dager over termin. Fødselen var veldig intens og rask. Lille jenta var ute etter 4 timer. (!!!!)

Etter to dager viste det seg at hun hadde en infeksjon, så vi måtte ligge lengre så hun fikk antibiotika. Vi kom endelig hjem idag og det var så godt! :)

Lillejenta har fått badet seg nå, og ligger og sover søtt i vogga si. Kan ligge å se på henne i timesvis. Hun er nydelig. <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan bare ikke holde dette inne. Hvordan klarer du å fortsette å bo sammen med en som har vært utro mot deg? Hvordan er det mulig å fortsette et forhold etter noe sånt? Forstår at du gjør det pga barnet, men likevel..

Vet du, noen dager er det veldig vanskelig. Men jeg har lovt ham en ny sjanse-og så lenge han ikke gjør noe galt igjen får han bli. Men hadde en vennine av meg blitt utsatt for utroskap hadde jeg kanskje rådet henne til å gå. Men det er aldri et fasitsvar på hva man kommer til å gjøre i en gitt situasjon. Jeg har vel alltid vært typen som tar stor avstand fra utroskap, og har vel egentlig alltid sagt at jeg aldri hadde tilgitt dette. Men jeg har gjort det. Det var kjempe vanskelig og ikke noe lett valg. Det gjør vondt enda av og til og ga selvtilliten min en real knekk.

Men slik situasjonen er nå føler jeg har det best slik vi har det i forhold til hvilke valg jeg hadde. Men det endrer nok synet av partneren for alltid. Desverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...