captiva Skrevet 13. januar 2009 #81 Del Skrevet 13. januar 2009 så du sklle på intervju litt sent jeg... men uansett lykke til!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 13. januar 2009 Forfatter #82 Del Skrevet 13. januar 2009 Takk for lykkeønskninger! Da har jeg vært på intervju, stillingen var deltid noe som passer litt dårlig siden jeg håper på å flytte ut veldig snart, men hun sa at det garantert kom til å bli mer, og veldig mange som var ansatt som deltid og ikke gikk skole kom til å ende opp som heltid etterhvert... Så begynte vi å snakke om lønn, og jeg kommer til å tjene ca 13 kr mindre pr time enn på både Skeidar og Ultra Synes det er veldig mye å gå ned, så jeg vet liksom ikke helt hva jeg skal si om jeg blir tilbudt jobben hun hadde visst et par til å intervjue, så skulle få svar i slutten av uka eller begynnelsen av neste uke. Jaja, det var litt for godt til å være sant! Det som irriterte meg var at jeg gikk gjennom hele butikken (3 etasjer) og ikke en eneste en av dem som jobba der sa hei til meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 13. januar 2009 Forfatter #83 Del Skrevet 13. januar 2009 Bestilte en prøve på i.d bareMinerals pudder forrige uke som kom i posten idag! gleder meg til å prøve, nå har jeg hørt så mye bra om det! Tenkte å bare kjøpe en prøve på ebay først, og dersom det viser seg å være bra vil jeg kjøpe hele startsettet med koster og alt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 14. januar 2009 Forfatter #84 Del Skrevet 14. januar 2009 Dagen idag har vært stille og rolig så det er ikke så mye nytt og rapportere herfra.. Tenker fremdels masse på USA og hva jeg skal gjøre, noe sier meg liksom at jeg burde dra, og jeg føler liksom jeg blir dytta litt i den retningen men vet ikke helt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dalieo Skrevet 14. januar 2009 #85 Del Skrevet 14. januar 2009 Oi, USA, så spennende!! Hva er det du har lyst til å gjøre der da? Gå skole eller jobbe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 14. januar 2009 Forfatter #86 Del Skrevet 14. januar 2009 Jeg har liksom 3 alternativer: jobb, skole eller ferie Årh, har jo ikke noe å tape på det sånn sett, men usikker på om jeg gjør det bare for å "utsette" problemene (jobb og leilighetssøking) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 15. januar 2009 Forfatter #87 Del Skrevet 15. januar 2009 Jeg er så lei, lei, lei! Enhver mann jeg får kontakt med på nettby viser seg å allerede ha kjæreste! Herregud, finnes det normale mannfolk igjen der ute? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karense Skrevet 15. januar 2009 #88 Del Skrevet 15. januar 2009 Drit i Nettby og reis til junaiten! Det er ikke noe du kommer til å angre på, nå har du alle muligheter åpne! Leilighet og jobb ordner seg uansett, tenk så fint at du kan reise nå, så slipper du å tenke på at du må si opp jobb/ha permisjon, samt finne ny leietaker til leilighet/si opp før tiden etc. GRIP SJANSEN, AMBRIEL!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 15. januar 2009 Forfatter #89 Del Skrevet 15. januar 2009 Fortsett sånn Karense, så drar jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karense Skrevet 15. januar 2009 #90 Del Skrevet 15. januar 2009 Oh yes, no problem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 15. januar 2009 Forfatter #91 Del Skrevet 15. januar 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 16. januar 2009 #92 Del Skrevet 16. januar 2009 Innom for å ønske deg og voffen en god helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alice Ayres Skrevet 16. januar 2009 #93 Del Skrevet 16. januar 2009 Ja, kom over hit, Ambriel! Det er massevis av kjekkaser i Junaiten og spesielt i Seattle. Her er ratioen 7:3 i kvinnenes favør. Kan ikke garantere for hvor normale de er, men de jeg har møtt så langt har vært solide karer. Og hvis du ikke har noe i mot geeker, er det fortsatt en del Microsoftmillionærer igjen. Ha en goood helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 17. januar 2009 Forfatter #94 Del Skrevet 17. januar 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 17. januar 2009 #95 Del Skrevet 17. januar 2009 Hva i all verden har du drevet på med i natt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 17. januar 2009 #96 Del Skrevet 17. januar 2009 Hei! Hva bedriver du lørdagen med? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 17. januar 2009 Forfatter #97 Del Skrevet 17. januar 2009 Hva i all verden har du drevet på med i natt? Gikk egentlig for å legge meg i 00-01 tiden, så fikk jeg melding av ei venninne som spurte om jeg kunne komme på msn hvis jeg var våken, så jeg logga på med mobilen, og vips var klokka 05.45 Så idag er jeg temmelig sliten, vondt i hodet fordi jeg bare har hatt 6 timers søvn Hun vurderte faktisk å hoppe på buss til Oslo som gikk 8 idag morges, men vi fant ut at hun heller kommer neste helg Så da drar jeg ikke til Kr.sand likevel på tirsdag som jeg hadde planer om, så får vi leiligheten for oss selv neste helg Jeg har nå bestemt meg for å dra til Usa, jeg er nesten helt sikker hvertfall! Drar over på en lengre ferie til å begynne med, for å komme seg litt bort, og så ser jeg der borte hva jeg gjør videre! Jeg har bare et par ting her hjemme som jeg må ordne og gjøre først Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 17. januar 2009 Forfatter #98 Del Skrevet 17. januar 2009 Ja, kom over hit, Ambriel! Det er massevis av kjekkaser i Junaiten og spesielt i Seattle. Her er ratioen 7:3 i kvinnenes favør. Kan ikke garantere for hvor normale de er, men de jeg har møtt så langt har vært solide karer. Og hvis du ikke har noe i mot geeker, er det fortsatt en del Microsoftmillionærer igjen. Ha en goood helg. Jeg har nesten helt bestemt meg for det! Planen er få en mangemillionær av en geek hodestups forelska i meg gifte meg etter noen uker, for så å skille meg igjen etter en liten stund, så sitter jeg igjen med en pen liten formue Alt bra med bolla, Alice? Skal titte innom boken din etterpå, husker jeg leste noe om krympa/forstørret livmor eller noe? :klø: litt på deg og bolla! idet jeg sa det kom jeg på at jeg har en bollepose i skapet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 17. januar 2009 #99 Del Skrevet 17. januar 2009 Så bra med USA tur. Hva skal du gjøre med voffen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 17. januar 2009 Forfatter #100 Del Skrevet 17. januar 2009 Hei! Hva bedriver du lørdagen med? Hei Var våken til 6, sovet til 12 (ikke lenge nok ), så har jeg tilbringt morgenen med å rydde kjøkkenet litt.. Når ex har ungene på besøk blir det så rotete at jeg blir sprø, har plutselig fått nok av rot nå. Så kommer R hjem nå snart, vært med sønnen på fotball trening, så skal vi handle mat, lage pizza, så skal R på Beatlestreff ikveld. Skulle egentlig spørre ei venninne om å dra på kino, me jeg har så vondt i hodet idag at jeg rett og slett ikke orker Så da blir det "barnepass" på meg ikveld, har tenkt å okkupere internettet og laste ned noen nye episoder av seriene mine Din dag da Milla? Hvordan er ryggen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå