Ambriel Skrevet 6. august 2009 Forfatter #281 Del Skrevet 6. august 2009 Legen igjen idag Våknet opp med sår hals (igjen...) og formen var generellt veldig dårlig så jeg dro til legen igjen (begynner å bli fast inventar der nå ja ) Så jeg er sykemeldt ut uka Jaja, nå MÅ jeg bare stresse ned Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 6. august 2009 #282 Del Skrevet 6. august 2009 God bedring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 6. august 2009 #283 Del Skrevet 6. august 2009 Tegn på at du virkelig må stresse ned og ta ting med ro vennen Jeg fikk forresten kalenderen min i dag og den er myyye finere enn hva jeg trodde den skulle være. Jeg er forelsket Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 6. august 2009 Forfatter #284 Del Skrevet 6. august 2009 God bedring Takk (<-- Den er smittefri ) Tegn på at du virkelig må stresse ned og ta ting med ro vennen Jeg fikk forresten kalenderen min i dag og den er myyye finere enn hva jeg trodde den skulle være. Jeg er forelsket Ja jeg vet, streng beskjed til meg selv her nå! Jeg vil også ha kalender!! Skal bestille den på mandag! Gleder meg! Hvordan ser din ut, vennen? Brukte du de designforsidene? (<-- også smittefri ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 6. august 2009 #285 Del Skrevet 6. august 2009 Ja, jeg måtte jo ha design Så jeg har den med svart bakgrunn og hvit blomst. Tok hvit skrift og knall rosa strikk Og det beste er at det var med linjal og plastlomme. Så etter at jeg hadde bestilt at man kunne bestille det, så jeg ble overrasket da det var med i pakken. Men jeg digger den allerede Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 6. august 2009 Forfatter #286 Del Skrevet 6. august 2009 Jeg skal også ha den med de blomstene, bare i den blå og med hvit skrift, og hvit strikk Også skal jeg ha navnet mitt på den første linja, og under der skal det stå Sykepleie 09/10 Gleder meg til å se den selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 6. august 2009 #287 Del Skrevet 6. august 2009 Jeg skal også ha den med de blomstene, bare i den blå og med hvit skrift, og hvit strikk Også skal jeg ha navnet mitt på den første linja, og under der skal det stå Sykepleie 09/10 Gleder meg til å se den selv Å så må du jo ha sudoku bakerst - det har jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 6. august 2009 #288 Del Skrevet 6. august 2009 Stilig planlegger.. hva koster den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 6. august 2009 Forfatter #289 Del Skrevet 6. august 2009 Ja sudoku skal jeg ha! Hadde litt lyst på de tegnesidene også (med tanke på sikkert mer enn 1 kjedelig forelesning :gjeiper: men sudoku gjør vel samme nytten Milla: De koster 275, pluss litt i porto, så tror den kom på rett under 300 tilsammen, stemmer ikke det, Frigg? Forresten, er det svenske kroner? Så i norske blir det mindre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 7. august 2009 #290 Del Skrevet 7. august 2009 Oki, var jo en grei pris. Stilig var den iallefall God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 8. august 2009 #291 Del Skrevet 8. august 2009 Ble 295kr for almanakken. Men det er den virkelig verdt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 9. august 2009 #292 Del Skrevet 9. august 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 10. august 2009 Forfatter #293 Del Skrevet 10. august 2009 Lønning! Nå kan jeg endelig få kjøpt de siste tingene før skolestart! Skulle egentlig vært med kjære idag hjem til han og opp på hytta dems, men jeg er fremdeles nokså sliten i kroppen, og har endel ting jeg må få ordnet iløpet av uka så jeg valgte å bli hjemme så jeg ikke sliter meg helt ut før skolen starter. Dessuten føler jeg alltid at jeg blir dårlig av air-conditionen på bussen :/ Så jeg sitter her med litt smådårlig samvittighet for at han måtte kjøre hjem alene også savner jeg han sånn Bestilte almanakken min idag, det ble den blågrønne med hvit blomst, og hvit skrift Også sendte jeg en mail til dem igår og spurte om det var mulig å få 5 sider med malebok og 5 sider med sudoku, og det skulle ikke være noe problem! Og den kom på 255 kr, siden de 295 er svenske så blir det jo litt mindre i norske Så har jeg bestilt meg nytt pc-batteri, slik at jeg kan bruke pcen på skolen til forelesninger. Så skal jeg etterhvert kjøpe meg en ekstern harddisk, og en printer Var i byen med mamma på lørdag, og da fant jeg en bitteliten butikk som jeg aldri har vært i før, og der solgte de masse fra Lisbeth Dahl! Fant enda et smykkestativ til øredobber som jeg har litt lyst på, pluss masse masse andre ting da Tror jeg skal til byen med mamma en tur i morgen og få ordnet litt flere ting til skolestart Skal kjøpe arbeidsantrekk til skolen også, også må jeg ha meg noen gode sko! Spørs om jeg ikke må få laget en spesialsåle slik at jeg får den støtten jeg trenger i skoene Bare 1 uke igjen til skolen starter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 10. august 2009 #294 Del Skrevet 10. august 2009 Arbeidsantrekk til skolen? :klø: Bloggadresser i dagboken min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 10. august 2009 Forfatter #295 Del Skrevet 10. august 2009 Ja, jeg begynner jo på sykepleie Og har jo praksis allerede første året så trenger arbeidsantrekk da Takk for linker! Skal kose meg med dem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 10. august 2009 Forfatter #296 Del Skrevet 10. august 2009 En stk fornøyd Ambriel! Prøvde 3 par bukser som jeg passet for 5 år siden, som jeg nå får på meg! Den ene var en miss sixty bukse som jeg ikke har brukt siden jeg gikk på ungdomsskolen tror jeg Et par kg til før de sitter veldig pent, men jeg fikk buksa opp og igjen, og jeg kan sitte med den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 10. august 2009 #297 Del Skrevet 10. august 2009 Men arbeidsantrekk får man på utplasseringsstedene, det gjør de her i Oslo iallefall... Jajja... Kult med buksen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 10. august 2009 Forfatter #298 Del Skrevet 10. august 2009 Hmm, i informasjonsbrevet jeg fikk fra universitetet så stod det at de måtte man skaffe selv :/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 13. august 2009 Forfatter #299 Del Skrevet 13. august 2009 Full fart siste uka før skolen nå! Vært i byen de to siste dagene, og shoppet litt Ble en grønnblå bluse fra Cubus, og en grønnblå singlet fra Vero Moda, pluss litt hårstrikk og spenner og div Så har jeg kjøpt printer, og overdel til arbeidsantrekket mitt Så skal jeg bestille litt fra nett etterhvert, pluss at jeg håper kanskje pappa kan sende noe fra Usa Idag har jeg bare vært hjemme. Sprayet et vindu i ei dør med frostet glass på boks, noe jeg har holdt på med i hele dag! Aller først... Slik det så ut før jeg satte igang! Første forsøk... Utrolig vanskelig å få det helt jevnt med den sprayen. Begynte å skrape bort der det ble ujevnt for så å starte på nytt, men det skulle jeg jo ikke gjort for den firkanten jeg skrapet bort forsvant jo ikke! Uansett hvor mange lag jeg hadde på Back to scratch... Så da var det bare å sette igang og skrape bort alt og starte på nytt Resultat! Så slik ble det da til slutt! I morgen skal jeg til frisøren, og som jeg gleder meg! Har ikke stelt håret ordentlig siden jula ifjor! Har klippet det og sånn men i morgen er det full overhaling! Ikke helt bestemt meg for hvordan jeg vil klippe det enda, skal hvertfall stripe det lyst, så det er bankers! Men liker veldig godt håret til Jessica Simpson på dette bildet: Jessica Simpson, men så liker jeg også håret til Heidi Klum. Tror nok jeg ender opp med noe alla Jessica, både mamma og S mente det ville kle meg best Så satser på de har rett da Til slutt, et lite bilde av mini Ambriel Mini Ambriel. Tror jeg er 3-4 år eller noe her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rekaaa Skrevet 15. august 2009 #300 Del Skrevet 15. august 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå