Gå til innhold

Det nye livet til Ambriel!


Ambriel

Anbefalte innlegg

Så mye fint du har fått tak i deg da :jepp:

Sånn Stormberggenser har jeg to av og de er kjempegode å ha på høsten og vinteren :jepp:

Student ja...glad jeg er ferdig med det altså :ler: Men det er bra at du gleder deg da ;)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fint smykkestativ! Hvor fant du det?

Kjøpte dem på en sånn liten butikk på Sørlandssenteret her i Kr.sand.

De er fra Lisbeth Dahl, og på denne sida: http://www.lisbethdahl.dk/Selected-stores.aspx kan dere finne noen butikker i nærheten av dere som kanskje kan ha det ;)

-------------------------------------------

Skal jobbe alene hele dagen i morgen :sukk: Gruer meg litt siden vi har startet augustsalget, og jeg har fått masse varer :( Blir nok en laaaaang dag :( men bare den dagen igjen så er det helg for Ambi :biggrin: Og på fredag får jeg treffe min kjære igjen, gleder meg! :hjerte:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mhm, MYE lekkert!

Har du noen butikker i Oslo å anbefale, Milla? hvor de har stort/mye utvalg? skal inn til oslo en tur om en ukes tid, for litt shopping! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ~Milla~

Eneste jeg kommer på nå i farten er Laline på Sandvika storsenter, de selger mye gode såper etc. Men har masse ting fra lisbeth dahl. Var der senest igår ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei søtinger :hjerte:

Jeg er veldig sliten for tida, alt tar egentlig på.. Har fått veldig mye eksem på hendene, i hodebunnen og ørene (av alle steder) og det klør veldig, og gir seg ikke heller... Så det som skjedde på lørdag oppå det hele, som setter igang litt tanker selvfølgelig.. om det i det hele tatt var det jeg trodde det var, det er jo også usikkert... Blir litt bekymret når jeg ikke helt vet hva som skjer heller :/ Så er sliten i hodet og kroppen for tida :sukk:

Skal prøve å få time hos legen i morgen, så får høre hva han sier om det hele, så tar jeg det derfra :)

Alt bra med dere? :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ~Milla~
Alltid må det være et eller annet! Det tar liksom aldri slutt :sukk:

Kjenner til det der :sukk:

Håper du får deg en legetime, godt å få sjekket det ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal til legen nå om 1 times tid... Skal bli godt å få sjekket det ut :sukk:

Ellers så har jeg fri i 2 dager nå, skal bli godt det også kjenner jeg. Bare 2 uker igjen til skolen starter! Grugleder meg litt, skal bli rart å bli student igjen når man er vant til å jobbe :/

:klemmer: til alle som vil ha :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, så søt du er :klemmer:

Legebesøket gikk greit, hun trodde ikke jeg hadde vært gravid, da hadde jeg isåfall vært det enda, og det sa jo den graviditetstesten jeg tok for en ukes tid siden at jeg ikke var :) Så det var en stor lettelse :)

Ellers forstod hun at jeg var sliten, kroppen min er fremdeles plaget av viruset og det slår ut iform av eksem, munnsår som jeg ikke har hatt på mange mange år.. Så kroppen min er litt rar om dagen, stresser egentlig veldig mye, så kanskje jeg bare skal sette meg ned å ta det helt med ro? Kanskje det hjelper? :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Stress er ikke bra! Det vet jeg alt for mye om.

Sett deg ned og ro helt ned. (til meg går det ikke an å si det, for jeg klarer det faktisk ikke så ikke så rart at jeg er stresset :ler: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Det er lettere sagt enn gjort å stresse ned :gjeiper:

Men jeg har forhørt meg litt på UIA idag, og jeg kan delta på fellesforelesninger i Kr.sand, noe som betyr at jeg slipper å reise til Arendal hver dag! Og det hjelper jo litt på stresset :biggrin: Pluss at jeg har elsklingen min her da :hjerte: :rødme: Snille, søte godgutten :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ~Milla~
:fnise: Det er lettere sagt enn gjort å stresse ned :gjeiper:

Men jeg har forhørt meg litt på UIA idag, og jeg kan delta på fellesforelesninger i Kr.sand, noe som betyr at jeg slipper å reise til Arendal hver dag! Og det hjelper jo litt på stresset :biggrin: Pluss at jeg har elsklingen min her da :hjerte: :rødme: Snille, søte godgutten :rødme:

Så bra, det ordner seg for snille jenter vettu ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...