Gå til innhold

Det nye livet til Ambriel!


Ambriel

Anbefalte innlegg

Hørtes jo bra ut! :biggrin:

Ski hørtes veldig gøy ut, evigheter siden jeg har stått på det selv! Endte vel mest i knall og fall for min del men, hehe :ler:

Helgen min har vært super! Å ha L her er som balsam for sjelen :biggrin: Ble litt shopping igår også, slår jo ikke feil det :lol:

Men nå er det middag, ytrefilet med bakt potet :spise:

Bra å ha venner som er balsam for sjelen :jepp:

Shopping hører jo med da ;)

Ytrefilet med vakt potet hørtes utrolig godt ut. Her blir det lasagnerester fra i går ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ytrefilet vil jeg også ha. Jumjum. Så flott at du fikk balsamert sjelen din i helgen. :) Husker nesten ikke hva jeg gjorde så det er bra jeg har dagbok på KG. Sånn går det når man blir gammel og senil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ytrefilet vil jeg også ha. Jumjum. Så flott at du fikk balsamert sjelen din i helgen. :) Husker nesten ikke hva jeg gjorde så det er bra jeg har dagbok på KG. Sånn går det når man blir gammel og senil.

Hihi, Alice da, du er jo ikke gammel! Bare voksen :biggrin:

Hvordan går det? Bolla holder seg i ovnen? :)

:kline:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, jeg snur døgnet helt jeg :blush::roll: Legger meg ikke før kl 03.30 og sover til 13 :sprettoy: Nei nå er det full skjerpings! Skal legge meg normal tid ikveld, tror jeg :lol:

Idag skal R spille bowling med jobben, og pizza etterpå.. Han er vel den eneste på laget som omtrent vet hva en bowlingkule er, så jeg vil tro de ikke ligger så altfor godt ann :lol: Så her blir det middag alene, vet ikke helt hva jeg gidder å lage til meg selv :)

Ikke noe nytt siden søndag, var vel da jeg skrev her sist... Dagene mine er fyllt med absolutt ingenting å gjøre, begynner å bli rimelig lei :sukk: Venter på telefon fra pappa om når jeg kan komme bort, trenger bare 1 - 2 uke å pakke på (må hente noen ting i kr.sand også, og tilbringe masse tid med L) så er jeg klar :lol: Uff, jeg kommer til å savne henne når jeg er der :sukk: Vi lurte på om vi skulle prøve å få til en tur bort, men hun har jo ikke så mange fridager å ta av siden hun skal 2 uker til Kreta i mai... Jaja, vi finner vel en løsning på det om det skulle bli aktuellt :)

Igår lagde jeg Fransk sjokoladekake, en oppskrift av Fedon Lindberg (har et par av kokebøkene hans). Et eller annet skjedde med bunnen helt nederst, så må finne ut av det til neste gang, men den var bedre da den hadde stått i kjøleskapet over natta, men den var helt nydelig! Veldig saftig og god! Er litt imponert over meg selv, jeg kan hvis jeg vil :biggrin:

Lurte på om jeg skulle se Kautokeino Opprøret idag, hmmm, vi får se :)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joa, Ambriel. Bolla holder seg fortsatt inne i ovnen. Og bra er det. I dag blir en skikkelig daffedag kjenner jeg.

Nå fikk jeg lyst på sjokoladekake men det blir nok bare suppe. Skjønt jeg har jo ingredienser til å lage kake eller muffins. Hmmm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe nytt siden søndag, var vel da jeg skrev her sist... Dagene mine er fyllt med absolutt ingenting å gjøre, begynner å bli rimelig lei :sukk:

:klemmer:

Kjenner meg godt igjen i det! :kose:

Er helt vanvittig kjedelig å være arbeidsløs, og ikke ha rutiner som "tvinger" deg opp om morgenen og alt sånn. Håper vi begge slipper å være det så lenge ;)

Er det kanskje bare et par uker til du drar til USA? Oi, så utrolig spennende. Har du kjente der borte, bortsett fra faren din? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjenner meg godt igjen i det! :kose:

Er helt vanvittig kjedelig å være arbeidsløs, og ikke ha rutiner som "tvinger" deg opp om morgenen og alt sånn. Håper vi begge slipper å være det så lenge ;)

Er det kanskje bare et par uker til du drar til USA? Oi, så utrolig spennende. Har du kjente der borte, bortsett fra faren din? :)

Ja, lei av å stå opp, og ikke vite hva som skjer, ikke ha noen planer, no nothing liksom :sukk: Hjelper ikke at R slenger kommentarer som "du er jo gift med Pcen", og andre kommentarer om at "du har jo fri, ingenting å gjøre og kan sove lenge hver dag du" heller... Jeg vil mye heller ha en jobb, fast inntekt, stå opp og ha faste rutiner hver dag! Ble så lei meg igår at jeg satt meg på badet og gråt, fikk bare nok av de kommentarene.. tror han tok poenget for jeg snakket nesten ikke til han resten av kvelden... Uff, nok syting!

Jeg håper det bare er noen uker til jeg drar, ikke hørt noe fra pappa siden søndag, hmmm :sukk: Jeg flytta egentlig over i 2004, men pga div andre ting som skjedde i livet mitt da flytta jeg hjem igjen etter 1 mnd, det ble bare feil rett og slett.. Da fikk jeg ei venninne som jeg dessverre mista kontakten med :sukk: Så utenom det er det vel kun pappa og familien hans jeg kjenner.. Det jeg egentlig gjør ved å dra til Usa er å flytte det å gjøre ingenting fra Norge til Usa... Eller jeg skal jo ikke gjøre ingenting da, har planer om å ta lappen der over :Nikke: Også skal jeg tilbringe late dager ved bassenget :briller:

Hmm, kanskje jeg skal legge inn et fristebilde av bassenget her? :nigo:

Alt bra, Dalieo? Sånn bortsett fra kjedsomheten ved å være arbeidsledig? :sukk:

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joa, Ambriel. Bolla holder seg fortsatt inne i ovnen. Og bra er det. I dag blir en skikkelig daffedag kjenner jeg.

Nå fikk jeg lyst på sjokoladekake men det blir nok bare suppe. Skjønt jeg har jo ingredienser til å lage kake eller muffins. Hmmm...

Det er bra! :nigo:

Go for it! *Come to the dark side! We have cookies* :biggrin:

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet hvordan det er. Er så lei av data og tv nå, pinlig nok kan jeg utenat hva som er på tv3 og viasat4 hele natten og morgenen nå :sjenert:

Så ufølsomt av R! :fy_fy:

Moren min er også litt sånn nå, maser veldig om jobb og spør hva jeg gjør hele tiden uansett om hun vet at jeg ikke gjør noe. Man føler seg veldig mislykket da!

Men det er jo ikke så mye mer vi kan gjøre enn å søke mye og vente på svar. Og hvertfall du som skal reise snart, du kan jo bare vente liksom :klem:

Alt bra her ja! Var sammen med en venninne i byen i hele går, er så godt å bare snakke masse-masse og se på klær og gjøre jenteting. Kjøpte I.D-pudderet, så du også hadde det, gleder meg til å prøve det idag :danse: Har bare hørt bra ting om det! Også tok vi sol, det er alltid godt på vinteren.

Har dere basseng der? Ååå :hjerter: Legg ut bilde ja!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg synes også det blir litt ufølsomt, ting har ballet veldig på seg i det siste, og da de kommentarene kom igår knakk jeg bare sammen.. Har noen sånne dager innimellom hvor alt går på tverke, deppedager... Men det var igår og idag er idag. Sønnen til R kommer idag, som igjen helt sikkert har med seg kjæresten sin, og da skal de helt sikkert ligge på sofaen og kline i alle mulige vinkler og posisjoner... Godt jeg har bærbar pc og kan legge meg på soverommet med den.. R har bil så kanskje vi finner på noe, vi får sjå...

Du har rett i at det er ikke så mye annet å gjøre enn å vente :sukk: Irriterende med dem som maser itillegg, som om man ikke tenker nok på det selv liksom!

I.D pudderet er kjempebra! Kjennes ut som fløyel på huden! Har fått noen småkviser av det, men vet ikke helt om det kommer av mensen eller pudderet.. Men uansett er det absolutt verdt de få kvisene, spesielt siden fargen passa meg perfekt! :biggrin: Gleder meg til å høre hva du synes :biggrin:

Ja, jeg skal legge ut bilde her nå :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver å legge inn bilder, men tror det er noe galt siden KG har skifta server eller noe :sukk: Skal prøve igjen litt senere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sønnen til R kommer idag, som igjen helt sikkert har med seg kjæresten sin, og da skal de helt sikkert ligge på sofaen og kline i alle mulige vinkler og posisjoner...

*grøss* :fnise:

Ingenting er så pinlig som å være femte hjul på vogna med et tafsende og kyssende par. Hvor gamle er de?

Hmm, hvilken kost har du? Sånn i.d-kost eller? Jeg har ikke det nemlig, og ble ikke så fornøyd med resultatet nå. Har en stor kost, som ikke er så "tett", så er kanskje derfor. Ble ikke særlig dekkende. Kanskje jeg må få dreisen på påføringen også, får se etterhvert :Nikke:

Kjenner forresten igjen det med deppedager :kose: Det er vanskelig å være positiv da, men det blir alltid bedre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, ja sist helg så var R lite hjemme, så det ble jeg som satt her med dem... Ville egentlig inn på soverommet men holdt på å koble til nettet på den stasjonære, og det funka jo tydeligvis ikke så jeg ble sittende i stua, og der satt jo dem også... Så måtte jeg jo sniktitte litt bort innimellom, og da lå han og kysset henne oppover magen :sprettoy: Jeg mener, ærlig talt, gjør man det når "stemor" liksom sitter 3 meter unna? :sur: han blir 17, og hun blir 16 tror jeg...

Nei har ikke sånn kost, brukte den jeg hadde til MaxFactor sminken min, bare vaska den... Det er jo kost til mineralsminke så jeg tenkte den funka fint :) Kosten har nok endel å si vil jeg tro ja... Når jeg påfører, dytter jeg kosten såvidt nedi pudderet, og "drysser" det av på innsiden av lokket.. bruker lokket som en slags palett :) Så starter jeg i panna, og drar kosten nedover slik at jeg liksom følger ansiktet som en halvsirkel.. Uff jeg er elendig til å forklare, men gjør det på begge sider, og bruker litt sirkelbevegelser innimellom :)

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha, æææ så ubehagelig!! Ille nok med vanlig klining, men det der er jo rett og slett forspill. :haar:

Jeg forstår ;) Hmms, jeg får prøve mer. Bruker du mye om dagen? Jeg er redd for å bruke hele boksen opp fort, den er jo så liten til å koste mye. Men kan jo kanskje bestille på nettet fra nå av, da sparer jeg jo litt. Jaja, takk for tips, Ambriel :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I know! Det er rett og slett veldig ubehagelig å sitte der :haar:

Tror ikke jeg bruker så veldig mye, men ser jo det begynner å bli litt lite igjen i boksen min nå :( Har sånn 2 grams boks, betalte vel 100,- for den på ebay tror jeg :) Hvor kjøpte du din og hvor mye betalte du? :) Tenkte jeg skulle investere i de store boksene og kostene jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte det på et parfymeri her jeg bor, og betalte litt over 400. Ganske dyrt, men samtidig har jeg hørt så mye bra at jeg måtte bare prøve. Rettferdiggjorde prisen med at jeg sikkert hadde brukt de siste 200 kronene jeg hadde fått til overs av å ha kjøpt en annen foundation på tull uansett ;)

Har kjempelyst på sånn her kost, de skal visst dekke veldig godt. Men tror de i.d-kostene koster ganske mye :( Hvis du kjøper en sånn må du si om den er bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tror det er nesten sånn kost som er på MaxFactor foundationen min jo :klø: Sånn kabuki hår eller hva det heter :ler:

Ja, skal si ifra når og hvis jeg prøver :biggrin:

400 kroner? :overrasket: Den er vel litt større en 2 gram håper jeg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn sett så var den jo faktisk billigere enn min da :)

Dette settet tenkte jeg at jeg skulle kjøpe! Men man må abonnere på noe greier også, så må lese litt nøyere på det :) Men der får jeg med masse børster, og sparer jo masse penger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...