Gå til innhold

Shopping - mest for min egen del;)


temar

Anbefalte innlegg

Hei hei.

Har vurdert og starte shoppingdagbok her en stund, mest for å se hvor mye jeg egentlig shopper.

Litt info om meg:

- Er 23 år

- Jobber 100%

- Samboer

- Eier eget hus

- Ingen barn, heller ikke planer om det ennå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk takk :biggrin:

Jeg må jo begynne med det jeg har shoppet i dag da.

Har vært på salg sammen med en venninne i dag.

Fangsten ble:

-En bh fra Triumph (satin supersoft), nedsatt fra 330 til 189.

-En sort kjole fra Cubus (Carrie Dress), nedsatt til 149. :hjerter: Finner ikke noe bilde av den på nett, men den er stroppeløs og lårkort. Selvsagt hadde de ikke igjen i min str, så jeg kjøpte 38. Må få litt hjelp av moren min til å sy den inn tenker jeg. Skummelt med stroppeløs kjole som er litt for stor. :fnise:

- En sort tunika fra Vero Moda (Morrow 3/4) halv pris 100 kr, med 3/4 lange ermer, rekker litt nedenfor rompa

- En blå tunika fra Vero Moda (New Ane long top)halv pris 130 kr, korte ermer og rekker ned på låret en plass. Kan fint brukes sammen med tykke strømper, håper jeg.

Så var jeg innom på Princess og fikk tak i noen duker.

-En beige duk til spisestuen, kr 80.

- En blå og hvit rutete duk med blå blomster til sofabordet, kr 29. Ahh, gleder meg til våren.

Innimellom der hadde vi et hyggelig stopp på en kafé, der vi tilfeldigvis møtte på moren min. Så da ble det vel ca en time med ren skravling.

Nå skal vi straks hjem til foreldrene mine på middag. Kanskje jeg skal bruke en av de nye toppene... :lur:

Endret av temar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg jommen vært på shopping igjen. :rodme:

Denne gangen var jeg med en annen venninne og min søster.

Syns ikke jeg fant de helt store kuppene i dag, men det ble da litt:

*En sort balconette bh fra lindex, kr 169,-

*Bambi t-skjorte fra HM, kr 149,-

* En grå cardigan fra HM, kr 149,-

* Masse te. Grønn te med bjørnebær (100g), Rooibos med tranebær (100g), Dream of Jamaica (100g), Oolong solbær (100g) totalt kr 100,- fra Kremmerhuset + Hoola girl (frukt-te) og Mango-te fra Black Design kr 37,-

*Småplukk: Ansiktsmasker (3x 14.50,- )og øyensminkefjerner(29.50) fra HM, duftolje (clean linen) fra Kremmerhuset, kr 29,-

*Glemte nesten at jeg kjøpte jo en bukett med friske tulipaner på plantasjen også, kr 60,-

* Der plukket jeg også opp en løper, kr 10,- Den passer fint til sommergardinene mine, så nå gleder jeg meg ennå mer til våren ;)

Sånn, da var det kanskje nok for en stund :eeeh:

Endret av temar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frk. Grønn

Velkommen, temar!

Så masse fint du har kjøpt! Kjekt at du har tatt bilde av det :)

Grønn te med bjørnebær hørtes forresten veldig godt ut! Jeg er veldig glad i te og har egentlig nok i skapet, men alle tips noteres ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Frk. Grønn: Har nok skapet fullt av forskjellig te jeg også, men jeg må liksom teste nye slag hele tiden :jepp: Ikke så rart det blir fullt kanskje :sukk:

Tusle: Så koselig at du stikker innom :goodbye:

Endret av temar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy at du tar bilder av det du har shoppet! Skal bli moro og følge med videre her! :)

Ja, klart jeg må ha bilder :foto: hehe. Det er egentlig mest for min egen del, sånn at jeg kan se hvor mye klær jeg kjøper og hvor mye penger som går med til det.

Men jeg er ikke noe flink til å ta bilder da. Hadde vært morsommere om jeg hadde kunnet lage en fin kolage eller redigere bildene i stedet for å klaske klærne tilfeldig på gulvet og knipse i vei. :blink:

Kanskje det er et fint prosjekt for vinteren.. Lære meg noen triks til foto og redigering.

Nå er det straks Ugly Betty premiere :bolledeig:

Endret av temar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg er ikke noe flink til å ta bilder da. Hadde vært morsommere om jeg hadde kunnet lage en fin kolage eller redigere bildene i stedet for å klaske klærne tilfeldig på gulvet og knipse i vei. :blink:

Kanskje det er et fint prosjekt for vinteren.. Lære meg noen triks til foto- og redigering.

Nå er det straks Ugly Betty premiere :bolledeig:

Du er ikke alene om det!! :fnise:

Ja, endelig er Ugly Betty tilbake! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann! Ny dagbok med masse fine bilder! Velkommen hit! :)

Den t-skjorta med Bambi på, er den lang i modellen? Vil ha, vil ha! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann! Ny dagbok med masse fine bilder! Velkommen hit! :)

Den t-skjorta med Bambi på, er den lang i modellen? Vil ha, vil ha! ;)

Takk for velkomsten =)

Nei, den er ganske normal i lengden. Rekker litt nedenfor beltet mitt :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Driver titter litt på Ellos jeg nå, finner egentlig mere der enn på HM denne sesongen.

Kommer nok til å bestille fra HM også, tenkte bare jeg skulle vente til det kommer et tilbud først.

Dette er det jeg har lyst på nå:

*Sommerkjole Jeg liker fargene på den blå, men er usikker på mønsteret.

* Sort kjole: Elsker det glamorøse over den, men tror egentlig ikke at lengden kler meg. Men har så lyst til å prøve den, kan jo heller sende den tilbake om den ikke passer.

* Kinasko: Søt avveksling fra ballerinasko.

* Truser:

* Bikini-bh: Bestiller to str, så sender jeg tilbake den som ikke passer.

* ProductId=215270&ArticleId=128616&VariantId=2168231" target="_blank">Hipstertruse til bikini

*Taitruse til bikini:

Kjekt å ha to underdeler.

* ProductId=225252&ArticleId=853042&VariantId=2277020" target="_blank">Gardiner til "datarommet"

*Strandkjole, kan også brukes som skjørt

*Leggings, to ulike lengder. Gode å ha for frossenpinner som meg.

*Håndklesett: Må rydde i skapet og kaste ut de slitte snart.

*Flere håndklær

*Spisebrikker

*Baderomsmatte

*Sjal

*Sommerkjole: Denne er jeg veldig usikker på. Den passer liksom ikke inn i garderoben min, men jeg fallt litt for den likevel.

Oi, det ble vist litt mye igjen dette :fy_fy: Totalsum på 3600 :hakeslepp:

Kommer nok til å sende tilbake mye av det. Er nok ikke alt som passe like godt som jeg håper på. :glare:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte de trusene jeg :ler: Og den øverste kjolen, jeg er veldig glad i sånne kjoler, syns forresten mønsteret var veldig pent jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns nesten det er litt flaut å legge ut bilder av hvilke truser jeg kjøper :tongue:

Får bare håpe at mønsteret på den sommerkjolen blir like pent på meg som på modellen da :fnise:

Endret av temar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har kjøpt en sommerkjole fra Ellos tidligere.. tipper det er samme modell som du har bestilt, men et annet mønster. Ble veldig glad i den! :) Også er de så deilige å ha på seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frk. Grønn

Jeg likte også de trusene :Nikke: Hadde det ikke vært for at jeg sluttet å bestille fra Ellos i fjor (sendte tilbake mye av det jeg bestilte til slutt), så kunne jeg tenkt meg de der i flere farger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg nok gjort et godt valg med trusene og sommerkjolen da :gjeiper: Håndklærne er vel også ganske safe.

Ser nok for meg at en del annet blir sendt i retur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg møtt en barndomsvenninne som var hjemme hos foreldrene sine i helgen. Sikkert et år siden jeg har sett henne, så det var skikkelig koselig.

Så da ble det selvfølgelig en liten shopping runde også da.

*Jakke fra Cubus, nedsatt fra 500,- til 249,-. Denne kommer jeg nok til å bruke mye :rødme:

*Kjede fra Lene V, nedsatt fra 200,- til 100,- Jeg likte veldig godt blåfargen.

*Saloon Girl kostyme, nille kr 150,- Vi skal på maskerade i kveld, og da skal jeg være god, gammeldags hore. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...