Gå til innhold

Det nye livet til Ambriel!


Ambriel

Anbefalte innlegg

Gjør det, så kan vi komme og besøke hverandre der borte :fnise:

Neida, fra spøk til alvor, det er jo selvsagt noe man må tenke nøye over, og det er jo selvsagt ekstra trist å måtte reise fra hunden din :trist:

Hvor i usa skal dere bosette dere? ;) Pappa bor i Houston, TX ;)

Får ta et KG treff oss to og Alice da :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Idag er planen å rydde skapet mitt, har endel klær som sikkert kan kastes, og noe som kan gis bort :) Håper jeg kanskje finner noen gamle skatter :fnise:

Så skal jeg se om jeg finner et par jobber til å søke på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ryddet i noen gamle kvitteringer jeg fant i ei lommebok som var fra 2005.. Flesteparten av disse var fra Oslo, når jeg besøkte R der i begynnelsen. Da kom det et noen tårer. Årh som jeg skulle ønske det gikk ann å skru tilbake tiden! Jeg savner så inderlig det vi hadde før han rotet alt til! :( Han har liksom vært en del av hverdagen min i over 4 år, og å nå ikke skulle våkne opp til morgenmelding, eller sende nattamelding til han før jeg legger meg om kvelden det er så rart! Jeg er så redd for at han skal gå videre, og at jeg blir sittende igjen og savner han og ikke klarer å komme meg videre.

Også blir jeg enda mer lei meg når jeg ser at han begynner å flørte med andre allerede! :cry: Vi har vært sammen i over 4 år for faen, det kan vel gå litt mer enn noen dager før du setter igang å flørte?!

Samtidig så dukker det opp dumme tanker i hodet mitt om at jeg aldri kommer til å finne noen. Jeg vet det er teit å tenke sånn, jeg er jo bare 20, har hele livet foran meg.. men alt dette som har skjedd med R har gjort at selvbildet mitt er helt fucka opp :sukk: Uff, jeg må få meg en jobb snart så jeg har noe annet å tenke på iløpet av en dag :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klemmer: så leit å lese om dine triste tanker.. kjenner igjen den følelsen over å være forlatt,alt er så tomt,skal aldri mer ditt og datt med han..... klart det er tøft og vondt,å miste den du har vært nærmest i fire år! men det går over. (selv om det aldri føles sånn når man er midt oppi det) når min x samboer flyttet ut plutselig,gråt jeg døgnet rundt,orket ikke prate med noen,ikke spise osv,men nå er jeg glad jeg er kvitt han..

nå tenker du bare på det positive dere hadde,råder deg til å lese i din gamle dagbok,der ser du hvor jævli du ofte hadde det sammen med han. du får det bedre uten,og selvfølgelig finner du en annen,en som fortjemer deg,du er jo supersøt :jepp:

tenker på deg vennen :hjerte::klemmer:

let me know om du vil prates på msn eller noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kjenner igjen alle tankene dine, men de er der nå som du har det vondt. Jeg var sammen med x`en min i 5 år og det var veldig vondt da han gjorde det slutt. jeg gråt og gråt i mange dager og trodde ikke at jeg kom til å møte noen andre. Men så feil kan man ta. Ta tiden til hjelp!

Det er mange rundt deg som er glad i deg og som er her for deg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk jenter! Dere er så søte! :hjerte:

Det er på kveldene jeg blir liggende å tenke, liker ikke sove alene heller så det hjelper jo ikke akkurat :(

Nytt innlegg i bloggen (fant ut mens jeg skrev dette innlegget at jeg skriver det heller i bloggen :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå tenker du bare på det positive dere hadde,råder deg til å lese i din gamle dagbok,der ser du hvor jævli du ofte hadde det sammen med han. du får det bedre uten,og selvfølgelig finner du en annen,en som fortjemer deg,du er jo supersøt :jepp:

tenker på deg vennen :hjerte::klemmer:

God ide det med den gamle dagboka, tror jeg skal gjøre det en dag, selv om det som står der bare er en brøkdel av hva som har skjedd mellom oss :( Og jeg innså i den setningen jeg nettopp skrev at jeg har det mye bedre uten han! :(

:klemmer::hjerte::kyss2:

Ta tiden til hjelp!

Det er mange rundt deg som er glad i deg og som er her for deg :klemmer:

Ja, tiden leger alle sår er det ikke det man sier? :) Tror det vil hjelpe veldig for meg når jeg får meg jobb, kommer inn i gamle vaner og rutiner igjen, kjenner jeg gleder meg veldig til det. Og når jeg får meg leilighet! Årh, gleder meg! :biggrin:

:klemmer::hjerte::kyss2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ~Milla~

Hei hei. Lenge siden sist :)

Det har skjedd endel forandringer i livet ditt forstår jeg. 2009 skal bli et flott år for oss kgjentene ;)

Er det mulig å få ta en liten titt i bloggen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei. Lenge siden sist :)

Det har skjedd endel forandringer i livet ditt forstår jeg. 2009 skal bli et flott år for oss kgjentene ;)

Er det mulig å få ta en liten titt i bloggen?

Hei! Det var lenge siden ja :) Koselig med besøk igjen ;)

Ja her har det skjedd mange forandringer, litt for mange synes jeg :sukk: Men jeg skal gjøre mitt beste for at 2009 skal bli et mye bedre år! :nigo:

Nå har du tilgang til bloggen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du tid til msn ikveld? Jeg skal ikke på jobb fordi jeg er syk, og så har jeg en oppdatering på det vi snakket om i går :)

Anyways, jeg er pålogget, men jeg vises som ikke pålogget :) Så det er bare å prate til meg om du er på!

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag skal Ambi Bambi til Oslo igjen :biggrin: Gleda meg til det lenge nå! Selv om jeg tror ting kommer til å bli en smule rart :lol: men det går seg vel til på et vis, hvis ikke så er det jo bare å ta toget ned til Kr.sand igjen, ikke noe verre enn det :)

Pakkesel er jeg idag, stor koffert (heldigvis med hjul), ryggsekk, Pc-veske, vanlig veske og buret med Nuppien inni :sprettoy: Lurer på hvordan dette skal gå, kan jo bli riktig så festlig, heldigvis tar jeg taxi ned :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ville tatt taxi fra Oslo s og hjem og :ler:

Liker å ha deg i samme by! I dag savnet jeg deg så, fordi jeg hadde ingen å gå på kafe med, så da tenkte jeg

Ambriel!

Men så kom jeg jo på at du var i Kr.sand!

:strix:

Endret av Reka
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Står til?

Hei :)

Joda går litt bedre for hver dag :) Fikk ut litt aggresjon i bloggen min igår, du har kanskje lest det? :sjenert:

Alt bra med deg? :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ~Milla~

Ja har lest i bloggen. Men det er godt å få det ut et sted vettu.... er ikke sånt man skal holde inni seg :klem:

Går greit her, stille og rolige dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...