Gjest Wrangler Skrevet 20. januar 2009 #21 Del Skrevet 20. januar 2009 Også innom fordi jeg ble så nyskjerrig må signaturen til Reka! Hejhopp for baby med hjertet som dunker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 24. januar 2009 #22 Del Skrevet 24. januar 2009 God helg snupp Alt bra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnimusepus Skrevet 26. januar 2009 Forfatter #23 Del Skrevet 26. januar 2009 Heihei Har ikke hatt tid til å være her inne så masse nå i det siste, så blit litt nå og da! Vi har altså vært på ultralyd og der fikk vi vite at det mest sansynlig var e* Guttebabis Jeg har jo teknkt veldig på jente denne gangen, men da jeg våknet dagen før ultralyden var jeg SIKKER på at det var gutt,og det sier han at det er Vi fikk time den 5 februar igjen barefor å bekrefte det, trengte ikke be om det engang Så han er helt super altså, gir seg ikke før han fikker ut av ting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 26. januar 2009 #24 Del Skrevet 26. januar 2009 (endret) :strix: GUTTEBABY!! :strix: Gratulerer så kjempe masse!! Spennende nyheter Er dere glade?! Og så bra med en jord(far?) som tar seg ordentlig tid! Det er bra :jepp: Endret 26. januar 2009 av Reka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 19. februar 2009 #25 Del Skrevet 19. februar 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnimusepus Skrevet 12. mars 2009 Forfatter #26 Del Skrevet 12. mars 2009 Jøss, nå er det lenge siden jeg har skrevet i dagboka mi.. Hadde folk man kjenner latt være å snoke rundt så fælt så kunne man ha fortsatt å skrive alt mellom himmel og jord, men sånn er det altså ikke! Men nå er jeg altså i uke 24 og alt ser ut til å gå bra, det er utrolig deilig Lillemann sparker og gir liv fra seg hver eneste dag, så både mamma og pappa kjenner han godt nå Ellers så har vi fått kjøpt inn litt ting til han, men det er møe vi mangler for å si det sånn Ut på tur Vogn Regntrekk Myggnetting Stelleveske Kjørepose Barnestol Bæresele Reiseseng Bæremeis Stelle Stellekommode Stelematte Febertermometer Frottehåndkler Badehåndkle Vaskekluter Våtservietter Kremer og diverse Bleier Bleiebøtte Sove Sprinkelseng Madrass Sprinkelbeskytter Tisselaken eller overmadrass Dyne til seng Dynetrekk til seng Laken til seng Lekegrind Madrass til lekegrind Spise Ammepute Gulpekluter Siklesmekker Tåteflasker Brystpumpe Ammeinnlegg/Albueskjell Diverse Smokker Babycall Babytepper i Ull Fleeceteppe Helseteppe Korthåret soveskinn (lammeskinn) Vippestol Lekestativ/babygym Og sist men ikke minst klær, vi har kjøpt så masse klær at vi ikke trenger bekymre oss for det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 12. mars 2009 #27 Del Skrevet 12. mars 2009 Der var du jo! Nå var det like før jeg måtte sende deg pm for å sjekke om alt var bra Det ser ut som dere er ganske godt i gang med forbredelsene i hvertfall! Er det snart bryllup eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnimusepus Skrevet 12. mars 2009 Forfatter #28 Del Skrevet 12. mars 2009 Der var du jo! Nå var det like før jeg måtte sende deg pm for å sjekke om alt var bra Det ser ut som dere er ganske godt i gang med forbredelsene i hvertfall! Er det snart bryllup eller? Neida, alt er fint her vettu! Ja, vi er veldig godt igang, men nåkan jeg godt tenke meg å få det siste ferdig gitt Kjenner flere i familien som har født både 3 og 4 uker før terminen, så jeg vil være tidlig ute Bryllup er overstått allerede det, hehe.. Og det er INGENTING jeg ville ha endret på, det er en utrolig deilig følelse :rødme: Jeg kan kanskje sende deg bilde på pm hvis det går ann, du må vel snart ha tlf nr mitt også Håper ikke jeg føder enda da men, hehe Hvordan står det til på den kanten da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 12. mars 2009 #29 Del Skrevet 12. mars 2009 Herregud så lite oppdatert jeg er! :dåne: GRATULERER SOM NYGIFT!! Håper det er herlig!! Hadde vært kjempe gøy å se bilde Og nummeret kan jo også bli nyttig etterhvert Men skjønner godt du vil være tidlig ute! Mye bedre å være tidlig uten enn sent ute Med meg går det helt ok akkurat for øyeblikket Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi! Skrevet 15. mars 2009 #30 Del Skrevet 15. mars 2009 Fange deg opp på mine innlegg bare jeg Kan jo hende du blir aktiv her en dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnimusepus Skrevet 16. mars 2009 Forfatter #31 Del Skrevet 16. mars 2009 Fange deg opp på mine innlegg bare jeg Kan jo hende du blir aktiv her en dag Ja, jeg skravler å masse i andre bøker jeg så jeg glemmer nesten bort min egen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnimusepus Skrevet 16. mars 2009 Forfatter #32 Del Skrevet 16. mars 2009 Da har vi akkurat presset ned litt middag, sett på cæsar, en god nummer to og nå står wipeout for tur Tv slaver vi, neeeida Nei, vi er egentlig ikke det altså, men nå er det jo så masse å se på tv om dagene. Spesielt tirsdag og torsdag, så det er jammen meg ikke lett å ikke kikke litt innimellom. Idag har ikke babyen sparket så veldig masse, kanskje fordi jeg har vært på farten i stort sett hele dag. Begynte dagen med litt , deretter rett inn på do for å kaste opp (håper for guds skyld ikke det skal begynne igjen), deretter ryddet jeg kjøkkenet og satt på en vaskemaskin, dro til byen med svigerinnen min og var der til kl 14.00, så kom mannen hjem og vi hadde litt lunsj, så hang jeg opp klær og småryddet litt rundt omkring Hvordan har dagen deres vært? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 16. mars 2009 #33 Del Skrevet 16. mars 2009 Tjaa, jeg har egentlig bare vært hjemme idag! Sett scrubs og nå pugger jeg historie! Ikke en veldig innholdsrik dag med andre ord! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnimusepus Skrevet 16. mars 2009 Forfatter #34 Del Skrevet 16. mars 2009 Tjaa, jeg har egentlig bare vært hjemme idag! Sett scrubs og nå pugger jeg historie! Ikke en veldig innholdsrik dag med andre ord! Scrubs har vi også sett faktisk Historie høres jo kjempemoro ut Er det prøve du skal ha eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 16. mars 2009 #35 Del Skrevet 16. mars 2009 Oh yes! Men den er ikke før neste uke, men det er så mye å lese at jeg begynte nå.. har lest.. 1 side! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kit Skrevet 22. april 2009 #36 Del Skrevet 22. april 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnimusepus Skrevet 4. mai 2009 Forfatter #37 Del Skrevet 4. mai 2009 Da var det kanskje på tide å legge igjen et innlegg her også, og ikke bare i alle anres bøker Nå er vi altså i uke 32, og det føles ut som en evighet igjen, kanskje fordi jeg har vært sykemeldt siden desember. Kunne ønske jeg kunne jobbe litt, men sånn er det når jobb ikke har noe andre muligheter! Lillemann er iallefall kjempeaktiv inni magen her, han styrer fælt iallefall, hehe.. Kan se magen som buler opp innimellom, og siden han ligger på venstre side av magen ser man ganske stor forskjell på de to sidene! Har en skjev mage rett og slett Har kopiert lista fra sistgang, over ting som er kjøpt inn, nå tror jeg det meste skal være grønt der Ut på tur Vogn Regntrekk Myggnetting Stelleveske Kjørepose Barnestol Bæresele Reiseseng Bæremeis Stelle Stellekommode Stelematte Febertermometer Frottehåndkler Badehåndkle Vaskekluter Våtservietter Kremer og diverse Bleier Bleiebøtte - Har fått hentelappen, må bare få henta den nå... Sove Sprinkelseng Madrass Sprinkelbeskytter Tisselaken eller overmadrass Dyne til seng Dynetrekk til seng Laken til seng Lekegrind Madrass til lekegrind Spise Ammepute Gulpekluter Siklesmekker Tåteflasker Brystpumpe Ammeinnlegg/Albueskjell Diverse Smokker Babycall Babytepper i Ull Fleeceteppe Helseteppe Korthåret soveskinn (lammeskinn) Vippestol Lekestativ/babygym Tenkte jeg skulle legge ut noen magebilder nå, for nå begynner det virkelig å bli morro :rødme: Hvis det er noen som vil se da selvfølgelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kit Skrevet 5. mai 2009 #38 Del Skrevet 5. mai 2009 Nå er dere nesten i mål med alt da! Si ifra om du trenger nummeret mitt da Husker ikke om jeg skrev det, men kjolen din på face var nydelig :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi! Skrevet 6. mai 2009 #39 Del Skrevet 6. mai 2009 JEg vil se magebilde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnimusepus Skrevet 6. mai 2009 Forfatter #40 Del Skrevet 6. mai 2009 Nå er dere nesten i mål med alt da! Si ifra om du trenger nummeret mitt da Husker ikke om jeg skrev det, men kjolen din på face var nydelig :dåne: Ja, nå er det ikke mange ting som gjenstår og det er deilig.. Kjenner jeg er lei av å gå rundt å kikke nå, høres vel teit ut, andre får ikke nok av det. Men jeg har fått metta mi for en liten stund nå, vi har så masse ting og utstyr, vi begynte jo så tidlig med innkjøp Er du den jeg tror? Ja, det tror jeg Takk for det, tenk at den kostet meg bare 1000:lur: JEg vil se magebilde Da har du tilgang. Nå skal det jo sies at jeg hadde litt ekstra fra før av altså, men nå er det mest babymage Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå