Frigg Skrevet 22. januar 2009 #121 Del Skrevet 22. januar 2009 Så flink du er da. Kommer du hjem til meg en tur og tar en runde også eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 22. januar 2009 Forfatter #122 Del Skrevet 22. januar 2009 Så flink du er da. Kommer du hjem til meg en tur og tar en runde også eller? Da må det bli neste uke for nå er jeg helt :dåne: av alt arbeidet, og jeg er jo ikke halvferdig engang Alt bra med favorittFriggen min? (som om det finnes så mange andre Frigger ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 22. januar 2009 Forfatter #123 Del Skrevet 22. januar 2009 og til Schnuppa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 22. januar 2009 #124 Del Skrevet 22. januar 2009 Da må det bli neste uke for nå er jeg helt :dåne: av alt arbeidet, og jeg er jo ikke halvferdig engang Alt bra med favorittFriggen min? (som om det finnes så mange andre Frigger ) Ja, men neste uke passer perfekt, for da har vi sikkert klart å bruke opp alle koppene og rotet masse her, så da trengs du her Alt er bra med meg vet du. Bare litt sliten pga at det er så mye sykdom på jobb. Men i morgen er det fredag og helg og fest og drikking Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 22. januar 2009 Forfatter #125 Del Skrevet 22. januar 2009 (endret) Flott! Da sier vi neste uke da Her er det helg hver dag, heldig du som har jobb Men nå blir det snart USA! Da blir det andre boller Høres ut som vi har litt av samme planene for helgen, eller fest og fest, drikking blir det nå hvertfall Endret 22. januar 2009 av Ambriel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 22. januar 2009 #126 Del Skrevet 22. januar 2009 Supert! Da gidder ikke jeg å løfte en finger for å rydde jeg da Er vel ikke feste vi skal heller. Skal feire 30-årsdag. Drikking med gode venner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 22. januar 2009 Forfatter #127 Del Skrevet 22. januar 2009 Du kan slappe helt av, Ambriel ordner opp Her blir det også drikking med gode venner Kose dere masse da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 22. januar 2009 #128 Del Skrevet 22. januar 2009 Du kan slappe helt av, Ambriel ordner opp Her blir det også drikking med gode venner Kose dere masse da! Kos deg masse du også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 23. januar 2009 Forfatter #129 Del Skrevet 23. januar 2009 (endret) - Rydde og vaske soverom (begge to) -Skifte på senga - Rydde og vaske kjøkkenet - Skrubbe komfyren - Rydde og vaske kjøleskapet - Vaske og rydde kjøkkenskapene (helst ut og innvendig) - Ta ut av oppvaskmaskina - Rydde og vaske stua -Brette klær - Få på plass alle telysholderne - Rydde og vaske badet - Skrubbe dusjen Støvsuge Vaske gulvene Pynte Endret 23. januar 2009 av Ambriel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 23. januar 2009 Forfatter #130 Del Skrevet 23. januar 2009 Våken tidlig idag, flinke Ambrielen! Vaktmesteren kommer og installerer ny porttelefon (heter det det? :klø, og siden vi er i første etasje regner jeg med han kommer hit først Dessuten må jeg fortsette der jeg slapp igår Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 23. januar 2009 #131 Del Skrevet 23. januar 2009 ~~Sender motivasjonsvibber ~~ God helg! Kos deg med besøk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karense Skrevet 23. januar 2009 #132 Del Skrevet 23. januar 2009 Bøyer meg i støvet for effektiviteten din, altså. Her har jeg planlagt å rydde nå i to timer, men har jeg kommet meg vekk fra PC-en ennå? Hurra for at du reiser til USA, si fra hvis du vil ha besøk! Jeg er nemlig reisegaaaal om dagen, må ut og se noe nytt snart! god helg, ambis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 23. januar 2009 Forfatter #133 Del Skrevet 23. januar 2009 Bøyer meg i støvet for effektiviteten din, altså. Her har jeg planlagt å rydde nå i to timer, men har jeg kommet meg vekk fra PC-en ennå? Hurra for at du reiser til USA, si fra hvis du vil ha besøk! Jeg er nemlig reisegaaaal om dagen, må ut og se noe nytt snart! god helg, ambis Effektivitet er et ord som ikke finnes i mitt vokabular Har jo søren tyte holdt på siden kl 0800! Forstår ikke hvor tiden blir av, hjelp :dåne: Jeg skal bare vaske og sette ting på plass nå, så begynner slutten å nærme seg! Men da jeg rydda på soverommet og skulle ta bort en pose og et sengesett som lå i en haug krøp det frem en edderkopp Jeg skrek som en stukken gris, og to sek etterpå var "petter" flat som en pannekake.. men nå tør jeg ikke inn på rommet igjen, seriøst jeg er livredd edderkopper! Heldigvis er det ikke lenge til venninna mi kommer, og hun skulle hjelpe med å fjerne "liket", takk og lov! Jeg er sikker på den har familie under posen, derfor jeg ikke tør å se etter Ambi bambi vil ha Karensebesøk Du og rekis kan jo ta dere en tur bort? God helg, Karense og K-mannen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 23. januar 2009 Forfatter #134 Del Skrevet 23. januar 2009 Hei Schnuppa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 23. januar 2009 #135 Del Skrevet 23. januar 2009 Avslørt God helg! kos deg masse med venninne besøk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 23. januar 2009 Forfatter #136 Del Skrevet 23. januar 2009 (endret) Avslørt God helg! kos deg masse med venninne besøk He he, her nytter det ikke snike Takk vennen, kose deg masse du også! skrevet av ambi med gule oppvaskhansker Endret 23. januar 2009 av Ambriel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 25. januar 2009 #137 Del Skrevet 25. januar 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 25. januar 2009 Forfatter #138 Del Skrevet 25. januar 2009 Søte Friggen! Hadde du en fin helg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 25. januar 2009 #139 Del Skrevet 25. januar 2009 Ja, jeg har hatt en fin helg. Var på bursdagsfeiring hos en kompis på fredag. Ble ikke fyllesyk Ikke så vanlig at jeg ikke reagerer på alkohol skjønner du I går gikk dagen med til reising. Var jo så mye snø, så bussene var forsinket og toget var erstattet av buss en bit av strekningen +++. Så vi brukte to timer hjem i stedet for en time. Og da vi kom hjem sovnet vi I dag har vi vært på en totimers skitur Deilig. Man bruker noen muskler man ikke har kjent at man har Har jo ikke gått på ski på mange, mange år jo, så tror nok jeg er litt stiv og støl i morgen. Håper du har hatt en fin helg også vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 25. januar 2009 Forfatter #140 Del Skrevet 25. januar 2009 (endret) Ja, jeg har hatt en fin helg. Var på bursdagsfeiring hos en kompis på fredag. Ble ikke fyllesyk Ikke så vanlig at jeg ikke reagerer på alkohol skjønner du I går gikk dagen med til reising. Var jo så mye snø, så bussene var forsinket og toget var erstattet av buss en bit av strekningen +++. Så vi brukte to timer hjem i stedet for en time. Og da vi kom hjem sovnet vi I dag har vi vært på en totimers skitur Deilig. Man bruker noen muskler man ikke har kjent at man har Har jo ikke gått på ski på mange, mange år jo, så tror nok jeg er litt stiv og støl i morgen. Håper du har hatt en fin helg også vennen! Hørtes jo bra ut! Ski hørtes veldig gøy ut, evigheter siden jeg har stått på det selv! Endte vel mest i knall og fall for min del men, hehe Helgen min har vært super! Å ha L her er som balsam for sjelen Ble litt shopping igår også, slår jo ikke feil det Men nå er det middag, ytrefilet med bakt potet Endret 25. januar 2009 av Ambriel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå