Gå til innhold

Det nye livet til Ambriel!

Ambriel

Anbefalte innlegg

Hatt en fin helg?

:klemmer:

Hei! :)

Helgen har vært helt grei, ingenting sammenlignet med forrige helg... hehe...

Merker det begynner å ta på å bo sammen med R, litt smådårlig og trykkende stemning... Vurerer om jeg skal dra til kr.sand, men har en sånn periode nå hvor jeg føler for å være litt alene, og siden mamma er sykemeldt tviler jeg på det blir så veldig mye alenetid om jeg drar til Kr.sand :sukk: Så vet ikke helt hvor jeg skal gjøre av meg... Pappa hører jeg jo ikke noe fra, vil ikke mase heller siden det liksom er han som må betale biletten min til usa, så er jo ikke så mye annet å gjøre enn å sitte å vente på et svar på når jeg kan reise :sukk:

Din helg da, snuppa? :hjerte:

:kyss2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! :)

Helgen har vært helt grei, ingenting sammenlignet med forrige helg... hehe...

Merker det begynner å ta på å bo sammen med R, litt smådårlig og trykkende stemning... Vurerer om jeg skal dra til kr.sand, men har en sånn periode nå hvor jeg føler for å være litt alene, og siden mamma er sykemeldt tviler jeg på det blir så veldig mye alenetid om jeg drar til Kr.sand :sukk: Så vet ikke helt hvor jeg skal gjøre av meg... Pappa hører jeg jo ikke noe fra, vil ikke mase heller siden det liksom er han som må betale biletten min til usa, så er jo ikke så mye annet å gjøre enn å sitte å vente på et svar på når jeg kan reise :sukk:

Din helg da, snuppa? :hjerte:

huff,skjønner veldig godt at det ikke er så lett å bo med R.......ikke lett situasjon du er i med tanke på bosted....har du søkt noen jobber nå?

måtte ha vært så deilig for deg å fått noe for deg selv :)

Rart du ikke har hørt noe fra faren din da,men menn er menn....trege!!! avtalte dere sånn ca når du skulle reise?

blir du der lenge? *kanskje derfor du ikke er så aktiv på jobbfronten når jeg tenker meg om* :sjenert:

Min helg har bestått av skrive oppgave i hele går,slapppe av på kvelden og skrive oppgve i dag....så ikke noe særlig :snurt:

:klemmer::kyss2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skriver under på den om at menn er treige! Spes pappa, godt jeg ikke arva det genet :lol: hehe

Jeg har jo planer om å være der noen mnd, så da er det jo ingen vits i å søke så mye jobber her hjemme... Gidder ikke legge ned mye tid og arbeid i å skrive jobbsøkander og dra på intervju når jeg har bestemt meg for å dra :)

Uff, oppgaveskriving hørtes kjedelig ut :sukk:

------------------------------------------------------------

Småkrangling med R hele tiden, jeg er så lei, så lei!!! :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Småting er i grunnen de verste - og ikke "bare" i det hele tatt, for de tar sånn på. Det er som å gå med sand i skoa som man ikke får ristet ut skikkelig og så blir man bare gående og gnage. Æsj. Da er det bedre med en skikkelig utblåsning for å få rensket opp. Men sånn er det som regel ikke med småkranglig, for man vet vel egentlig ikke hvorfor man er sur og grinete - man bare er det sånn generelt.

Håper pappaen din gir deg beskjed snart.

Nå skal jeg sitte og surmule litt på mannen som akkurat nå er et premieeksempel på trege mannfolk. Han ringte først da han skulla ha vært hjemme for å si at han ble sen?!? Enda godt at jeg ikke hadde begynt med maten for da skulle han fått den en viss plass. Æsj, kjenner at jeg blir surere og surere her jeg sitter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Som om jeg skulle sagt det selv, Alice :) Det er så utrolig slitsomt :sukk:

Og :kjefte: litt på mannfolk som ikke kan gi beskjed før i siste liten! Er så irriterende, sånn er R også! :sukk:

Ting har vært bedre idag da :) Hjalp han å finne gitar i byen etter jobb.. Det er merkelig med meg, han har sett på gitar i flere uker, og når jeg er med så dukker den perfekte opp med en gang! Jeg er flink til å finne ting, selv om jeg ikke vet hva jeg leter etter engang :ler:

Fikk brukt en tilgodelapp jeg hadde på Cubus idag :) Kjøpte et par singletter, ny mascara, genser og renseservietter til å ta bort sminka med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Btw, Alice og Dalieo, dere har fått tilgang til bloggen dere også :)

Endret av Ambriel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, Ambriel :(:klem:

Han hørtes ut som en ordentlig drittsekk, altså! Det er så vondt når folk klarer å kutte en ut så fort, synes jeg.. Uff, jeg vet ikke hva jeg skal si, jeg har ingen gode råd eller noe, men du fortjener så mye bedre :klem: Det er trist å høre at du har det så vondt.. tror du at det hadde vært bedre for deg å bare dratt hjem til kristiansand nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff vennen :klemmer: så uheldig du er om dagen. Håper virkelig ting retter seg for deg snart,du fortjener det!

Enig med dalieo;kanskje en tur til kristiansand hadde gjort seg....?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ~Milla~

Usj så leit å lese. Henger meg med resten, kunne det vært godt å tatt en tur til Kristiansand? Komme seg litt bort.

Leit at det ble sånn :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*:sur: på KG fordi jeg får ikke mail om nye innlegg i dagboken min! :sur:*

Ja det er utrolig hvor fort en person kan forandre seg og hvor utrolig feil man kan ta av en person... Sitter her som et spørsmålstegn enda jeg :klø:

Sitter å tenker på om jeg burde dra til Kr.sand, men tror jeg drøyer den litt til.. Mamma er sykemeldt og er hjemme hele dagen, L skal være forlover i et bryllup neste lørdag så hun er jo rimelig opptatt (forståelig nok) og de fleste andre venninner er opptatte med skole, jobb osv :( Her får jeg hvertfall endel timer alene (trives best i mitt eget selskap for tiden jeg) :)

Tok en halv sovetablett igår før jeg la meg, så jeg har sovet som en stein i 11 timer :sprettoy: Men det var igrunnen litt deilig for jeg har fått underskudd av søvn i det siste.. Sendte mail til min stemor igår, og ifølge henne var jeg velkommen når som helst og hvor lenge som helst, så da er det bare å få tak i pappa, minner meg på at jeg forresten kan ringe han nå siden han er i Singapore (æsj, han tok ikke telefonen :() Jaja, han ringer vel opp igjen :)

L og jeg har bestemt oss for å ta litt bilder av oss som jeg kan ta med til USA! En kamerat av R (med akkurat samme navn :lol:) driver litt som hobbyfotograf og har et veldig godt kamera.. Så tenkte vi skulle "låne" han litt og ta bilder, ta med hundene også :biggrin: Tenke jeg skulle samle masse bilder, printe ut og lage en liten "fotovegg" der borte, så er ikke alle sååå langt unna likevel ;) hehe

Nå er det dusjen og frokost.

:kyss2::klemmer: GOD HELG ALLE SAMMEN! :klemmer::kyss2:

Og unnskyld for at dere ikke ser meg i deres dagbøker for tiden :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Innom for å gi deg en stoooor :klemmer: og ønske deg en god helg !

:kyss:

Hei Frigg! :kose:

Håper du hadde en kjempefin helg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Prøver på nytt og legge ut bilder fra Usa! Tok disse da jeg var der i Februar for 2 år siden :)

*Ambriel gleder seg veldig til å dra*

Bassenget:

post-17814-1234082934_thumb.jpg

Huset foran:

(de tre litt buede vinduene oppe i høyre hjørne, er det som antagligvis blir rommet mitt ;))

post-17814-1234082987_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy fader for en plass :hakeslepp:

Nå ble jeg skikkelig misunnelig. Her kom det jo bare 30 cm med snø i går, så det er jo ikke så veldig ulikt da :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy fader for en plass :hakeslepp:

Nå ble jeg skikkelig misunnelig. Her kom det jo bare 30 cm med snø i går, så det er jo ikke så veldig ulikt da :ler:

Hehe, jeg vet, det slutta jo aldri å snø jo :sukk:

Gleder meg til å legge meg på ene madrassen, solbrillene på, slikke sol og nyte livet med en "drink" i hånda :cool: *drømmesegbort*

Tenkte jeg skulle opprette en blogg når jeg er der borte (altså en blogg som ikke tilhører KG), sånn at dere som leser bloggen min her på KG kan få adressen til den.. De fleste av dere har jeg jo på Facebook, og jeg er heller egentlig ikke så nøye på dette med å være anonym (tviler sterkt på at dere er seriemordere og massemordere, tror de har bedre ting å gjøre enn å henge på KG :lol:) Tenkte å legge ut litt bilder og kanskje videoer av hvordan det er det borte :) hi hi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...