tuji Skrevet 12. september 2003 Forfatter #81 Del Skrevet 12. september 2003 Røyksuget har gått over for en stund, og Dr. Atkins har fått sparken! Etter en uke på dietten har det ikke skjedd noe, så da gidder jeg ikke. Til frokost i dag byttet jeg ut egg og bacon med en brødskive med svigermors jordbærsyltetøy. Må si det føltes godt. Må vel innse at jeg rett og slett må begynne å leve sunnere hvis jeg skal gå ned i vekt. Så gørr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 12. september 2003 Forfatter #82 Del Skrevet 12. september 2003 Blir dagboka mi freshere med litt farge? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 14. september 2003 #83 Del Skrevet 14. september 2003 Jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 16. september 2003 #84 Del Skrevet 16. september 2003 Er bare innom for å si kondolerer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 22. september 2003 Forfatter #85 Del Skrevet 22. september 2003 I dag er det bryllupsdag! Har lyst til å finne på noe koselig, men vet ikke helt hva. Skal på visning i kveld, så vi kan ikke gå ut. Blir vel noe godt til middag hjemme. Rart at det er to år siden vi giftet oss, det har gått veldig fort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 22. september 2003 Forfatter #86 Del Skrevet 22. september 2003 Har endelig fått meg ny avatar som passer min personlighet bedre! Hva synes folket? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 22. september 2003 #87 Del Skrevet 22. september 2003 Skulle liksom klare det før klokken ble 12.... men klarte det ikke helt! MEN: GRATULERER MED DAGEN :-) Håper dere hadde en koselig dag! Klem fra meg. PS: kul avatar:-) He, he... klokken min er feil innstilt... så da ble det på dagen deres alikevel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 23. september 2003 Forfatter #88 Del Skrevet 23. september 2003 Takk for gratulasjon! Vi gjorde ikke så mye ut av dagen, men spiste i hvert fall middag sammen. Etterpå gikk vi på visning i en leilighet som var kjempefin, men man fikk følelsen av å ha E18 i fanget, så den utgår med høye kneløft. Nå har vi i hvert fall begynt å se, og det er jo et skritt i riktig retning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 25. september 2003 Forfatter #89 Del Skrevet 25. september 2003 Jeg er vel en flink kone! Er virkelig i slag på middagsfronten for tiden, og i går lagde jeg deilig fiskemiddag til oss. Som om ikke det var nok, smelte jeg sammen en kake til dessert. I kveld er det vår kveld (torsdagen er hellig), så jeg får finne på noe skikkelig konete i dag også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. september 2003 #90 Del Skrevet 25. september 2003 Sorry, jeg lister meg bare rundt på eget insjinativ for å se om du i hytt og pine har skrevet noe om å kødde for ordens skyld. Men så glemte jeg å ta forhåndsreglene mine, så resultatet blir ikke i renovasjon til forventningene - det er faktisk ikke hopp i havet engang! Ikke har jeg legimitasjon heller! Takk for alt for nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 25. september 2003 Forfatter #91 Del Skrevet 25. september 2003 Du er en syk mann. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. september 2003 #92 Del Skrevet 25. september 2003 Du er en syk mann. Ergo burde vel du være min største fan... *the girl is nine...* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 25. september 2003 Forfatter #93 Del Skrevet 25. september 2003 Skal du aldri komme på noe nytt å erte meg med? Eller skal du det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. september 2003 #94 Del Skrevet 25. september 2003 Du vet; menn er som Rema 1000: Det enkle er ofte det beste... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. september 2003 #95 Del Skrevet 25. september 2003 Ellers kunne jeg jo ha påpekt at kjønnstesten din viser at du er omtrent like forvirret som ovennevnte Idol (riktignok med pen tannstilling, men med et betydelig mellomrom mellom noen av reservedelene) Men jeg gjør jo ikke dét - som du vet er jeg snill, høflig og dannet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 27. september 2003 Forfatter #96 Del Skrevet 27. september 2003 Det er det som er så fint med deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 15. oktober 2003 #97 Del Skrevet 15. oktober 2003 Bare et spørsmål lissom....... Ser du reklamer for tiden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 16. oktober 2003 Forfatter #98 Del Skrevet 16. oktober 2003 Eh...litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. oktober 2003 #99 Del Skrevet 22. oktober 2003 Gratulerer så mye, småen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 22. oktober 2003 Forfatter #100 Del Skrevet 22. oktober 2003 Tænk ju! Folkeaksjonen går ikke så greit, gitt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg