Gå til innhold

Det nye livet til Ambriel!


Ambriel

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Godt nyttår :klemmer: og :danser: for ny start!

Helt enig med karense,tror det var best at det ble slutt nå! du fortjener ikke å bli såret og skuffet av en mann som du ble med han ofte! du fortjener en som setter pris på deg.

Bra du kom deg ut! skjønner at det er litt trist og vondt,men det går over og så blir alt bedre :strix:

:klemmer:

Unnskyld, det var jo ikke meningen å ikke svare på det da, søte deg :( Kom samtidig med innlegget mitt om farmor, så måtte jeg tørke en liten tåre, så da glemte jeg visst å svare :flau:

Jeg vet innerst inne at dette er det riktige, samtidig så er det så vanskelig for han har vært en del av hverdagen min i over 4 år, og jeg har liksom kjempet så mye for at dette forholdet skal fungere, og jeg hater å gi opp! men her må jeg bare innse at det er det riktige å gjøre. Vi skilles som venner da, om ikke annet :) Selv om det vennskapet henger litt i en tynn tråd nå pga det som jeg skrev om i bloggen.. Æsj, vet ikke lengre hva jeg skal tenke og mene, jeg bare krysser fingre og tær for at 2009 blir mye bedre enn 2008 (skal vel ikke så mye til hehe)

:kyss2: på Schnuppa mi! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke så seriøst furt altså ;) bare litt oppmerksomhetssyk :fnise:

uff,skjedd mye for deg i det siste,2009 blir et bra år :nigo:

jeg ville om jeg var deg,ikke akkurat gidet å gi så mye for det vennskapet med han når han oppfører seg sånn.....du fortjener så mye,mye bedre!

EdiT: fikk svar på det jeg lurte på i bloggen.

:hjerte::klemmer:

Endret av schnuppa79
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei min lille søte venn! :kose:

Jeg vil gjerne få være en del av det nye livet ditt også jeg :) Siden jeg har blitt så glad i deg gjennom alt!

Jeg ønsker deg alt godt for 2009, og jeg er glad for at du ikke flytter fra Oslo jeg, selvom jeg gjør det selv til neste år, så er det lett og komme inn til deg på besøk :)

Masse gode klemmer :kyss2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke så seriøst furt altså ;) bare litt oppmerksomhetssyk :fnise:

uff,skjedd mye for deg i det siste,2009 blir et bra år :nigo:

jeg ville om jeg var deg,ikke akkurat gidet å gi så mye for det vennskapet med han når han oppfører seg sånn.....du fortjener så mye,mye bedre!

EdiT: fikk svar på det jeg lurte på i bloggen.

:hjerte::klemmer:

Lov å være oppmerksomhetssyk da, voffen er det hele tiden når jeg holder på med noe annet, så kommer hun med bamsen sin og legger den i hendene på meg :lol:

Ja har skjedd veldig mye rart, men kan vel trøste meg med at nå kan det ikke bli stort verre :sukk: Så da er det bare en vei det kan gå og det er oppover! ;)

Det som er litt av problemet er at jeg er avhengig av å ha et sted å være til jeg får meg jobb og leilighet, så blir det litt langt å reise mellom oslo og kr.sand hele tiden hvis jeg må på intervju osv... så jeg har spurt pent om jeg kan bo der i mellomtiden siden jeg har betalt husleie (hvertfall for januar mnd) og fordi jeg har jo bodd der i halvannet år, men det er jo hans leilighet så han må jo bestemme det... men han virket ikke akkurat så veldig keen på å ha meg der, noe jeg på en måte forstår siden vi ikke er kjærester lengre og det blir rart om vi skal fortsette som før... Men jeg reiser hvertfall til oslo på torsdag, og skal være der så lenge jeg får lov :) Må ordne med NAV så jeg får dagpenger frem til jeg får meg jobb, innom gamlejobben med nøkkelkortet osv og begynne å pakke sakene mine litt se hva jeg har osv..., i tillegg så skal jeg få sendt avgårde et par søknader til :)

Fremdeles ikke helt bestemt meg for usa da :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei min lille søte venn! :kose:

Jeg vil gjerne få være en del av det nye livet ditt også jeg :) Siden jeg har blitt så glad i deg gjennom alt!

Jeg ønsker deg alt godt for 2009, og jeg er glad for at du ikke flytter fra Oslo jeg, selvom jeg gjør det selv til neste år, så er det lett og komme inn til deg på besøk :)

Masse gode klemmer :kyss2:

Søtingen! :hjerte:

Du er selvsagt endel av det nye livet mitt! Jeg er så utrolig glad for at jeg fant deg på KG! Det begynte med ringen jeg mista, og den tråden min skrev jo du i! Og da dumme H bad om pause og du lagde dagbok var jo det en av grunnene til at jeg skrev i boken din, fordi du hadde vært så søt i "mista ring" tråden min! Utrolig hvordan en ting kan føre til en annen, og plutselig før en vet ordet av det har man fått ei super venninne! Det er alltid deg jeg sender melding til når noe er galt for jeg vet at du alltid har noen oppmuntrende ord! Og selv om du flytter så er jo ikke Karense byen sååå langt unna, så da får vi også til Karenseturen som vi har snakket om så lenge :biggrin:

Ambriel :hjerte: Reka!

:kyss2: og :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er akkurat det jeg tenker!!! For om alt det med eksen ikke hadde skjedd, da hadde ikke jeg skrevet så mye her og da hadde vi kanskje aldri blitt venner! :overrasket: Det er rart det der! Så i grunn er jeg nok veldig glad for det, selvom det var vondt da det stod på :jepp:

Reka :hjerte: Ambriel :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er akkurat det jeg tenker!!! For om alt det med eksen ikke hadde skjedd, da hadde ikke jeg skrevet så mye her og da hadde vi kanskje aldri blitt venner! :overrasket: Det er rart det der! Så i grunn er jeg nok veldig glad for det, selvom det var vondt da det stod på :jepp:

Reka :hjerte: Ambriel :Nikke:

:biggrin:

Btw: Hvordan får du sånn kul smiley i signaturen din? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo! Først må man gå inn i galleri her på forumet, så må man trykke på bilder i signatur, så må man laste opp den smilyen man vil ha der til galleriet og så kan man bruke den linken til den opplastede smilyen i galleriet i signaturen!!

Om du skjønte det! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ansjoni

:vinke: Hei Ambriel!

Leit å høre at ting er sånn som det er med deg! :troest: Håper du får det bedre nå fremover :klem:

Og så må jeg si at jeg ble veldig nysgjerrig på hva som står i den bloggen :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Msn! Nå! Jeg kjeder meg ihjel! (Okei egentlig skal jeg jobbe med verdens kjedeligste oppgave som skal leveres tirsdag, men jeg trenger et avbrekk!) :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke: Hei Ambriel!

Leit å høre at ting er sånn som det er med deg! :troest: Håper du får det bedre nå fremover :klem:

Og så må jeg si at jeg ble veldig nysgjerrig på hva som står i den bloggen :sjenert:

Ja, ting kan bare gå en vei nå og det er oppover! ;) hehe

Du har fått tilgang til bloggen nå ;) Så det er bare å lese ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Msn! Nå! Jeg kjeder meg ihjel! (Okei egentlig skal jeg jobbe med verdens kjedeligste oppgave som skal leveres tirsdag, men jeg trenger et avbrekk!) :jepp:

Ambriel til tjeneste :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ansjoni
Ja, ting kan bare gå en vei nå og det er oppover! ;) hehe

Du har fått tilgang til bloggen nå ;) Så det er bare å lese ;)

Takk for det! :) Skjønner godt at du er skuffa over det ja :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Ansjoni

Syns forresten det kan høres bra ut og komme seg bort en periode, og tilbudet fra faren din om å bo en stund i usa høres veldig spennende ut, syns jeg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det! :) Skjønner godt at du er skuffa over det ja :kjefte:

:sukk:

Kunne venta til vi hvertfall hadde snakket ut om det! Alt skjedde over tlf siden jeg er i kr.sand og han i oslo... det var en av grunnene til at han skulle komme ned på hit til nyttår så vi kunne snakke sammen om det... men men, tydelig at han er glad for å bli kvitt meg da, så slipper han å ha dårlig samvittighet for at han ikke får snakke med dem pga meg da :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns forresten det kan høres bra ut og komme seg bort en periode, og tilbudet fra faren din om å bo en stund i usa høres veldig spennende ut, syns jeg! :)

Ja det frister veldig.. Eneste er det at pappa og meg har ikke akkurat det beste forholdet i verden heller, selv om jeg tror at en tur for en periode over der vil gjøre godt for det forholdet.. Har søkt på et par jobber nå, og hvis ingen av dem går inn vurderer jeg det enda sterkere :) Men da må jeg reise fra dyret mitt, og det blir litt vanskelig :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ansjoni

Gjør det, så kan vi komme og besøke hverandre der borte :fnise:

Neida, fra spøk til alvor, det er jo selvsagt noe man må tenke nøye over, og det er jo selvsagt ekstra trist å måtte reise fra hunden din :trist:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...