Gå til innhold

Tujis tempel


tuji

Anbefalte innlegg

Kan ikke den babyen begynne å sparke litt da?

Har lyst på litt action!

Hmmmm de begynner som oftes å sparke rundt 18-22 uke, og for å si det slik.... hvis du får en turbo slik som meg skal du bare være glad du slipper en stund til! :-)

Men første gang er det i grunn helt fantastisk, ble helt rørt jeg..... Men så ble jeg kurert, siden snuppa mi aldri tok seg pause fra å terrorisere meg med spark! Å bli sparket ut av søvnen i 5 tiden om morgenen, for så å ha det gående til rundt 4 neste natt er ikke det morsomste jeg vet om :-)

Men koselig var det i grunn! Så selv alt det andre jeg skrev: BARE GLED DEG TIL FØRSTE "BOBLENDE" SPARK! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vet egentlig at det kan være lenge til, men søsteren min kjente det i 16. uke, og det vil jeg også!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:evil: Nå er jeg fly forbanna! :evil:

Jeg jobber som vikar, og vikariatet går ut i juli.

Etter det hadde jeg tenkt å søke en annen stilling som blir ledig her hvor jeg jobber, og har fått ganske tydelige signaler om at jeg har god sjanse til å få den.

Nå jobber det en annen vikar i denne stillingen. Jeg søkte ikke på dette vikariatet, fordi jeg fikk beskjed om at stillingen ville bli revurdert etter et halvt år, og så evt. lyst ut på nytt hvis man ville beholde stillingen.

På personalmøtet i dag får jeg plutselig slengt i trynet at han som nå sitter i stillingen har blitt tilbudt å fortsette i den fast. Sånn uten videre.

Etterpå kommer daglig leder og sier at jeg burde fått vite dette først, blablabla, men de hadde bestemt seg for å ikke lyse ut likevel fordi jeg er

Da jeg fortalte at jeg var gravid, sa daglig leder at jeg selvfølgelig skulle søke stillingen på lik linje med alle andre, men dette har tydeligvis endret seg.

Jeg er så sint at jeg ikke har godt av det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg skrevet et fint og akkurat passe krasst brev til arbeidsgiver, og er veldig spent på svaret...

Inni magen min er det en som driver og turner, og jeg kjenner det ganske godt! Snodig, akkurat nå som jeg etterlyste action inni der. Jeg har kjent litt på det i hele forrige uke uten å være sikker, men nå er det ingen tvil! Det bor noen inni der :o

I dag overtar vi leiligheten vi har kjøpt, selv om det ble litt tøys med betalingen (jeg sendte inn papirene litt sent :oops: ). Er veldig spent på å flytte, og gleder meg til å kaste halvparten av all dritten vi eier!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Var på ultralyd i går, og det var gøy!

Alt så helt fint ut, og babyen var til og med så fotogen at den poserte til fem fine bilder (det har den ikke etter moren). Kjønnet var vanskelig å bestemme, men jordmoren så ingen tegn til at det var en gutt. Så vi får se...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
jordmoren så ingen tegn til at det var en gutt....

Hvis det er noen trøst; de så ingen slike tegn hos meg heller før i niårsalderen...

:ler:

...og legg merke til at jeg ikke plasserer noen MJ-fleip her, uansett hvor stor fristelsen er...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trøst og trøst, fru Blom (Fru Blom og fru Blom, fru Blom)...

Heller jente enn gutt med mikrotiss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kan jeg så vidt se sparkene utenpå magen - det ser helt sykt ut.

Er småforbanna i dag pga jobbsituasjonen og den åpenbare diskrimineringen jeg opplever der. Vet ikke helt om jeg skal gå lenger med det eller om jeg skal drite i hele greia. Vi får se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner at jeg går rundt med en sint klump i magen pga. arbeidskonflikten jeg står i. Det gjør meg så forbanna at noen kan slippe unna med en så åpenbar diskriminering! Sjefene nekter for ting de har sagt og gjort, og jeg begynner nesten å tvile på meg selv. Har jeg innbilt meg alt sammen? Innerst inne vet jeg at jeg ikke har det, men jeg vet ikke helt hvor langt jeg skal gå for å bevise at jeg har rett. Vil jo ikke brenne alle broer heller. Jeg må tenke på at jeg skal søke andre jobber senere, og ryktet går som kjent fort i slike kretser. Hvis de får høre at jeg er en bråkmaker vil de vel ikke ansette meg. Selv om det ikke er min feil i denne saken.

Stakkars lille babyen min som er grunnen til alt bråket :cry:

Uff. Kjip situasjon.

Var på spa i helgen, og det var i hvert fall deilig. Klarte å tenke på litt andre ting innimellom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Huff stakkar Tuji! :klem:

Du trenger ikke denne konflikten nå når du er gravid i tillegg!

Jeg får si til deg som jeg sier til min bedre halvdel når han har konflikter på jobb : Jeg skal ta de jeg! :kjempesinna:

Fattig trøst kanskje? Men jeg kan godt sett meg på sjefen din og klistre h*n.

Jeg har et råd og det er å ikke gi deg - at du er en kranglefant når de har lovet noe og sier noe annet det er ikke dårlig for deg som person det er en karakterstyrke!

Så stå på krava og skulle det ikke hjelpe så kan jeg da alltids sette meg på de.... Lykke til!!!

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kan forsåvidt sette meg på dem selv. Noen som er litt tung i ræva som har lyst til å hjelpe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor snør det nå? Utenfor vinduet mitt er det store våte filler! Det skal bli vår nå, ikke mer vinter. Det eneste positive er at det øker sjansen for godt skiføre til påske (akkurat som jeg kan stå på ski nå...).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For første gang på lenge sitter jeg på jobb og vet ikke helt hva jeg skal ta meg til. Har ikke noe som henger over meg, for en gangs skyld, og det er deilig!

Var på IKEA i helgen og handlet masse til den nye leiligheten. Det blir alltid litt småamper stemning av å være på IKEA lenge, særlig når jeg ikke kan hjelpe til med å løfte tunge ting. Det beste med hele handleturen var å levere fra seg varene til hjemkjøring. Deilig å slippe å laste opp på tilhenger.

Tror jeg tar en tidlig ettermiddag i dag, etter at jeg har ryddet litt på kontoret mitt. Det kan ta sin tid, for her flyter det!

Koser meg med babyen i magen, men begynner å bli svak i korsryggen. Det vil si, svak har jeg vel alltid vært, men nå har jeg lagt på meg sju kg, så det merkes. Må begynne å gjøre noen øvelser så jeg ikke knekker på midten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er så koselig når babyen romsterer rundt inni magen! Tror den koser seg der inne. Har begynt å pakke ned til flytting for alvor nå, det blir deilig med ny leilighet! Alt går litt lettere når det er sol ute også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har merket det, ja. Men jeg tror nok det er en sånn med innovertiss som er på vei. Eller, som sagt tidligere, en gutt med minitiss. Da kan det være det samme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Har nettopp bestilt en del DVD-er som jeg har et nostalgisk forhold til og aldri kan se for ofte:

French Kiss

Annie

My best friend's wedding

Steel magnolias

Cinema Paradiso

Il postino

Prøvde å finne Before sunrise også, men uten hell :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...