Gå til innhold

Tujis tempel


tuji

Anbefalte innlegg

Hei tuji, jeg klarte aa overse den forste hilsenen i dagboken min, men det var absolutt ikke meningen! Saa derfor: bare kom i vielsen hvis du har anledning, kjempehyggelig med masse mennesker i kirken!

Hvordan staar det til med den lille turneren?

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei på deg! Hyggelig med besøk!

Har veldig lyst til å se deg, men det er jo en veldig liten og "gjennomsiktig" kirke, så jeg ville føle meg litt dum, tror jeg. Kanskje jeg bare lusker litt utenfor...

Her turnes det masse i magen, og jeg føler meg topp!

Begynner å bli litt utålmodig, har lyst til å møte denne babyen snart.

Lykke til med innspurten, Popelka, husker godt hvordan jeg hadde det på denne tiden før bryllupet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk! Lykke til med din egen "innspurt"! Skjonner godt hva du mener, men det er maaange som ikke kjenner hverandre i kirken den dagen saa ingen hadde lurt. Men bare lusk rundt, hyggelig det ogsaa :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Er sjelden innom her, men slik blir det når man ikke har pc hjemme. Som nybakt mor er økonomien stram, så det er ikke det vi kommer til å prioritere å investere i med det første, heller.

Jeg fikk en nydelig jente 16. august (uten smertestillende - hurra for tøffe meg!), og koser meg hjemme med henne. Hun er rolig og skjønn, selv om hun liker å legge seg vel sent. Vogga som oldefaren lagde til henne har hun knapt brukt.

Driver og planlegger dåpen for tiden, den skal være første søndag i advent, 28. november.

Det blir kun nærmeste familie, og jeg skal lage koldtbord. Helt selv. Hjelp.

Har akkurat sett Stabæk rykke ned, og knegger godt for meg selv. JEg bor midt i Stabæk-land, og morer meg stort med å minne alle på at Aalesund rykket OPP. :hoho:

Har det skikkelig fint for tiden, og har til og med begynt et nytt og bedre liv for å kvitte meg med ti kilo som på mystisk vis ble hengende igjen etter fødselen. Har nå levd en uke helt fri for godteri, og jammen har jeg ikke gått ned to kilo! Når jeg tenker meg om, kan jeg godt tenke meg å veie 55 kilo igjen, slik som jeg gjorde da jeg var 20. Det blir minst ett år uten godteri og med usaklig hard trening. Det utgår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...