Gå til innhold

Det nye livet til Ambriel!


Ambriel

Anbefalte innlegg

Så bra da! :biggrin: Min kom rett inn i mailboksen så jeg :)

Tror kanskje ikke vi trenger å betale toll, hørt at mange andre som har bestillt den og ikke betalt noe toll, så bare å krysse fingrene :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så bra da! :biggrin: Min kom rett inn i mailboksen så jeg :)

Tror kanskje ikke vi trenger å betale toll, hørt at mange andre som har bestillt den og ikke betalt noe toll, så bare å krysse fingrene :gjeiper:

Da krysser vi fingrene for det. Kjære sa at vi kanskje ikke trenger det ettersom vi får faktura, men vi får vente å se. Synes de er verdt pengene alikevel, for de er jo dødstøffe :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Duuu? Når jeg bestillte fikk jeg denne beskjeden:

"Genom att betala fakturan nederst på denna sida bekräftar du din beställning och almanackan går vidare till tryck."

Dvs at de ikke sender den til trykk før fakturaen er betalt da :sukk: Æææsj, 2 uker til lønning :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Duuu? Når jeg bestillte fikk jeg denne beskjeden:

"Genom att betala fakturan nederst på denna sida bekräftar du din beställning och almanackan går vidare till tryck."

Dvs at de ikke sender den til trykk før fakturaen er betalt da :sukk: Æææsj, 2 uker til lønning :sukk:

Det kan jeg ikke skjønne, for du får jo almanakken samtidig som fakturaen jo...

Hmm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan jeg ikke skjønne, for du får jo almanakken samtidig som fakturaen jo...

Hmm...

Eller er det slik at jeg skal gå inn på nettbanken og betale med en gang....jeg er jo så dum!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan jeg ikke skjønne, for du får jo almanakken samtidig som fakturaen jo...

Hmm...

Hvordan vet du det? :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmmm? på min står det 295 å betale :klø:

Har du noe kontonummer da?

Står ikke det heller hos meg :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja alt stod der mener jeg... Men jeg avbestillte den siden jeg ikke får betalt den før om 2 uker :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får sende de en mail jeg, for jeg betaler ikke 180kr bare for å betale en regning til Sverige. Det er nemlig det det koster hvis man ikke betaler med kort!

Fikk du spørsmål om du ville betale med kort eller om du ville ha fakura? Må ha skjedd noe veldig galt hos meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk en sluttfaktura sak hvor det stod at man kunne betale med kort, eller en betalingsfaktura.. Og at ordren ville bli produsert eller noe med en gang om man betalte med kort, og at det kunne bli noen dager forsinket om man betalte med fakturaen :)

Men at den ikke blir sendt til trykk før den er betalt for :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk en sluttfaktura sak hvor det stod at man kunne betale med kort, eller en betalingsfaktura.. Og at ordren ville bli produsert eller noe med en gang om man betalte med kort, og at det kunne bli noen dager forsinket om man betalte med fakturaen :)

Men at den ikke blir sendt til trykk før den er betalt for :/

Men jeg skjønner ikke hvordan man skal betale det. For hvordan betaler du med kort???

På min nettbank må jeg betale 180kr ekstra bare for å betale en regning til Sverige.

Jeg skjønner ikke dette :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå så jeg hvordan jeg skulle gjøre det :hoppe:

Men det står forsatt bare fraktprisen da :ler:

Tror jeg avbestiller den og bestiller den på nytt jeg :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg avbestilte jo min, så har ikke kontonummer eller noen ting lengre... Men tror kanskje det beste er om du bestiller en på nytt ja ;) Tok jo ikke sååååå lang tid ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Bestilte en ny en jeg ;) Fikk svar på mailen jeg sendte med en gang også. Hun visste ikke hva som hadde gått galt, men hun så at jeg allerede hadde betalt den siste jeg bestilte så alt var i orden :)

Gleder meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fridag idag, så jeg og mamsen dro på shopping! Kom hjem med et par poser for å si det sånn :sjenert:

Var storsalg på XXL sport, og masse masse mennesker :sprettoy: Fikk kjøpt en Stormberg Vigør Fleece genser, veldig grei nå som det smått begynner å bli litt kaldere :)

Til bursdagen min fikk jeg et par lysglass av venninna mi, som var i helt feil lillafarge iforhold til hva jeg liker, og hva jeg holder på å innrede rommet mitt med. Slik så dem ut: Lysglass, lillafargen ligner ikke den på bildet i det hele tatt, da hadde den faktisk passet inn! så jeg gikk idag og fikk byttet dem :biggrin: Tok istedet en lyslykt som passer mye bedre inn i min stil, og generellt til de tingene jeg har på rommet mitt, og et lite smykkestativ, eller hva jeg skal kalle det. som skal få en fin plass på kommoden min som jeg skal hente hos exen til fredag! Siste tingen igjen der nå, så når jeg har fått den og pengene mine er jeg helt helt ferdig med han!

Ellers da jeg kom hjem lå det en pakke til meg i posten! Endel av skolebøkene mine som jeg hadde kjøpt brukt av ei på finn.no. De ser jo helt nye ut, og den ene var ikke tatt ut av plastikken engang :biggrin:Skolebøkene mine :biggrin:.Så det er en meget fornøyd Ambriel som sitter her ikveld og skriver i dagboken sin :biggrin:

2 dager igjen på jobb så er det helg for meg! :biggrin::hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ~Milla~

Så flott at du fikk kjøpt brukte bøker, og som du selv skriver er den ene fortsatt i plastikken. Mye penger spart på den måten!

Stilig smykkestativ forresten ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...