Gå til innhold

Det nye livet til Ambriel!


Ambriel

Anbefalte innlegg

Siden 2008 ikke var mitt år, har jeg bestemt meg for å starte det nye året med en helt ny dagbok!

Velkommen skal dere være, gamle kjente og nye bekjentskaper :)

Litt om meg

- 20 år

- Går inn i 2009 som singel

- Sørlending, men bosatt i Oslo

Planene mine fremover er først og fremst og få meg en jobb, deretter en leilighet til meg og hunden min. Det har nettopp blitt slutt mellom meg og min kjæreste gjennom 4 år. Det har vært 4 år på godt og vondt, og selv om det er trist tror jeg dette var den rette avgjørelsen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Ambriel! :klem: Godt nyttår!

Gratulerer så mye med ny bok! Deilig å se at du går inn i 2009 med nytt mot og blanke ark med alle de fargestiftene du har lyst på! Selv om det sikkert er fælt av meg å si det, så tror jeg, som du, at det var for det beste at det ble slutt, nå kan du tenke på deg selv og gjøre akkurat det du har lyst på. Du fortjener så mye bedre enn å bli såret gang på gang på gang. Det er egentlig mye mer jeg vil si, men jeg får det liksom ikke ut, så det får bli med en :klem: til så lenge. Du er god!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Ambriel! :klem: Godt nyttår!

Gratulerer så mye med ny bok! Deilig å se at du går inn i 2009 med nytt mot og blanke ark med alle de fargestiftene du har lyst på! Selv om det sikkert er fælt av meg å si det, så tror jeg, som du, at det var for det beste at det ble slutt, nå kan du tenke på deg selv og gjøre akkurat det du har lyst på. Du fortjener så mye bedre enn å bli såret gang på gang på gang. Det er egentlig mye mer jeg vil si, men jeg får det liksom ikke ut, så det får bli med en :klem: til så lenge. Du er god!

Søte Karensen min :hjerte:

Ja det har vært mye frem og tilbake lenge, og nå var det vel bare å innse at det var på tide å sette ned foten og sette en strek over det :( Det er trist, men livet går videre.

:klemmer: masse på Karense! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt nyttår :klemmer: og :danser: for ny start!

Helt enig med karense,tror det var best at det ble slutt nå! du fortjener ikke å bli såret og skuffet av en mann som du ble med han ofte! du fortjener en som setter pris på deg.

Bra du kom deg ut! skjønner at det er litt trist og vondt,men det går over og så blir alt bedre :strix:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare noen uker siden farmor døde, jeg savner henne så innmari. Kjørte forbi der hun bodde igår og da kom jo selvfølgelig tårene mens jeg satt på bussen :( Det er så rart at hun ikke er her lengre! men jeg vet at hun er hos meg hver eneste dag, jeg kjenner at hun er i nærheten og passer på meg :) Og alt dette har fått meg til å innse at jeg lever bare en gang, og det jeg holder på med nå er ikke å leve livet! Så det er på tide å snu på de vonde vanene og tørre å prøve mer!

Blir spennende å se hvordan året blir da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen!

Skjønte at det var et eller annet på gang ettersom det er så lenge siden du har vært her inne.

Du er jo fortsatt ung, så du har hele livet fremfor deg. Og bare så du vet det, selv om det kanskje er litt tidlig: du kommer til å møte drømmemannen :) Og det kommer nok til å skje når du minst venter det ;)

Håper du har det bra selv om ting har blitt snudd litt på hodet for deg. Stor nyttårsklem fra Friggen :hjerte::kyss2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei vennen!

Skjønte at det var et eller annet på gang ettersom det er så lenge siden du har vært her inne.

Du er jo fortsatt ung, så du har hele livet fremfor deg. Og bare så du vet det, selv om det kanskje er litt tidlig: du kommer til å møte drømmemannen :) Og det kommer nok til å skje når du minst venter det ;)

Håper du har det bra selv om ting har blitt snudd litt på hodet for deg. Stor nyttårsklem fra Friggen :hjerte::kyss2:

Søteste Friggen :hjerte:

Ja, har skjedd så mye pga farmor og dette nå at jeg har ikke orket å skrive så mye i verken min eller andres dagbok :sukk:

Ja, håper drømmemannen min finnes der ute, og han dukker nok opp en vakker dag når jeg minst aner det :)

Mange :klemmer: og :kyss2: tilbake til deg :):hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har laget en blogg, hadde en sinna tanke som måtte ut, og kjenner jeg meg selv rett så kommer det flere fremover, så trengte et litt privat sted å få dem ut på :)

Har gitt noen av dere tilgang, men er det flere som ønsker å lese så gi meg et vink :) Tror jeg har fått det til :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Gir deg et vink jeg ;)

Virker det nå? Hmmm, vet ikke helt hvordan jeg skal gjøre det visst ikke :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nope, finner deg fortsatt ikke.

Gå inn på bloggen - blogginnstillinger - privat klubb- legg til medlem og til slutt så må du huske å lagre ;)

Jeg har noen ganger glemt å lagre :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal det være kryss eller ikke i ruta:

"Private Blog?

If enabled only you can view it."

:klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant bloggen din da jeg søkte etter den ;) Men jeg tror ikke den har kommet opp ennå ettersom du ikke har skrevet noe ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:ler: Tippet på at det var noe slikt som var skjedd ja. Fort gjort ;)

Det skal ikke være lett :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...