Remember Skrevet 31. august 2009 #341 Del Skrevet 31. august 2009 Innom og hilser på jeg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 12. september 2009 #342 Del Skrevet 12. september 2009 (endret) Å herremin :dåne: Først spurte jeg her ang . flyttingen men du hadde jo allerede skrevet at dere var kommet inni huset og greier... Jeg hadde visst hoppet over det innlegget ditt Må bare kjefte på mannen og få ham til å ta skittbleier han også (er ganske sikker på at jeg kommer til å slte med det samme med min mann ) Endret 12. september 2009 av ^^Sunny^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 13. september 2009 #343 Del Skrevet 13. september 2009 Står til? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 18. september 2009 #344 Del Skrevet 18. september 2009 Bank bank... Er det noen der?..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnimusepus Skrevet 19. september 2009 Forfatter #345 Del Skrevet 19. september 2009 (endret) :vinke: Oioi, jeg glemmer helt bort denne boka jeg, er mer opptatt av å skrive i andres bøker Iallefall, alt går veldig bra her i heimen. Storkoser oss med lille skjønningen vår. Nå badet jeg han og la han i sengen. Så nå sover han i halvannen time håper jeg. Han er blitt veldig flink til å sove i sin egen seng de siste dagene En liten oppdatering med vekt og lengde på lillemann: Vekt ved fødsel: 3170 Vekt 7 uker: 4380 Vekt 9 uker: 4870 Lengde fødsel: 50 Lengde 7 uker: 57 Lengde 9 uker: 58,5 Var så vittig i går kveld når vi skulle inn til L og gi han sutten. Da lå han helt øverst i senga på tvers. Han er veldig sterk, det har helsesøster sagt også. Ser nå når han ligger på magen i grinda eller senga vår at han ikke har noen verdens problemer med å dytte fra med beina og åle seg smått bortover. Blir spennende å følge utviklingen hans fremover, for nå må man virkelig følge med altså, det skjer noe HELE tiden. Gutten har tydelig blitt kjent med hvem som er pappaen hans iallefall, han lyser opp når han ser han. Og kan sitte å se på han og smile :hjerter: Ellers så har vi kommet oss godt til rette i det nye huset, og jeg nyyyter det. Vi har faktisk ikke hatt noen problemer i det hele tatt med å fylle det opp. Til tross for at det er 90 kvm større enn der vi leide før. Og det beste er å vite at man eier det, og vi kan gjøre hva vi vil Nå er det bare i underkant av en måned igjen til dåpen, og jeg har begynt å handle litt inn. Det skal være blått,blått og enda mer blått Vi skal ha det her hjemme, blir 17 stykker. Får hjelp av mamma og muligens svigermor til å smøre snitter, helt enkelt og greit. Så lenge det blir en fin dag så er det alt som teller. Nei, nå får jeg komme i gang med litt her, får besøk av noen venninner i kveld. Blir 5 stykker som skal spise litt taco og kanskje ta noe å drikke. Vet ikke helt om jeg tør rett og slett, har blitt så pinglete etter jeg fikk L. Takk til alle som stikker innom, skal prøve å bli litt flinkere til å skrive her inne Endret 19. september 2009 av Minnimusepus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ilja** Skrevet 19. september 2009 #346 Del Skrevet 19. september 2009 Jeg må få med denne boka på mine innlegg, koselig å lese om dagene til alle i terminklubben vår:) Jeg skjønner godt det ikke frister så mye med alkohol, jeg har ikke lyst på i det hele tatt. Nesten så jeg kunne vurdert å bli helt avholds Men det blir sikkert godt med et glass vin til god mat om en stund Pst, hva heter lilleprinsen din, om jeg kan spørre? Send gjerne PM Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 19. september 2009 #347 Del Skrevet 19. september 2009 Ja, det skjer så mye så fort med disse små altså. Jeg er sikker på det er like før lillegutt her ler skikkelig. Han babler dagen lang, og er blitt så flink til å holde hodet oppe. Har egentlig vært det hele tiden, så jeg har fått "kjeft" av helsesøster fordi jeg ikke har holdt bak hodet hans da vi var på helsestasjon.. Flaut. Han klarer å bevege seg gutten her og. Legger han på magen på stellebordet, og vips så er hodet på utsiden.. Fortsatt god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soon Skrevet 20. september 2009 #348 Del Skrevet 20. september 2009 Her og er lillegutt skikkelig sterk - kan sitte i fler minutter alllerede og holde hodet oppe og se på oss hvis han ligger på brystet vårt. Legger vi han på magen prøver han å åle seg litt bortover, men det er snakk om millimeter da... Så stor L har blitt da Det går så fort... Her er lillegutt blitt over en måned alt og han har gått fra 3040g ved fødsel til 3620g - begynner å bli lubben og god :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnimusepus Skrevet 21. september 2009 Forfatter #349 Del Skrevet 21. september 2009 (endret) Jeg må få med denne boka på mine innlegg, koselig å lese om dagene til alle i terminklubben vår:) Jeg skjønner godt det ikke frister så mye med alkohol, jeg har ikke lyst på i det hele tatt. Nesten så jeg kunne vurdert å bli helt avholds Men det blir sikkert godt med et glass vin til god mat om en stund Pst, hva heter lilleprinsen din, om jeg kan spørre? Send gjerne PM Ja, det er koselig å lese. Leser masse jeg også, men skriver jo ikke såå ofte da. Glemmer liksom bort min egen bok, for det er så moro å lese om dere andre Det ble noen slurker med vin på lørdag, og på en måte godt å "få det unna". Det gikk kjempegreit og L var veeldig snill med pappaen sin :rødme: Mannen sa etterpå at jeg bare kunne gå ut å kose meg oftere når han skulle være så snill Skal se om jeg ikke kan sende det på pm ja Ja, det skjer så mye så fort med disse små altså. Jeg er sikker på det er like før lillegutt her ler skikkelig. Han babler dagen lang, og er blitt så flink til å holde hodet oppe. Har egentlig vært det hele tiden, så jeg har fått "kjeft" av helsesøster fordi jeg ikke har holdt bak hodet hans da vi var på helsestasjon.. Flaut. Han klarer å bevege seg gutten her og. Legger han på magen på stellebordet, og vips så er hodet på utsiden.. Fortsatt god helg! Det var ei på mødregruppa mi også som fikk beskjed om å holde hodet hennes tilbake. Men hu var veeeldig sterk altså, skjønner ikke at det er mulig engang. Hun løftet vist hodet godt opp når hun satt i bilstolen, enda der itter hun godt tilbake. Også var hun såå liten, mindre enn L til og med, og han er jo knøtt, hehe Her og er lillegutt skikkelig sterk - kan sitte i fler minutter alllerede og holde hodet oppe og se på oss hvis han ligger på brystet vårt. Legger vi han på magen prøver han å åle seg litt bortover, men det er snakk om millimeter da... Så stor L har blitt da Det går så fort... Her er lillegutt blitt over en måned alt og han har gått fra 3040g ved fødsel til 3620g - begynner å bli lubben og god :rødme: Ja, det er så moro Det var din som var sånn ca like stor som L ja, godt det er flere småttiser her,selvom jeg jo synes han er stor da De ligger vel sånn ca likt i vekt tror jeg, lang er din? Det er så moro å følge med på dem altså, men ser han ene på mødregruppa er 6,4 kilo. Synes det ble så veeldig kompakt Like lang som L, men veier halvannen kilo mer, det gjør ganske masse de grammene nå altså Endret 28. september 2009 av Minnimusepus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soon Skrevet 22. september 2009 #350 Del Skrevet 22. september 2009 Ja, det er koselig å lese. Leser masse jeg også, men skriver jo ikke såå ofte da. Glemmer liksom bort min egen bok, for det er så moro å lese om dere andre Det ble noen slurker med vin på lørdag, og på en måte godt å "få det unna". Det gikk kjempegreit og L var veeldig snill med pappaen sin :rødme: Mannen sa etterpå at jeg bare kunne gå ut å kose meg oftere når han skulle være så snill Skal se om jeg ikke kan sende det på pm ja Det var ei på mødregruppa mi også som fikk beskjed om å holde hodet hennes tilbake. Men hu var veeeldig sterk altså, skjønner ikke at det er mulig engang. Hun løftet vist hodet godt opp når hun satt i bilstolen, enda der itter hun godt tilbake. Også var hun såå liten, mindre enn L til og med, og han er jo knøtt, hehe Ja, det er så moro Det var din som var sånn ca like stor som L ja, godt det er flere småttiser her,selvom jeg jo synes han er stor da De ligger vel sånn ca likt i vekt tror jeg, lang er din? Det er så moro å følge med på dem altså, men ser han ene på mødregruppa er 6,4 kilo. Han var faktisk ikke noe fin engang, synes det ble så veeldig kompakt Like lang som L, men veier halvannen kilo mer, det gjør ganske masse de grammene nå altså Vet ikke hvor lang E er nå, 51cm kanskje...skal på 6 ukers kontroll neste uke, så får vi se da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnimusepus Skrevet 28. september 2009 Forfatter #351 Del Skrevet 28. september 2009 Vet ikke hvor lang E er nå, 51cm kanskje...skal på 6 ukers kontroll neste uke, så får vi se da Spennende, er alltid moro med kontroller Vi skal på 3-mnd kontroll i morgen vi, gruer meg sånn til sprøyta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soon Skrevet 29. september 2009 #352 Del Skrevet 29. september 2009 Spennende, er alltid moro med kontroller Vi skal på 3-mnd kontroll i morgen vi, gruer meg sånn til sprøyta Hvordan gikk det på kontroll idag? Ja, sprøyter er ikke noe gøy, men det går fort over da - den lille vondten de får av den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnimusepus Skrevet 29. september 2009 Forfatter #353 Del Skrevet 29. september 2009 Kontrollen gikk kjempebra, han gråt faktisk minst av dem alle Var en veldig stolt mamma når han satt så fint på fanget å kikka på de andre som gråt, hehe. Men vi skal jo ikke se helt bort ifra at vi får det igjen i kveld da, merker han er myye mer grinete nå og skal nesten henge i puppen hele tiden. Ellers så er målene: Vekt ved fødsel: 3170 Vekt 7 uker: 4380 Vekt 9 uker: 4870 Vekt 12 uker: 5160 Lengde fødsel: 50 Lengde 7 uker: 57 Lengde 9 uker: 58,5 Lengde 12 uker: 60,5 Han er faktisk lengst av de på gruppa, med en halv centimeter Så selvom han ikke er store gutten, er han jo like lang om de andre. Men jeg synes han er akkurat passe jeg, nå begynner valkene såvidt å komme på lårene :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 29. september 2009 #354 Del Skrevet 29. september 2009 Kjekt at alt gikk bra på kontrollen Valker på lårene :rødme: det hadde mi jente og ! Hun var go og rund Synes det er herlig jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ilja** Skrevet 29. september 2009 #355 Del Skrevet 29. september 2009 Godt å lese at han vokser så fint! Det begynner å bli litt michelin-mann hos oss også, synes det er så søtt :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnimusepus Skrevet 30. september 2009 Forfatter #356 Del Skrevet 30. september 2009 Kjekt at alt gikk bra på kontrollen Valker på lårene :rødme: det hadde mi jente og ! Hun var go og rund Synes det er herlig jeg Ja, det er alltid så moro med disse kontrollene Du skal vel snart på kontroll igjen du også, høre toget inni der Ja, det er herlig, også vet en at de legger på seg godt. Bare såvidt vi kan se dem da, men herlig er det uansett :rødme: Godt å lese at han vokser så fint! Det begynner å bli litt michelin-mann hos oss også, synes det er så søtt :rødme: michelin-mann ja, det er nok noen kilo til her ja, han er jo relativt lang sånn i forhold til vekta si. Men vi håper det fortsetter slik, vil heller han skal være litt tynn. Håper han får det etter pappaen sin, evntuelt etter min fars side, for på min side er vi lubne hele gjengen. Men nå skal det sies at jeg begynner å komme meg nå da, nå veier jeg 8 kilo mindre enn ved start, så jeg er i ferd med å bryte den kjeden Og godt er det. ---------------- I går lo L for første gang. Har lenge hørt en sånn slags latter, men dette var det ikke tvil om. Det var så herlig :rødme: Gogutten vår det (som fikk sove i senga til mamma og pappa fra 4 i natt, var ikke i slager etter vaksinen dakars) Da kan dere tro mamma koste seg, ligge helt intill å kjenne varmen hans, deiligste følelsen altså Jeg tror jammen meg jeg er litt forelsket Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Unknown Skrevet 28. oktober 2009 #357 Del Skrevet 28. oktober 2009 Her var det ikke mye liv Jeg som endelig har litt tid til å titte innom dagbøker, og så er her ingenting nytt? Hva er det for no tull? Hvordan står det til ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnimusepus Skrevet 28. oktober 2009 Forfatter #358 Del Skrevet 28. oktober 2009 Her var det ikke mye liv Jeg som endelig har litt tid til å titte innom dagbøker, og så er her ingenting nytt? Hva er det for no tull? Hvordan står det til ? Jeg er stort sett bare inne å skravler litt i tråden vår jeg vettu, hehe. Men jeg er altfor lite flink til skrive her inne. Nå har jeg begynt å blogge litt også, og da gikk det plutselig litt tid. Men en liten en i hus, så går jammen meg tiden fort --------- Var på kontroll i går da, så jeg kan jo oppdatere litt på hvordan vår lille store prins ligger ann. Vekt ved fødsel: 3170 Vekt 7 uker: 4380 Vekt 9 uker: 4870 Vekt 12 uker: 5160 Vekt 16 uker: 5700 Lengde fødsel: 50 Lengde 7 uker: 57 Lengde 9 uker: 58,5 Lengde 12 uker: 60,5 Lengde 16 uker: 63 Ellers så snudde han seg fra rygg til mage på tirsdagen. Nede på helsestasjonen faktisk Da var hu mor fornøyd ja, er så moro med nye "milepeler". Mot jul klarer han kanskje å åle seg litt bortover også. Vu var for førte gang ute i dag, UTEN lillemann. Var forferdelig å levere han fra seg, men det gikk jo veldig fint da. Hentet han i stad, og han sovnet med ei gang i sin egen seng når vi kom hjem. Godt å ha gjort det, for nå vet vi at det ikke er noe problem å ha han hos andre. Vi var forreten på kino å så "This is it", filmen om Michael Jackson's planlagte turne. Den var helt fantastisk bra altså. Aldersspennet var fra 7 til 50 tenker jeg, ganske moro å se at bitte småinger går med hatter og doller seg opp for å se han Fantastisk artist med et stort hjerte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Unknown Skrevet 29. oktober 2009 #359 Del Skrevet 29. oktober 2009 Så stor og flink gutt! Gleeder meg til M også får bevegd seg litt! Ja, med en liten i hus så går plutselig dagene mye raskere..Er bare ett poff så er det jammen leggetid igjen! Høres godt ut med en kveld alene! Jeg både gleder meg og gruer meg til vi skal levere fra oss lisjejenta og gå ut..Vi skal på julebord i slutten av mnd, så vi må vell snart "øve" oss på å låne ho bort litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soon Skrevet 13. november 2009 #360 Del Skrevet 13. november 2009 Her var det jammen rolig Ser jo at du er innom skravletråden titt og ofte da... Hvordan går det med dere da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå