Gå til innhold

Idnars liv i en bok vol.2


Idnar

Anbefalte innlegg

Hvis du har tenkt å trene i dag, så synes jeg du skal hoppe i det og få det unnagjort! :jepp::duskedame::jepp:

Kan det være R bare var opptatt og egentlig bryr seg, men ikke hadde tid til å snakke? Kjipt å ikke få den responsen du hadde ønsket deg..

Veiing foran andre høres ihvertfall motiverende (og litt skremmende) ut! :dåne: Når er første kursdag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kursstart 10.mars

Gleder meg til å komme i gang med organisert slanking. Gruer mer tilå komme i gang. Og jeg syns det er kjempeskummelt det der med veiingen, men uten det, tror jeg at jeg ikke kommer i gang. Da MÅ jeg, for å bevise at jeg ikke er dårligere enn de andre! :sjenert:

NÅ slår jeg av pcen, trimmer i minst 30 min (det er faktisk ganske hardt) tar meg et knekkebrød eller noe og litt te, dusjer, og legger meg. Dette bør jeg få unnagjort på en times tid eller noe! :jepp:

Tusen takk for støtten Mazilla! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trimming klokken 23:09 på en mandag kveld? Det er jo veldig imponerende! Da er det liksom leggetid her i huset (ser på klokka...). Synes du har vært flink og tatt et stort steg i dag. R synes nok også det når han får tid til å tenke seg om :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idnar trener, dusjer, spiser middag og gjør alt annet, som husarbeid feks når vi andre er på vei i sengs. Ikke rart hun er trøtt om morgenen :fnise:

Jeg syntes du er super pen, selvom du er "stor" eller hvilket ord jeg skal bruke. Syntes ihvertfall ikke du er tjukk, langt i fra. Dessuten går kroppen din i et, og du har et super nydelig ansikt med sånne utrolige søte fregner og store og brune øyner. Syntes du er flott jeg :nigo:

Men er selvfølgelig rba å trene, ikke for at du skal bli tynnere, men fordi det er kjempe bra for helsen :)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går ble jeg litt sein, pga. at jeg sov middag i ca 2timer når jeg kom hjem. :sjenert: Men jeg er litt sånnder nattmenneske. Våkner liksom litt til om kvelden.

MEN: i hele forrgje uke kom jeg meg i seng mellom 11 og 12 HVER kveld! :Nikke:

Blir ikke så seint i kveld. Venter på en telefon i ti tiden, så går jeg til køys :jepp: FLINK!

Titt: Takk for støtten, men jo, jeg er større enn du tror :sjenert: Fakarten heller! :sur:

Har ikke fått diskutert så mye det der kurset med R i dag. Han var i så dårlig humør i dag at jeg var skikkelig glad når han gikk på jobb. Sure padden! Han har tapt mange poeng her de to siste dagene, ja! I morgen skal han jobbe mens jeg er kommer hjem. Er glad for det! :sjenert: Han skal få ut kvelden til å ringe å gjøre det godt igjen.

Og bare for å toppe hele greiene. Jeg har skrevet søknad for lillebroren og hjeulpet han å søke på et par jobber i dag. Jeg gjorde det fordi jeg bryr meg om lillebroren, ikke for å være snill med R. Lillebroren, som jeg har nevnt noen ganger i løpet av denne boken er så skjønn og grei! Han kommer alltid og klemmer meg skikkelig og virkelig viser med hele seg at han er glad for å se meg. Sånne folk liker jeg godt! :)

Skulle bare ønske storebroren ® kunne oppføre seg litt bedre enn det han gjør for tiden. Jeg vet at han for tiden har det litt dritt på jobben og at han er stresset, men det trenger ikke gå utover meg :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det skal absolutt ikke gå utover deg. Men det blir jo ofte sånn, at ting går utover den man er sammen med. Håper han får tenkt litt og at han kommer med en liten unnskyldning. Du får være litt avvisende. Har han nerver md bryllupet sånn som gutter kan ha?

Snill du er som hjalp lillebroren da. Du har skrevet endel om han ja, og virker som dere kommer godt overens, og det er jo bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, han har skikkelig bryllupsnerver. Sånn ca nesten annenhver dag. Mens han resten av tiden gleder seg. Men nå for tiden går jeg egentlig å venter på at han avlyser hele greien! :sukk: Tror det blir litt for voldsomt for han for tiden. Derfor skal jeg ligge lavt og ikke mase, for det hjelper no iallefall ikke! :snurt:

Håper han ser hvor dum han er snart, altså! :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neineinei, han kommer ikke til å avlyse. Han vil gifte seg med deg. Men tror det er noe skikkelig svæære greier som gjør at de blir litt vel stresset. Bare ligg ligg lavt, så skal du se at det ordner seg :kose:

Du har jo ellers en litt dritt dag, og da kommer slike tanker også. Prøv å fokuser på det positive. At du er blitt flink å legge deg tidlig, trene, spiser sundt, skal begynne på det kurset.

:kose: :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda! Jobb, hjem, bryllup. Thats all! :roll: Litt av et liv jeg har! :fnise:

På jobb har det vært fint. Forgje uke var et par dager som ikke var så bra: Helt fra dag en har jeg hatt en jobbvenninne. Vi har spist lunch sammen og hatt pauser sammen. Hun oppførte seg helt dumt i forrgje uke. Ingen pauser sammen og lunchen var taus. Turde ikke spørre om jeg hadde fornermet henne. Er redd for å bli feiloppfattet og misslikt. Hun har ikke vært på jobb i slutten av forrgje uke og i går og i dag. Har følt meg skjeldent lett og kost meg mye! :sjenert: Har litt dårlig samvittighet for det, for kollegaen min er hjemme og er syk. Men når folk oppfører seg på den måten som hun gjorde gjør meg veldig usikker og lei meg.

Herre guuud så mye syt! :sjenert:

Men som sagt. De siste dagene på jobb har vært strålende! :jepp:

Ellers som sagt har det ikke skjedd noe spennende her i mitt liv. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

]

Åh, kan jo være det er noe som har skjedd med henne da? I livet eller noe. Er ikke sikkert hun er syk-syk. Jeg kan være sånn, når jeg er trist, så kan jeg stenge meg inne og avvise folk. Selvom jeg er super utadvent og har ingen problemer med å snakke om ting.

Men skjønner hva du mener. Jeg og hadde blitt sånn usikker og lei meg. Redd det var noe jeg hadde gjort eller noe. Men vis du kjenner henne godt, så må du tørre å spørre. Send en sms, det er alltid lettest for oss pyser :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er influensasyk. O

g har fra dag en snakket om alt både positive og negative ting. Hun er veldig åpen. Hun var ikke syk når dette pågikk. Jeg har forhørt meg og spurt. Og jeg merker når noen har noe i mot meg. Humøret var på topp med alle andre! :sukk: Æsj!

Får se hva som skjer! :jepp: Jeg har mange andre kollegaer som er supre, så jeg skal klare meg både med og uten (hvis jeg må) :) Håper selvfølgelig at det ordner seg! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skjønner ikke at noen kan ha noe imot deg. Har de noe imot deg, har de noe imot meg. Så det så!

Fokuser heller på andre kollega'er. Og vis hun her vil snakke med deg, så kommer hun. Må ikke la folk behandle deg dårlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja, R er på jobb nå! :jepp:

I går orket jeg ikke å stikke innom her! Var så deprimert av alt! :sukk:

I dag har jeg fått ordnet opp litt.

Kom på jobb i dag. Ble møtt med DET sure tryne. Dagen sneilet seg avgårde uten at jeg og kollega sa et ord til hverandre! Vi gikk tilogmed til lunch sammen, uten å si et ord! :roll:

Nå det var et kvarter igjen gikk jeg bort og sa at jeg ikke er interessert i å ha det sånn. Og spurte hva jeg hadde gjort gale. Hun visste egentlig ikke, men det hadde bare blitt sånn!!!!! :riste: Voksene mennesker!!! :nei: Men vi ble enig om at det ikke er noe særlig å ha det sånn, og at vi nå har renset luften mellom oss. Heldigvis! :)

Her hjemme var det nok dårlig dag i går. R kom hjem å var sur. :sukk: Fan heller!

Ringte hjem i dag, og sa at jeg håpet å komme hjem til en snill mann. Det gjorde jeg! :jepp: Fikk renset luften her hjemme og. Heldigvis! Og i kveld hadde jeg helst håpet å ha han hjemme. :sjenert:

Så i dag har utover dagen blitt en fin dag :) :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt du har fått rensa lufta litt både på jobb og hjemme! Høres jo helt merkelig ut hun derre kollegaen din.. :klø: Bare blitt sånn?! :klø:

Håper du går lysere tider i møte i takt med at våren melder sin ankomst og du kommer i gang med kurset! :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det var liksom bare blitt "rart" :klø:

Jeg er bare glad for å kunne slippe å ha noe uoppgjort med folk! Bare har lært meg at folk kanskje ikke er helt hva jeg trodde. :roll:

Og det var jaggu godt å komme hjem i dag, og slippe surheter! :jepp:

Du skulle tatt deg en tur til bergen, Mazilla, og opplevd vinteren her! Halvmeter med snø, som ser ut til å aldri forsvinne! Jeg har aldri lengtet sånn til våren, som jeg har gjort nå de siste dagene! :lete:

Nå har jeg pløyd gjennom finn, på jakt etter leilighet på gran canaria! :ler: (og jobber :sjenert: )

Siste nytt ang. det kurset: Fortalte min bror at jeg hadde meldt meg på. Kanskje han slenger seg på også! :hoppe: Og R spurte meg i dag om vi kom til å måtte spise bare gullerøtter mens jeg gik på det der kurset. Forklarte at det skulle han slippe. Håper han blir positivt overrasket! :jepp: Så nå har jeg sittet og sett på div. oppskrifter inne på greterode siden. Er derfor ganske sulten! :fnise: Kvelds spiste jeg for lenge siden, så det får vente til i morgen!

Nå sitter jeg og venter på at vaskemaskinen skal bli ferdig! Har vasket tre maskiner med klær i dag! Har lagt sammen minst like mye. Dusjen er vasket. Badet er vasket. Har vært skikkelig flink i dag.

Syns jeg selv i allefall! :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

godt å høre at ting er litt bedre i heimen. r er kansje sliten og etter jobb. Mannfolk blir litt sånn stresset av sånt har jeg inntrykk av. M er veldig sånn. "åhnei HUFF - jeg er så superduper opptatt og mega stresset. du skjønner Titt, jeg skal vaske klær" :fnise: Hahaha, mannfolk!!

Hva skjer i det kurset egentlig? Hvor mange ganger er det? Skal dere trene og lære hva dere skal spise?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...