Gå til innhold

Min jævlige velsignelse <3


AnnaBanana

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nå har jeg lest hele boka di :)

Gratulerer med 6'er på muntlig - og lykke til med fødsel og alt videre!

:babysmokk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk alle sammen. :)

Ja-idag er det termin, men ingen tegn til noen fødsel enda!

Har vaska vindu idag og holdt på i hele dag med diverese husarbeid. Men babyen holder seg enda inne.

Usikker om slimproppen min har gått-har kun hatt tykk utflod, men har ikke sett noen geleklump. Så det spørs om det fortsatt er en stund til babyen bestemmer seg for å komme!

Har harde kynnere og menssmerter-men thats it.

Nå skal vi se en dokumentar på tv og spise pizza. Gleder meg til å lalle, er så trøtt og sliten nå! Tungt å være høygravid. :natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende det er her da :) Over termin og ting kan skje når som helst! Har du prøvd noen andre kjerringråd eller?

Masse lykke til da!! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja-spennende! :jepp:

Men ingenting har skjedd enda, men det er greit-jeg har forsåvidt god tid! :)

Hittil har jeg prøvd kanel spising, dansing, sex, vasking og turer. Men det er like stille her gitt! Trur disse kjerringrådene går litt utpå tilfeldigheter.

Svangerskapet har gått så fort! Dere må virkelig nyte det mens dere er midt i det. Kan vel bli litt vanskelig med slik kvalme da Frk.Edderkopp, men håper du klare å nyte tida så godt du kan fordi. :)

Veldig rart at fødselen kan skje når som helst nå, jeg tror det vel ikke før jeg står der med riene. Må ta ambulanse til nabobyen da, det gruer jeg meg til, men det er jo bedre enn taxi!

Inatt har vært en grusom natt, jeg har vært dårlig og ikke sovet mer enn kanskje 2 timer sammenlagt. Sliter veldig med halsbrann og sure oppstøt for tida og inatt var det ekstremt. Burde virkelig anskaffe meg et middel mot halsbrann nå! Sambo får stikke på apoteket idag, for en slik natt til klarer jeg ikke. Det hele toppet seg da jeg begynnte å kaste opp i 5 tida. Ga seg etter en liten stund, så fikk jeg sove litt igjen.

Det rare er at nå er formen helt fin igjen! Trudde kanskje det var starten på noe inatt siden jeg har hørt om de som måtte "tømme seg" før fødsel-altså at det startet med det, men nei-her skjer det ingenting.

Babyen sparker og det fint her inne, vil tydligvis ikke ut enda.

Men jeg har god tid. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snart i mål! ;)

Ja! Svigers sier at hun ser på øyene mine at nå blir det fødsel snart.

Vi håper :babysmokk: kommer snart!

Prøver å holde meg aktiv i mellomtiden-det skal være bra, kan få tinger til å skje! :husarbeid:

Men for idag har jeg vært nok aktiv! Nå skal jeg bare slappe av. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svigers sier at hun ser på øyene mine at nå blir det fødsel snart.

Den har jeg ikke hørt før.. :klø: Hva er det som skal skje med øynene før fødsel da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den har jeg ikke hørt før.. :klø: Hva er det som skal skje med øynene før fødsel da?

Ikke jeg heller! De var visst så blanke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Osj-nå begynner jeg å bli skikkelilg tung og sliten i kroppen! Idag har jeg vært dårlig i magen og veldig kvalm, og ikke minst sliten! Jeg sov godt inatt, men likevel er jeg kjempe trøtt. Har tatt med en to timers lur nå, men er fortsatt veldig sliten og trøtt. Ikke orker jeg noe særlig til mat heller nå som jeg er så uggen i magen! Nei-babyen er mer enn velkommen nå. :)

Har gått tur idag, en times tid med tur gåing, men ingen :babysmokk: vil ut!

Håper det skjer noe inatt! Men jeg tviler. Men lov å håpe. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det skjer noe snart :hoppe: Det er kjipt å gå å vente etter termin, jeg gikk en uke, ble rimelig lei til slutt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Håper det skjer noe snart :hoppe: Det er kjipt å gå å vente etter termin, jeg gikk en uke, ble rimelig lei til slutt!

Satser på at det skjer noe snart! :)

Håper jeg slipper å gå to uker over! Det begynner å bli rimelig tungt nå og tålmodigheten blir satt litt på prøve! Menmen, får vel bare vente.. :sjenert:

Prøvd det meste av kjerringråd forresten-de rådene skal man virkelig ta med en klype salt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, prøvde noen kjerringråd jeg også, men tror nok bebisen kommer når den kommer uansett. De som mener kjerringråd har funka, har nok bare vært tilfeldig - ungen deres var nok i anmarsj uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hele tiden sagt til meg selv at jeg ikke skal gidde å prøve alle disse kjærringrådene, tror ungen kommer når den er klar uansett. Men - det er mulig jeg ser annerledes på saken den dagen jeg er 10 dager på overtid :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...