Gå til innhold

Scwarzkopf osis DUST IT hår pulver

Gjest soljenta

Anbefalte innlegg

Gjest soljenta

Er det noen som har prøvd Shwarzkopf Osis dust it pulver/pudder?

Hørte det var nesten som saltvannspray, bare bedre!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, det er brilliant! Jeg har tykt, tungt hår, men får skikkelig volum og rufs i håret når jeg bruker det! Anbefales!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, jeg har det, og det er ganske så fantastisk!

Når håret "daler ned" i løpet av dagen, er det bare å rufse det til igjen. Eneste minuset er at jeg synes det er litt vanskelig å vaske ut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare pass på å ikke ta for mye. Jeg tømte en god porsjon i mitt lange og tykke hår og den reaksjonen det skapte var mildest talt overveldende. Eli Hagen ville ha blitt grønn av misunnelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare pass på å ikke ta for mye. Jeg tømte en god porsjon i mitt lange og tykke hår og den reaksjonen det skapte var mildest talt overveldende. Eli Hagen ville ha blitt grønn av misunnelse.

Haha. Pass også på å ikke ta for mye på toppen av håret, som jeg gjorde i et litt for mørkt rom mens jeg stresset før jeg skulle på jobb - resultatet ble noe grått i mitt mørkeblonde hår!

Nå løfter jeg opp seksjoner og drysser bare på undersiden, noe som gir bra volum i mitt tynne og flate hår!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også super fornøyd med dette produktet! Jeg har tynt hår, og med dette produktet får jeg virkelig volum, og det holder hele dagen!

Enig i at det er vanskelig å vaske ut, men det kommer kanskje litt an på mengden man tar i håret...

Absolutt å anbefale! Jeg kjøpte på lookfantastic, det var billigere enn hos min frisør i allefall;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å denne skal jeg kjøpe!! Hva koster den i butikk? Lookfantastic eller frisør??

Må ha dne innen fredag, tror dere den kommer før da om jeg bestiller fra LF?

Morro:) Perfekt for meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også dette pulveret. Har ikke brukt det så mye, men er "på gang". Må vende meg til det! Har hørt mye bra om det.

Jeg opplever at håret blir vanskeligere å vaske, må shamponere ihvertfall to ganger før det føles rent.

Prisen varierer også. Jeg kjøpte hos frisør for 170 kr, men hos min faste frisør koster det nesten 300 kr!!

Ellers kan det være lurt å tape over noen av hullene,da slipper man å få så mye i gangen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prisen varierer også. Jeg kjøpte hos frisør for 170 kr, men hos min faste frisør koster det nesten 300 kr!!

Takk for svar :) Jeg må virkelig spare hver eneste kr her, så hvilken frisørsalong kjøpte du den billig på? Nekter å gi 300,- for en bitteliten flaske altså..!

Men måå bare ha den :) HIhi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå maser jeg fælt her! Uffamei.

Ringte nettopp 4 frisørsalonger og ingen hadde det og to av dem ikke hva det var engang!? Ble nysgjerrig på hvor dere hadde fått tak i det henne... Hmm.. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uff, må slutte og lese sånne tråder... hehe

nå bestiller jeg!

men lurte på en ting, kommer ikke ting fra lookfantastic i posten? det står at man må skrive en adresse der noen er tilstede mellom 9 og 17... kommer de inn i skogen til det lille huset mitt med en liten pakke fra UK? :fnise:

ble forresten 135 kr inkl porto hvis noen lurer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

uff, må slutte og lese sånne tråder... hehe

nå bestiller jeg!

men lurte på en ting, kommer ikke ting fra lookfantastic i posten? det står at man må skrive en adresse der noen er tilstede mellom 9 og 17... kommer de inn i skogen til det lille huset mitt med en liten pakke fra UK? :fnise:

ble forresten 135 kr inkl porto hvis noen lurer!

Det er bare fordi pakkene ofte er for store, å må hentes på posten.

JA VET det er billig på LF! Vil bestille der jeg å:(

Men drar til fredag så vil jeg ha den med meg! Finner ingen frisører som har den :( ÆH! Kriiise! MÅ ha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida. Det gjelder bare pakker som sendes til UK. Lookfantastic får du i posten akkurat på samme måte som pakker fra strawberrynet.

Nå fikk jeg også lyst på! Er det noen som har prøvd på hår som allerede har litt volum? Type krøller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Men drar til fredag så vil jeg ha den med meg! Finner ingen frisører som har den :( ÆH! Kriiise! MÅ ha!

Bor du i Bergen? Der vet jeg hvor de har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare fordi pakkene ofte er for store, å må hentes på posten.

JA VET det er billig på LF! Vil bestille der jeg å:(

Hvis du bor i Oslo så har de den flere steder i sentrum, bl.a Oslo City.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...