Gå til innhold

Tujis tempel


tuji

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mye å gjøre på jobb for tiden, så det blir lite tid til KG.

Skal puste ut om et par ukers tid, når det verste kjøret er over. Da har jeg opparbeidet meg så mye avspasering at jeg kan ha en fast fridag i uken helt fram til jul. Det blir digg!

Bilen min bestemte seg for å knele i dag :(

Selvfølgelig skjer slike ting når jeg er alene hjemme...

Det var ingen reaksjon å spore da jeg vred rundt nøkkelen. Død bil.

Så det ble buss til jobben!

Utrolig nok har jeg vært litt flink med penger i det siste. Det er hele åtte dager siden jeg fikk lønn, og jeg har ikke sløst NOE! (men nå oppdaget jeg at det hadde kommet inn enda mer på kontoen, helt overraskende, så det spørs om jeg må sparke i gang bilen til en liten handletur...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Michael Jacksons bursdag ble feiret med brask og bram på fredag.

Nå er det mandag, og en laaang uke ligger og venter på meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Happy 45th birthday, Michael!

I love you!

:hoho::hoho:

Psyke som en 10-åring, kropp som en 80-åring (det som ikke faller av...)

Gjennomsnittlig blir det 45, ja.

Gratulerer!

:briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil bare minne om at ingenting har falt av enda! Det er kanskje like før, men ærlig talt, alderen gjør vel noe med oss alle?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På tide med et besøk til frisøren igjen. Har ikke vært der på seks uker, og det er lenge når man har kort frisyre som jeg. Dessuten vokser håret som gress på hodet mitt (bortsett fra når jeg vil at det skal bli langt).

JEg er litt lei av å være pønkete, frisyren passer ikke til så mange klesstiler. Har lyst på en litt mer liggende frisyre, kanskje litt sekstitalls?

Aller helst vil jeg ha slik som Bertine Zetlitz, men håret er ikke langt nok.

TRor jeg bestiller time til i morgen, jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære deg... feiret du virkelig Michael Jacksons bursdag? Da er du mer hekta enn jeg visste. Men det er jo bare koselig!

Ser også at "vennen" vår er tilbake, så da får vi kose oss på kalde vinterdager i fantasienes verden!

Håper alt er bra med deg, alt bra her. Barnedåp på søndag... så ting er litt hektisk denne uken :-)

Dessuten er jeg litt missunnelig på dagbøkerne deres, så jeg vurderer å få ei jeg også.... Det er bare det at jeg ikke har så mye å skrive... Vi får se.

Ha det fint så lenge!

*Klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart jeg feiret Michael!

Håper søndagen blir fin, måtte du slippe unna alt i sølvplett og rosemaling!

Gleder meg stort over at "vennen" er tilbake, detta blir moro!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håret er fremdeles langt, i morgen MÅ jeg klippe meg. Tiltak...

Jobber MYE for tiden, men digger jobben min akkurat nå, så det er greit. Blir lite tid hjemme, det er eneste minuset. Lurer på når jeg skal ta ut all avspaseringen min? Har sikkert tre uker til gode. Det blir i hvert fall høstferie når skolene har fri.

Er faktisk full av pepp selv om jeg har mye å gjøre, og det er deilig.

Vanligvis ville jeg vært superstressa av dette kjøret, men ikke nå. Begynner vel å få litt rutine på det.

Skal besøke en liten baby jeg aldri har møtt før i morgen. Har kjøpt bittesmå Nikesko til ham. Må jo ha ordentlige sko!

Hadde en sen morgen i dag. Sto opp halv ti, tok en kjapp dusj og var på jobb litt over ti. Har kort vei til jobben, bare fem minutter med bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neivel, ingen Bærumspolitikere her inne, i hvert fall.

Nå har jeg gått til det desperate steg å begynne på Atkins-dietten.

Jeg vil gå ned i vekt NÅ, og gidder ikke å tenke langsiktig. Jeg driter i om det er usunt. Så i dag hadde jeg svææær omelett med ost og bacon til frokost (stekt i smør selvsagt), og jordbær med fløte til lunsj. Jeg skal le høyt og lenge hvis all denne fete maten får meg til å bli tynn. Blir jeg tjukkere, skal jeg saksøke Dr. Atkins.

Bare le av meg, jeg er klar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fire dager ut i dietten stortrives jeg med egg og bacon, men savner sukker! Lightbrus smaker ordentlig dritt, det må jeg bare få si.

Det har ikke skjedd noe med vekten enda, men hvis jeg ikke har gått ned ett gram etter en uke, driter jeg i hele opplegget.

Har slapp dag på jobben, og har nettopp gitt meg selv en fransk manikyr. Litt flaut når noen kommer inn og jeg sitter bøyd over neglelakkflasken, men pytt pytt.

Har lyst å shoppe...titte litt på nettet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Konstruktiv jobbing kalles det å gi seg selv fransk manikyr. Ikke sant?

Synes den dietten din høres litt suspekt ut, men det kan jo være den fungerer? Hvis den gjør det tar jeg gjerne i mot oppskrift på PM :-)

Har litt å kvitte meg med etter at mini kom :oops:

Her er alt bra, koser meg masse som mamma. Nå spiller jeg klassisk musikk til henne og hun roet seg med en gang. Kanskje det er en musiker spire i henne?

Den sparkebuksen du strikket til henne er kjempe nydelig på! Skal sende deg et bilde av henne i den.

Barnedåpen gikk kjempefint, fikk bare en sølvplett dings. Så da er jeg fornøyd :hoho: (skulle nesten tro jeg var uttakknemlig, men det er jeg ikke!)

Håper alt er bra med deg! Snakkes!

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du!

Tenkte på dere på søndag!

Virkelig bra at du slapp unna alle harrygavene!

Fikk makaronien mange fine ting?

Send bilder, det er gøy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på prøveforestillingen til det nye showet til Hege Schøyen og Kjersti Holmen i går kveld, og lo så jeg grein! Det er lenge siden jeg har hatt skikkelig latterkrampe. Alle som bor i eller rundt Oslo bør absolutt se showet!

Går og tenker på røyk hele tiden, og har rett og slett lyst å begynne igjen... Skal ikke gjøre det, selvfølgelig, men det er fristende. Skulle ønske det gikk an å bare røyke av og til, men det klarer jeg ikke. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...