Gå til innhold

Shopping - mest for min egen del;)


temar

Anbefalte innlegg

Har endelig fått tid til (eller ork..) og se på pakka fra Ellos.

Dette skal beholdes:

* Blåmønstret kjole, veldig tynt stoff, men tror den blir god til sommeren. Kr 99,-

* Bh (finner den ikke på nett). Helt vanlig t-shirt bh, veldig behagelig, kr 129,-

* Sorte kinasko, tenker de funker greit på jobb. Kr 149,-

* Creme gardiner. Lyse og lette. Sambo likte de ikke, men har har ikke stemmerett når det kommer til gardiner :ler: Kr 119,-

* Lilla hipstertruse, kr 97.50

* Bikinibh, kr 149,-

* Ekstra truse til bikinien, kr 99,-

* Marineblå leggings, kjekt under hverdagkjolen, kr 149,-

* Lys turkis håndklesett, kr 179,-

* Brikker (2x 4 pk), totalt 198,-

* 2x2 pk badehåndklær, totalt 298,-

Disse tror jeg er deilige.

* Baderomsmatte, kr 71.50,-

Gledelig overrasket over hvor myk denne er.

* 2pk Putetrekk (finner ikke på nett), kr 30,-

Frisker litt opp i stua =)

Dette skal i retur:

* Kjole. Jeg hadde rett når jeg trodde at dette ikke var noen kledelig lengde til meg. Dessuten virker glidelåsen veldig dårlig :(

* Espirit skjerf (finner ikke på nett)

*Blått sjal. Fargen stemte ikke helt..

* Kjole. Så ut som en søppelsekk på meg, jeg trenger litt mer fasong.

Ble jommen en del nå også.

Tror ikke denne shoppingdagboken er helt bra for meg jeg :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Christabelle

Så mye fint du har kjøpt!

Jeg har ikke bestilt fra ellos før, kanskje jeg skal prøve?

Hvordan er kvaliteten i forhold til f.eks. HM? Prisene er jo topp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, kvaliteten er vel omtrent den samme som HM, kanskje en smule bedre..

Kommer selvfølgelig an på hva du bestiller da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meldte meg inn på treningssenteret i går, etter et halvårs opphold.

Det var hardt å komme i gang igjen :eeeh:

Men jeg tror at jeg skulle hatt noen nye sko.

Alle medlemmene får 20% på G-sport.

Noen som har anbefalinger å komme med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg hatt 1. vakt på jobb, kom hjem og gikk 45 min tur med bikkja. :hund:

Lagde middag til min kjære kom hjem fra jobb (bare omelett, så det var kjempe kjapt)

Etter det var jeg på trening igjen.

45 min med bosu (en sånn halv ball liksom)

30 min med styrke. :trene:

Nå har jeg 3 grove brød i ovnen. :spise:

Oooog; Jeg har ikke shoppet en ting. :omg:

God samvittighet i dag ja :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

BOSU er veldig moro! Og veldig slitsomt :trene: 30 min. styrke etter BOSU? Oi, så flink du er :klappe: Jeg hadde krepert jeg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BOSU er veldig moro! Og veldig slitsomt :trene: 30 min. styrke etter BOSU? Oi, så flink du er :klappe: Jeg hadde krepert jeg :fnise:

Ja, det var bosu og styrke kombinert i samme time, så da gjorde vi div. styrkeøvelser med bosuballen.

Det var gøy, men slitsomt.

Er stiv i leggene og magen i dag, kjenner at jeg faktisk har muskler da :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg fått en pakke fra fra figleaves som jeg hadde glemt at jeg hadde bestilt :rodme:

En hvit blondebh, ca 120,- NOK

En svart enkel bh, ca 65,- NOK

Tror jeg må innføre shoppestopp for undertøy en stund. Har vel kjøpt nok bher bare i januar til å klare meg resten av 2009 :flau:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Christabelle

Så fine (og billige) BHer du har kjøpt! Er du fornøyd med kvaliteten?

Jeg skal også kjøpe noen nye BHer, men må liksom vente litt :)

Dessuten er jeg 80-85 rundt brystkassen, så det er helt umulig å finne BHer uten å prøve de først. Har noen i 75, andre i 80 og en i 85. Det varierer så veldig.

Kanskje jeg også skal titte litt der? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fine (og billige) BHer du har kjøpt! Er du fornøyd med kvaliteten?

Jeg skal også kjøpe noen nye BHer, men må liksom vente litt :)

Dessuten er jeg 80-85 rundt brystkassen, så det er helt umulig å finne BHer uten å prøve de først. Har noen i 75, andre i 80 og en i 85. Det varier så veldig.

Kanskje jeg også skal titte litt der? :-)

De hadde masse tilbud når jeg var innom :) Og så har de store størrelse der også :jepp:

Har ikke brukt de ennå, må vaske de først. Men prøvde de på, og de satt godt.

Kvaliteten kjentes bra ut, men litt vanskelig å si før jeg har brukt de en stund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Christabelle
De hadde masse tilbud når jeg var innom :) Og så har de store størrelse der også :jepp:

Har ikke brukt de ennå, må vaske de først. Men prøvde de på, og de satt godt.

Kvaliteten kjentes bra ut, men litt vanskelig å si før jeg har brukt de en stund.

Hvis de har store størrelser, så kanskje jeg skal kjøpe en i 80, og se hvordan den passer? Er så lei H&M-BHene som blir dvaske i vask. Vel; ikke det at jeg håndvasker de, men det bør jeg kanskje begynne å tenke på? Hehe :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis de har store størrelser, så kanskje jeg skal kjøpe en i 80, og se hvordan den passer? Er så lei H&M-BHene som blir dvaske i vask. Vel; ikke det at jeg håndvasker de, men det bør jeg kanskje begynne å tenke på? Hehe :-)

Jeg prøver å håndvaske de beste (og dyreste) bhene mine. De andre er det ikke så farlig meg :gjeiper:

Er jeg lat så vasker jeg de bare på ullvaskprogrammet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har jeg bestilt denne.

Den jeg har fra før er vist fra H&M og er sikkert ikke særlig bra for øynene mine, men den gjør jobben sin da :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Christabelle
Nå har jeg bestilt denne.

Den jeg har fra før er vist fra H&M og er sikkert ikke særlig bra for øynene mine, men den gjør jobben sin da :jepp:

Jeg tror Biotherm er ganske bra :-)

Jeg kjøpte Loreal Cashmere makeup remover (or some shit) her om dagen (70 % !!!), og den lukter nyydelig! Skal prøve den nå.

Hvordan virker øyekremen? Fornøyd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror Biotherm er ganske bra :-)

Jeg kjøpte Loreal Cashmere makeup remover (or some shit) her om dagen (70 % !!!), og den lukter nyydelig! Skal prøve den nå.

Hvordan virker øyekremen? Fornøyd?

God å høre at Biotherm er godkjent ;) Eneste jeg har prøvd fra der er vel body lotion.

Øyekremen er god å ha på, men om den har noen virkning vet jeg ikke helt :tongue:

Jeg har ikke fått noen nye linjer, men de få, svake jeg hadde fra før er ikke bort heller da :lol: (men det hadde jeg jo heller ikke forventet) Men den forebygger orhåpentligvis nye linjer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Christabelle
God å høre at Biotherm er godkjent ;) Eneste jeg har prøvd fra der er vel body lotion.

Øyekremen er god å ha på, men om den har noen virkning vet jeg ikke helt :tongue:

Jeg har ikke fått noen nye linjer, men de få, svake jeg hadde fra før er ikke bort heller da :lol: (men det hadde jeg jo heller ikke forventet) Men den forebygger orhåpentligvis nye linjer..

Hihi, øyekrem er vel kanskje den tingen jeg aldri kommer til å merke effekt av.

Jeg har prøvd håndkrem fra Biotherm (men den er ikke så fet som jeg skulle ønske. Men det er meg), og hårkur. Den lukter nyydelig! Hvis de fortsatt lager den, så skal jeg jammen kjøpe den altså. Har helt glemt hvor god den var. Krukken er blå. Det er en del år siden jeg brukte den. Skal lete neste gang jeg er i et parfymeri.

Da jeg vokset brynene her om dagen, så fikk jeg en kjempetørr stripe under brynbenet. Den var sånn flasse-tørr. Jeg smurte skikkelig på med øyekrem (Clarins), og den forsvant etter to dager. Marvellous! :-)

Men, ja, øyekrem er forebyggende. Det går ikke an å fjerne rynker du allerede har. Hvis du ikke har råd til Botox da. Men kanskje litt tidlig å begynne å tenke på det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei botox er nok ikke nødvendig ennå :lol:

Kjeder meg sånn på jobb i dag :s Har hatt toppen 5 telefoner og ikke sett folk siden kl 10.00.

Sitter bare med kjedelig papirarbeid... :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Christabelle

For et luksusproblem du har =)

Jeg skal jobbe i morgen, og det er alltid kjempetravelt på lørdager! Jeg forvandles til en vaskeklut når jeg kommer hjem.

Hva slags jobb har du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For et luksusproblem du har =)

Jeg skal jobbe i morgen, og det er alltid kjempetravelt på lørdager! Jeg forvandles til en vaskeklut når jeg kommer hjem.

Hva slags jobb har du?

Jobber innen reiseliv.

Men har jobbet på kafé før jeg også, så jeg er klar over hvor sliten man kan bli i føttene. Er ikke noe gøy når du våkner om morgenen og fortsatt er dødssliten i beina, men må skyndte deg på jobb igjen.

Jeg utviklet allergi på fingrene (tålte ikke salo eller oppvaskhansker til slutt)

og kraftig senebetennelse i håndleddene :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...