Gå til innhold

Det nye livet til Ambriel!

Ambriel

Anbefalte innlegg

Så bra med USA tur. Hva skal du gjøre med voffen?

Ja der får jeg et lite luksusproblem, for både mamma og R vil ha henne :lol: Så tenkte jeg skulle foreslå en 50/50 ordning, at hun er hos mamma til å begynne med, så kan R hente henne i Kr.sand eller noe. Han er så utrolig glad i henne at jeg kan liksom ikke si nei til han føler jeg, og jeg merker jo på voffen hvor "avhengig" hun er av han også. så vi får se hva det blir til :)

Endret av Ambriel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ~Milla~

Men det er jo godt det er noen som kan passe henne, i vante omgivelser. Hvor gammel er tuppa nå egentlig?

Tenker du på å bli lenge...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tuppa blir 3 år i mai, tiden flyr, synes ikke det er lenge siden jeg fikk henne :sprettoy: Henta henne i februar 07, da var hun jo 9 mnd :)

Jeg vet ikke hvor lenge jeg blir, har jo frihet til å egentlig være så lenge jeg vil, har jo amerikansk pass så :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ~Milla~
Tuppa blir 3 år i mai, tiden flyr, synes ikke det er lenge siden jeg fikk henne :sprettoy: Henta henne i februar 07, da var hun jo 9 mnd :)

Jeg vet ikke hvor lenge jeg blir, har jo frihet til å egentlig være så lenge jeg vil, har jo amerikansk pass så :)

Så bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var pizzaen fortært og nå sitter jeg her alene.. Eldstemann er på kino med kjæresten og yngstemann er hos naboen og ser film :) Deilig med litt fred og ro :) Tenkte jeg skulle koble til nettet på den trådløse og ta en liten dagbokrunde, og skrive en liten gjøremålsliste for uka som kommer. Det må shines opp her hvis venninna mi skal komme til helgen. Så må jeg begynne å tenke på å bestille billett til USA turen :biggrin:

Forresten så er jeg veldig fornøyd med pudderet fra I.d BareMinerals :biggrin: har fått et par kviser da i "kantene" av ansiktet, så vet ikke helt om det kommer av at jeg nå bare har bytta, merker hvertfall ikke noe svie eller noe som jeg har hørt noen har opplevd. Den dekker så utrolig bra, og jeg er sminka uten å se sminka ut! Og jeg kan droppe foundation som jeg har hatt under det andre pudderet for å jevne ut litt, så håper virkelig ikke det popper ut flere kviser nå, for jeg likte virkelig godt dette pudderet! Fargen passet meg perfekt også :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Planen din høres bra ut! Spørs om du må henge litt rundt i Sammamish-traktene. Er nemlig der de bor. Mercer Island også.

Hvor i USA er det du har tenkt deg? Hvis jeg ikke hadde vært preggers, kunne jeg ha møtt deg (hvis du ikke skal til vestkysten altså, for da kan vi jo møtes :nigo: )

Jeg skjønner godt at du har behov for litt miljøforandringer. Føles ofte litt lettere å puste når man får fysisk avstand til et miljø hvor man er fastlåst i andres forventninger for hvordan man SKAL reagere. Her i Junaiten er det masse oksygen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sist gang jeg kjøpte pudder/foundation prøvde jeg det mineralpudderet til MaxFactor, var veldig fornøyd den første uka, så begynte det å dukke opp små kviser spesielt på haka og rett under leppa (har et parti der hvor huden er veldig rar og tørr, fikk det etter jeg hadde regulering da jeg var mindre og reagerte på noe av metallet jeg fikk satt på for å trekke ned hjørnetennene).. Så nå tenke jeg å prøve I.d BareMinerals siden dette skal være et av de reneste pudderene på markedet. Merket med en gang hvor godt det dekker, og hvor utrolig naturlig det ser ut. Deilig å ikke kjenne at ansiktet er "stivt" pga sminka, og huden kjennes litt ut som fløyel...

Jeg kjøpte en liten prøveboks på 2 gram, tror jeg betalte 100 kroner, og det er med porto fra ebay :) Det er jo ikke av det billigste, til sammenligning koster 10g fra MaxFactor 165,- men jeg har snart brukt 3 mnd på halvparten av den fra Maxfactor, så jeg bruker jo ikke akkurat mye, så jeg kan tenke meg den boksen holder 1-2 mnd hos meg :) Skal investere i større bokser etterhvert, dessuten fant jeg et tilbud på hjemmesidene dems med startsett til $60, og da får man med masse koster, så tenkte jeg skulle høre med pappa om jeg kunne bestille :) Kan sende deg linken til hun jeg kjøpte hos Milla? Tok ca 1 uke i posten, så er veldig fornøyd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Planen din høres bra ut! Spørs om du må henge litt rundt i Sammamish-traktene. Er nemlig der de bor. Mercer Island også.

Hvor i USA er det du har tenkt deg? Hvis jeg ikke hadde vært preggers, kunne jeg ha møtt deg (hvis du ikke skal til vestkysten altså, for da kan vi jo møtes :nigo: )

Jeg skjønner godt at du har behov for litt miljøforandringer. Føles ofte litt lettere å puste når man får fysisk avstand til et miljø hvor man er fastlåst i andres forventninger for hvordan man SKAL reagere. Her i Junaiten er det masse oksygen. :)

Takk for tipset! :nigo:

Jeg har tenkt meg til Houston, TX jeg, så blir jo et lite stykke unna :lol: Men når Ansjoni flytter over så går det jo alltids et fly til vestkysten, hadde vært morsomt med et lite Kg-Usa treff :nigo:

Det er så vanskelig å komme seg videre når man har grodd fast i de samme mønstrene og ikke helt kommer seg ut av dem! Derfor tror jeg en miljøforandring vil være så godt for meg! Har jo vært i Usa endel ganger før og liker meg veldig godt der :nigo: Jeg føler jeg har blitt dyttet veldig i den retningen nå, så tror det er det rette for meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny uke nye muligheter ;)

Blir jo i oslo denne uka også siden L kommer til helgen, kunne egentlig tenkt meg å komme bort litt, men orker rett og slett ikke sitte nesten 5 timer på tog tirsdag og så igjen på fredag, sliter fremdeles litt med den senebetennelsen i halebeinet :( Kommer nok til å bli en laang uke, men tenkte jeg skulle være flink å rydde og vaske hele leiligheten. Vi har bil i et par dager også så lurte på å ta en tur på Ikea idag, trenger litt nye lys, lyspærer og div småting :)

R skal antagligvis på hyttetur til helgen, så da får meg og L leiligheten for oss selv hele helgen, kjenner jeg gleder meg! God mat, vin og sladder :nigo:

:klemmer::kyss2::hjerte:

Endret av Ambriel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dårlig dag idag :sukk:

Mamma har brokk, og ble igår akutt verre, og da hun ikke var noe bedre idag dro hun til legen som sendte henne rett på sykehuset.. så hun blir operert ikveld.. uff med full narkose og greier, synes det er så ekkelt, spesielt når jeg ikke kan være der! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk snakket med mamma igår, hun ringte meg da hun kom tilbake på rommet, lettere omtåket, men etter forholdene bra :) Uff, blir så bekymret når det skjer sånne ting :( Hun blir skrevet ut i morgen..

Idag begynte jeg ryddingen av leiligheten, men har vært så plaget med hodepine de siste ukene at det går rimelig treigt :sukk: Tok en liten tur på Ikea igjen, kom på at jeg trengte hvitvinsgladd til helgen pluss nye hvite telys... Ble plutselig litt impulsiv og startet i billigkroken, noe som viste seg å være lønnsomt, for der var hvitvinsglassene mine til 9,- :biggrin:

Så det ble

- 4 stk Ikea 365+ Hvitvinsglass

- Telys

- Hemsjø Kubbelys Hvite

- 2 stk Galej telysholdere. Dette er de store, kosta 3,- stk :)

- 3 stk telysholdere som jeg ikke husker navnet på... Fant dem i billigkroken, håndlagde.. Hadde egentlig kosta 50,- for 2 stk, men jeg fikk dem for 4 kr stk :biggrin: Elsker når det ikke står priser på tingene der, for da får man dem alltid mye billigere :biggrin:

Så jeg er superfornøyd med Ikea besøket idag. Var også innom byen og kjøpte en ny bukse.. Har den faktisk fra før, men klarte igår og lage en skikkelig rift på forsiden av låret så da kjøpte jeg en ny en :lol: Så fant jeg et undertøyssett i lilla til 70 kroner, så da kjøpe jeg det også :biggrin:

I morgen MÅ jeg rydde! Være flink jente! :sprettoy:

Endret av Ambriel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hodepine er noe ordentlig faenskap, men IKEA er bra! :hjerte: Ser at du skal ha en venninnekveld snart. Jeg tilbragte mandagen sammen med den beste venninnen jeg har her borte og det var som balsam for sjelen. Det var deilig å bare sitte og spise god mat og å slarve om alt og ingenting. Det minte meg om studietiden og alle kveldene som ble tilbragt sammen med venner.

God bedring til moren din. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hodepine er noe ordentlig faenskap, men IKEA er bra! :hjerte: Ser at du skal ha en venninnekveld snart. Jeg tilbragte mandagen sammen med den beste venninnen jeg har her borte og det var som balsam for sjelen. Det var deilig å bare sitte og spise god mat og å slarve om alt og ingenting. Det minte meg om studietiden og alle kveldene som ble tilbragt sammen med venner.

God bedring til moren din. :klem:

Hodepinen er min egen feil da, blir sittende oppe litt for lenge og skravle med venninner på nett, og når jeg først legger meg kl 4 vil jeg ikke snu hele døgnet ved å sove til langt på dag, så jeg står opp i 10-11 tiden... og det er liitt lite søvn for meg noen ganger :sukk:

Men igår var jeg flink og la meg normalt, og sov leeeeenge, så idag bør det ikke komme noen hodepine :)

Ja, de venninnekveldene er så deilige! Heldigvis er det ikke lenge nå til hun kommer! Gleder meg som en liten unge :lol:

Takk Alice :klemmer: Hun er skrevet ut nå og snart på vei hjem. Flinke mammaen min! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nå skal jeg være flink!

- Rydde og vaske soverom (begge to)

- Rydde og vaske kjøkkenet

- Skrubbe komfyren

- Rydde kjøleskapet

- Vaske og rydde kjøkkenskapene (helst ut og innvendig)

- Ta ut av oppvaskmaskina

- Rydde og vaske stua

- Få på plass alle telysholderne

- Rydde og vaske badet

- Skrubbe dusjen

Middag idag blir kebab, enkelt og greit, og da slipper jeg å rote til kjøkkenet igjen etter jeg har vaska og styra :lol: (god unnskyldning eller hva? :sjenert:) R skal ned til sin mor og spise middag, og jeg ble ikke invitert, så er det så kjedelig å lage middag helt alene :sukk:

Men nå, musikk på og sette igang! :biggrin:

Endret av Ambriel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er da, hjelper å vaske med musikk på full guffe :husarbeid:

Mye lettere å sette opp liste over det man må gjøre enn å faktisk gjøre det da :lol::fnise:

Alt bra med deg Milla? :)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...