Gå til innhold

Tujis tempel

tuji

Anbefalte innlegg

Røyksuget har gått over for en stund, og Dr. Atkins har fått sparken!

Etter en uke på dietten har det ikke skjedd noe, så da gidder jeg ikke.

Til frokost i dag byttet jeg ut egg og bacon med en brødskive med svigermors jordbærsyltetøy. Må si det føltes godt.

Må vel innse at jeg rett og slett må begynne å leve sunnere :kvalm: hvis jeg skal gå ned i vekt. Så gørr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I dag er det bryllupsdag! Har lyst til å finne på noe koselig, men vet ikke helt hva. Skal på visning i kveld, så vi kan ikke gå ut. Blir vel noe godt til middag hjemme. Rart at det er to år siden vi giftet oss, det har gått veldig fort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skulle liksom klare det før klokken ble 12.... men klarte det ikke helt! MEN:

GRATULERER MED DAGEN :-)

Håper dere hadde en koselig dag!

Klem fra meg.

PS: kul avatar:-)

He, he... klokken min er feil innstilt... så da ble det på dagen deres alikevel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for gratulasjon!

Vi gjorde ikke så mye ut av dagen, men spiste i hvert fall middag sammen. Etterpå gikk vi på visning i en leilighet som var kjempefin, men man fikk følelsen av å ha E18 i fanget, så den utgår med høye kneløft. Nå har vi i hvert fall begynt å se, og det er jo et skritt i riktig retning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er vel en flink kone! Er virkelig i slag på middagsfronten for tiden, og i går lagde jeg deilig fiskemiddag til oss. Som om ikke det var nok, smelte jeg sammen en kake til dessert. I kveld er det vår kveld (torsdagen er hellig), så jeg får finne på noe skikkelig konete i dag også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Sorry, jeg lister meg bare rundt på eget insjinativ for å se om du i hytt og pine har skrevet noe om å kødde for ordens skyld.

Men så glemte jeg å ta forhåndsreglene mine, så resultatet blir ikke i renovasjon til forventningene - det er faktisk ikke hopp i havet engang! Ikke har jeg legimitasjon heller!

Takk for alt for nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Ellers kunne jeg jo ha påpekt at kjønnstesten din viser at du er omtrent like forvirret som ovennevnte Idol (riktignok med pen tannstilling, men med et betydelig mellomrom mellom noen av reservedelene)

Men jeg gjør jo ikke dét - som du vet er jeg snill, høflig og dannet.

:briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...
Annonse
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...