Gå til innhold

Shopping - mest for min egen del;)

temar

Anbefalte innlegg

Ja, jeg gleder meg til litt spa-behandling ja.

Har surfet litt på nett på jobb idag (det var kjempe stille på jobb i dag, uvanlig til fredag å være) Virker som om det kan lønne seg å bestille behandling på forhånd, så jeg har spurt etter prislister på litt forskjellige Spa-senter.

Endret av temar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Der endte jeg opp med 4 nøster lilla alpakkagarn, totalt 60,- Tenkte jeg skulle prøve å lage håndleddsvarmere av det, legger kanskje ut bilder når de blir ferdig

Ok, dette har ikke noe med shopping og gjøre, men nå er jeg ferdig med håndleddsvarmerene mine.

De hjelper meg med å holde varmen når jeg sitter ved pc'en og taster. Tror disse kommer til å bli brukt en del :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Christabelle

Hvis jeg hadde lært meg å strikke andre ting enn grytelapper, ville jeg ha strikket deilige sokker i fluffy garn!

Babyrosa, hvite og grå. Kjempedeilig!

Stilige da, tok det lang tid?

Jeg bruker å brodere. Nå holder jeg på med et "Best Friends"-bilde som skal henge på babyrommet til en fremtidig baby :hjerter_rundt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fine de ble Temar! :hjerte:

Tusen takk=)

Christabelle: Tok mindre enn en uke mener jeg. Strikker bare når jeg ser på TV, så jeg har ikke helt peiling på hvor mange timer det tok. Men sokker tar lengre tid ja.

Hmm, har prøvd og brodere jeg også, men har liksom ikke helt tålmodighet til det jeg. Må jo følge bedre med på hva jeg driver med da enn når jeg strikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er jeg altså hjemme igjen fra Budapest. Godt å være hjemme igjen også.

Sambo og bikkja kom å hentet meg på stasjonen med en bukett roser :blomst: så søtt :hjerte:

Vi har hatt regn hele uka :frown: men det har blitt en del shopping allikevel da ;)

*En bag fra Adidas, kr 123,-. Kjekk å ha nå som jeg har planer om å begynne og trene igjen.

*Skinnjakke, i ekte skinn, kr 756,50,-.

* Lilla skinnveske, kr 287,-. Veldig billig skinn der :nigo:

*Pashmina, i silke og kashmir, kr 30,- Sånne solgte de i alle suvenir-butikkene.

*Litt juggel: 12 par øredobber, ca kr 40,-. 3 par øredobber, ca 30,- + 3 par til , ca 30,- , og et kjede, ca 40,-.

* Sorte skinny-leg jeans, kr 230,-

* Skjørt, kr 122,- Dette ser veldig kort ut, men siden jeg ikke er noen langbeint skjønnhet så blir det en mer anstendig lengde på meg :happy:

* Lilla strømper, kr 50,-.

*Topp fra Mango, kr 156,- Tenkte jeg kunne bruke denne sammen med strømpene og det sorte skjørtet f.eks.

* Litt tax-free shopping. Ble jo kvota med vin, sprit og snus ( til sambo). Men viktigst: Toblerone :) Pris ? mange 100 lapper...

* Øyenkrem, ca kr 250,-. Cliniqe- Advanced stops signs eye. Med solfaktor 15.

* Undertøysett. Bh, truse og string kr 182,- totalt.

* Et undertøysett til. Bh, truse og string, totalt kr 210,-

Er egentlig mest glad i sort eller hudfarget, men sambo elsker hvitt, så disse er nok mer for han enn for meg ;)

* 2 ullgenserere (80% ull =) ) En grå og en sort, kr 131,- per stk.

* Og på tur hjem fra stasjonen: Hårfarge (er alt lei de blonde stripene mine, ble litt for blond), omega3- og kromtabletter, totalt 387,-

Siste kvelden der fikk jeg body-shaping-massage, ca kr 230,- for 40 min.

Ble smurt inn med en krem, massert skikkelig og pakket inn i plastfolie. Det ble kjempe varmt og jeg så(og føltes) ut som om jeg var solbrent etterpå. Men lårene mine var iallefall glattere i går :bolledeig: Eller kanskje det var bare innbilling....

Jommen ble det en del ja. Min mor måtte kjøpe seg en stor koffert får å få med seg alt hjem;)

Edit: Slettet bilde av meg

Endret av temar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Christabelle

Åååå, så masse fint du har kjøpt!

Jeg elsker det svarte skjørtet! Sånn stil har jeg og :-)

Så utrolig kos å få blomster av samboeren da du kom hjem! *misunnelig* hehe

Det ble øyekrem på deg, ja? Hehe :-) Bra at du tok med solfaktor!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå, så masse fint du har kjøpt!

Jeg elsker det svarte skjørtet! Sånn stil har jeg og :-)

Så utrolig kos å få blomster av samboeren da du kom hjem! *misunnelig* hehe

Det ble øyekrem på deg, ja? Hehe :-) Bra at du tok med solfaktor!

Ja, det ble krem. Denne

Hva tror du du som har peiling?

Ja, det var kjempe koselig å få blomster av min kjære. :yvonne:

Men det var også på tide, hehe. Sikkert et år siden sist..

Tror jeg har fått blomster 3 ganger jeg, og vi har vært sammen over 5 år.

Jeg er ganske fornøyd med det svarte skjørtet ja :smilbla: Jeg må bare bli flinkere til å bruke skjørt. Blir som regel at jeg går i jeans..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Christabelle

Den har jeg ikke prøvd. Litt dumt at den er i krukke; verdens verste løsning. Ta krem fra krukken med noe, ikke putt fingeren oppi, pga bakterier :-)

Jeg bruker tre-pinner (ser ut som ispinner) til å ta krem fra krukker, og det fungerer kjempefint =)

Man trenger ikke mye krem, du "dabber" det utover; ikke dra. Vi hudpleiere er litt hysteriske når det gjelder hud :-)

Hadde du det fint i Budapest eller?? Ble det bare shopping og SPA ? *misunnelig*

Jeg har aldri vært på ordentlig spa før. Veeldig lyst på SPA-weekend! Håper sambo leser dette ;) *sukk*

Jeg får heller aldri blomster. Var så dum at jeg sa en gang at det var bortkastede penger. Det lar han meg ikke glemme nei :P Bruker det som argument hver gang jeg maser om blomster. Men får mye annet fint da :)

Hehehe, sambo sitter og spiller playstation, og har hentet lille marsvin-berta vår som maskot :) Hun ligger i marsvin-sofaen sin og knasker agurk :)

Jeg skal øyeblikkelig legge meg i senga og se på den nyeste episoden med Frustrerte Fruer :-) :-)

Skal stå opp tidlig og kjøre ut og kjøpe frokost og avisert fra bakeri. Pleier å gjøre det på lørdagene, da har vi god tid og fri begge to. Eller, jeg har bare fri annenhver lørdag. Men vi gjør det da og. Jeg kjører ut og kjøper når jeg skal på jobb (begynner som regel 11:30), og han lar meg sove ut når jeg har fri =)

Det anbefales! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den har jeg ikke prøvd. Litt dumt at den er i krukke; verdens verste løsning. Ta krem fra krukken med noe, ikke putt fingeren oppi, pga bakterier :-)

Jeg bruker tre-pinner (ser ut som ispinner) til å ta krem fra krukker, og det fungerer kjempefint =)

Man trenger ikke mye krem, du "dabber" det utover; ikke dra. Vi hudpleiere er litt hysteriske når det gjelder hud :-)

Hadde du det fint i Budapest eller?? Ble det bare shopping og SPA ? *misunnelig*

Jeg har aldri vært på ordentlig spa før. Veeldig lyst på SPA-weekend! Håper sambo leser dette ;) *sukk*

Jeg får heller aldri blomster. Var så dum at jeg sa en gang at det var bortkastede penger. Det lar han meg ikke glemme nei :P Bruker det som argument hver gang jeg maser om blomster. Men får mye annet fint da :)

Hehehe, sambo sitter og spiller playstation, og har hentet lille marsvin-berta vår som maskot :) Hun ligger i marsvin-sofaen sin og knasker agurk :)

Jeg skal øyeblikkelig legge meg i senga og se på den nyeste episoden med Frustrerte Fruer :-) :-)

Skal stå opp tidlig og kjøre ut og kjøpe frokost og avisert fra bakeri. Pleier å gjøre det på lørdagene, da har vi god tid og fri begge to. Eller, jeg har bare fri annenhver lørdag. Men vi gjør det da og. Jeg kjører ut og kjøper når jeg skal på jobb (begynner som regel 11:30), og han lar meg sove ut når jeg har fri =)

Det anbefales! =)

Ja, jeg tenkte på det med krukke jeg også, skal nok finne meg noe å ta med;)

Hittil har jeg tatt bare fra det som sitter i lokket.

Fint med instruksjoner om hvordan jeg tar den på :Nikke: Jeg har nok en tendens til å dra litt..

Og så skal den vel helst påføres bare rundt øye (på benet) eller?

JA, vi hadde det fint på tur :danse: Været var ikke noe særlig, så det satte en liten demper på turen men.

Dag 1 var vi på typiske turistting. Var oppe på gamleste delen av byen. Der hadde det vært kjempe fin utsikt, om tåka ikke hadde ligget så lavt..

Dag 2 var det nedre halvdel av gågaten, der var det masse suvenirshapper. Duker, skinnbutikker å pashmina gikk igjen på annenhver butikk. Den delen av gata var kanskje 300 meter lang, men der brukte vi faktisk en hel dag. Mamma måtte jo innom alle å høre på pris, slik at hun fant ut hvor det var billigst. Var stort sett bare en krone forskjell... Da ble jeg veldig sliten og litt grinete etterhvert ja :eeeh:

Dag 3 var det øvre halvdel av gågaten ( Vaci Utca) som sto for tur. Men denne dagen hadde vi busskort bare til 4, og måtte uansett tilbake til hotellet for Spa avtalen vår.

Så da kom vi ca 50 meter opp den gaten, :ler: Der var det masse sko- og klesbutikker, så det var der vi fant der meste.

Ny favorittbutikk: C&A. Der fant vi det meste.

Om kvelden fikk vi etterlengtet massage på Spa-avdelingen på hotellet.

Så koselig en fin tradisjon dere har lørdagsmorgnene. Nå er jeg misunnelig.

Var det like godt i dag heller?

Tanita og Frk. Grønn: Jeg er fornøyd med fangsten ja :lol: Men jeg bør kanskje ta det litt med ro når det gjelder klesshopping framover. Det har blitt mye i januar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Denne kom i posten mens jeg var borte. Har ikke fått testen den ennå, men det står litt om den her.

Kjekt å ha dagen etter hårvask tenkte jeg=)

Har fått hentet pakken min fra Ellos i dag også, men jeg har ikke orket å åpne den ennå, hehe. Må pakke ut resten av kofferten, vaske litt klær, vaske gulvet og skifte på sengen først. Så kan jeg kose meg med pakken etterpå :fnise:

Endret av temar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei. koselig med bilde av deg! synes forresten du hadde kjempeflott stil, digga støvlene med strømper i, og det skjørtet satt kanonflott på deg. virkelig feminin og glamorøst, allikevel kledd hverdagslig :)

du må si hvordan den osis dust it fungerer! kunne tenke meg noe sånt selv, digger litt volum i håret! (har gangske langt, og det verste er når det blir flatt) hehe.

gøy å handle i utlandet!! og du hadde jammen klart å fått med deg litt forskjellig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som du har hatt det fint :) Jeg har også vært i Budapest, var blant annet på et stoooort kjøpesenter. Venninnen min studerer der borte så hun var guide ;) Ble ikke så mye shopping på meg egentlig, men husker det var veldig billig!!

Er også nysgjerrig på Osis dust it :) Har hørt mye bra! Du får si fra om det funker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Aurelia :klem: Tusen takk, så koselig med skryt. Ikke hver dag jeg er like flink til å kle meg da, er egentlig veldig slaskete :rodme:

Jeg håper dust-it fungerer, for jeg kunne gjerne tenkt meg litt mere volum av og til. Håret mitt er greit når det er nyvasket, men så faller det fort sammen. Har veldig glatt hår som gjør som det selv vil.

Tok permanent for et par år siden, og da fikk jeg masse volum :hoppe: men håret mitt ble også ekstremt slitt :sukk:

Mischa: Så kjekt med egen guide da. Kunne ønske noen kunne fortalt oss hva som var verdt og se også.

Skal gi rapport når jeg får prøvd dust-it ja :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sier som de andre - så mye fint du hadde shoppet! Og veldig stilig antrekk på bildet av deg. :jepp:

Var det C&A der nede? Så logoen deres på det største settet med øredobber... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sier som de andre - så mye fint du hadde shoppet! Og veldig stilig antrekk på bildet av deg. :jepp:

Var det C&A der nede? Så logoen deres på det største settet med øredobber... :)

Jupp, var C&A ja :Nikke:, skikkelig stor butikk også. Hadde aldri hørt om det før jeg, men det var der jeg fant nesten alt sammen (uten om vesken og bag'en). Var skikkelig billig, og kvaliteten kjentes bra ut, så jeg fikk sansen for den butikken :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jupp, var C&A ja :Nikke:, skikkelig stor butikk også. Hadde aldri hørt om det før jeg, men det var der jeg fant nesten alt sammen (uten om vesken og bag'en). Var skikkelig billig, og kvaliteten kjentes bra ut, så jeg fikk sansen for den butikken :sikle:

Jeg pleide å finne masse på C&A i England tidligere, men de forsvant derfra tidlig på 2000-tallet... Var ikke klar over at de fortsatt eksisterte andre steder. :) Kult!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...