Gå til innhold

KGs SE&LES

Anbefalte innlegg

Skrevet

Problemer med og fnne ting han kan gjøre Barbie? Hva med Rydding, Vasking, matlagning. osv..... :sjarmor:

Hmmmm,ja der sa du noe.... :wink:

-Men nå er jo Waco byttet ut med Lurven,og han er neppe særlig huslig! :-?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da er deltakerne i Ungkaren på plass i firemanns-teltet, som er satt opp på en hemmelig fjellvidde i Norge. Arrangørene av Ungkaren hadde ikke råd til andre lokaliteter, men tror at plassmangelen vil bidra til økt intimitet.

I dag skal deltakerne bli kjent med hverandre, og hver av de desperate hønene får 15 minutter med lurven. Disse 15 min skal brukes til å overbevise lurven om å få bli. Den første deltakeren blir stemt ut etter disse møtene.

Reglene i Ungkaren er som følger:

Lurven stemmer ut de 10 første hønene. De resterende 10 er det dere, våre lesere, som skal stemme ut.

Først høne inn er Adina. Etter 14 1/2 min kommer hun ut av firemannsteltet med et hemmelighetsfullt smil om munnen.

Neste høne inn er Tusenfryd. Inne fra teltet høres høylydte diskusjoner. Plutselig blir det stille. Etter nøyaktig 15 min kommer Tusenfryd ut.

Chimp er neste på listen.

Slik fortsetter det til samtlige deltagere har fått sine 15 minutter med lurven.

Lurven får nå en times betenkningstid, før han skal kunngjøre hvem som skal sendes hjem. Den hjemsendte blir Tuji.

Tuji bryter sammen i krampegråt, mens hun mumler "dette var jo min eneste sjanse til å bli gift". Tuji blir tatt hånd om av kriseteamet, bestående av Trøffelhelten og Sandman.

Skrevet

Hvor er paparazzi-fotografen? Hvor er han? Jeg elsker skandalebilder! :Hehe:

Skrevet
Hvor er paparazzi-fotografen? Hvor er han? Jeg elsker skandalebilder! :Hehe:
Vi har ikke råd til å trykke bilder, Bertha...men hvis du vil påta deg å være beskrivelseskonsulenten vår???
Skrevet

Kvelden har senket seg over det enslige firemannsteltet. Nå skal ungkaren og 19 desperate høner snart gå til ro. Det blir forståelig nok en del knuffing og dulting når 20 personer skal overnatte i firemannstelt. Det hjelper heller ikke på at alle hønene vil ligge nermest lurven.

Omsider; etter mang en Martin, en Carew og en Riise, senker freden seg over firemannsteltet.

Statusrapport:

Selv om det er tidlig i konkurransen, er det allerede dannet allianser. Adina, LilleBille, Donpedro og Barbie har dannet en nokså hard kjerne.

Chimp, Tusenfryd, Madam Felle, MarianneE og Kira har besluttet å trekke seg litt tilbake og bare observere.

Kreps, Embla, Livets Datter, Litago og Kristian71, er i forhandlinger om en mulig allianse.

Cruella fortrekker å sloss mot alle. Hun sier i en kommentar at "det var utsikten til å få lugge, klype og bite uhemmet som fikk meg til å melde meg på".

Mie, Liten, CeNedra og Bippbipp har smuglet med seg forbudte våpen i kampen om ungkaren; hjemmepermanent. De vet imidlertid ikke at arrangøren vet om det.

I morgen skal nok en desperat høne sendes hjem.

Det virker dessuten som om Tuji har tatt nedrelaget bra, tross alt. Hun har bare sendt fire trussel-mailer til redaksjonen.

Skrevet

Jeg kan nesten ikke vente på neste episode! :ler: og :ler: og :ler:

Skrevet

Hmmm,dette blir spennende. :wink:

Hvem ender stakkars Lurven opp med?

Skrevet

Det viser seg at Tuji er gift fra før, og stilte opp i konkurransen bare for å skape spenning i forholdet. Derfor ba hun lurven om å stemme henne hjem som førstemann!

Skrevet

:o :ler: Kom og oppdater oss nå da! Hva har skjedd siden sist?!

*dauer av spenning* :D

Gjest Adina Madeleine
Skrevet

Jøss, så det var DETTE jeg drev med i går... :sjarmor::ler:

Skynd deg, vi må få høre mer! :hoppe:

Adina M.

Skrevet

Den første natten i firemannsteltet forløp omtrent som forventet. Den enste overraskelsen var at teltet bare datt ned fem ganger. Dette var halvparten av det estimerte. Arr. hadde også forventet at det ville ta tid å sette teltet opp igjen, men det viste seg at LilleBille har en fortid i speideren - med ferdighetsknute i teltmontering, så oppsettingen gikk så det suste.

Mie, Liten, CeNedra og Bippbipp benyttet forvirringen og kaoset som fulgte i kjølvannet av teltsammenbruddet, til å helle hjemmepermanent i shampoen til Barbie, Adina, LilleBille og Donpedro.

Det er for anledningen, satt opp friluftsdusj med kaldt vann i nærheten av firemannsteltet. Arr, vurderte det dithen at en dusj var nødvendig, grunnet intimiteten - selv om vi egentlig ikke hadde råd til denne luksusen.

Chimp og Madam Felle røk i tottene på hverandre, da Madam Felle uforskylt havnet under lurven ved et av teltsammenbruddene. Chimp mente dette var en brudd på gjerde-avtalen (sitte på gjerdet og observere), og at Madam Felle hadde sørget for å havne under lurven med viten og vilje. Det var Tusenfryd og Litago som måtte trå til og roe kamphønene. Takket være moderatortrening, gikk dette forholdsvis raskt og greit.

I dag skal nok en høne sendes hjem. Dette skal skje etter at deltakernes oppvisning i magedans.

Skrevet

Magedansen ble avlyst, etter at Litgo leverte inne skriftlig klage. I klagen sto det som følger: "Jeg anser det som ytterst urettferdig at det arrangeres magedans som en del av konkurransen. Av naturlige grunner, kan ikke jeg magedanse - og dette bør det tas hensyn til. Hvis jeg ikke blir hørt i denne klagen , ser jeg meg nødt til å gå til søksmål for diskriminerende adferd."

Vi hopper derfor rett til utstemmingen. Etter betenkningstiden kommer lurven ut av teltet...men hvor er MarianneE? Hun kommer kravlende ut fra teltet, med et utspekulert uttrykk i fjeset. Er dette et regelbrudd??? Nei, det kan det ikke være, da vi ikke har regler i denne konkurransen.

Den utstemte blir Krisitan71!

Kristian blir først helt :forvirra: , for så å bli :kjempesinna: , før han :kvalm: og løper hjemover mens han :grine: .

Dette er reaksjonen til de andre deltakerne:

Adina :hoho:

Tusenfryd :kul:

chimp :hoppe:

Barbie :sminkedokke:

Kreps :grine:

LilleBille :hår:

Madam Felle :forvirra:

Donpedro :kvalm:

Embla S :sprettoy:

Livets datter :klaske:

Litago :hakeslepp:

MarianneE :klø:

Kira :sjarmor:

Cruella :Hehe:

Mie :gape:

Liten :flekke:

CeNedra :sjokk:

bippbipp :enig:

Skrevet

Men like før roen senker seg over firemannsteltet, skjer det en stor endring i planene til deltagerne: Det kommer inn en ny deltager med immunitet! Bertha blir sendt inn i firemannsteltet, og kan ikke stemmes hjem før den interaktive delen.

Skrevet

Men.... men.... vi har jo ikke blitt enige om beløpet ennå, Anna Lovinda? :evil:

Skrevet
Men.... men.... vi har jo ikke blitt enige om beløpet ennå' date=' Anna Lovinda? :evil:[/quote']

Jasså du... Du kjøper deg fremover i konkuransen :evil:

Skrevet

Nix. Jeg nektet først plent å være med fordi jeg har klaustrofobi - så jeg lot meg heller bestikke. :sjarmor:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...