Gå til innhold

Idnars liv i en bok vol.2


Idnar

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:fnise:

Om du hadde truffet en hjort eller et rådyr hadde nok det vært mye mer redd deg enn dere hadde vært for det ;) Og de er jo bare søte, og fryktelig nyskjerrige :) Tipper de hadde sprunget lenger inni skogen før dere hadde fått sukk for dere :jepp:

Så flink han er som fliser! Det blir sikkert kjempeflott når dere er ferdige da. Tenk så deilig! :)

Håper du koser deg på fredagskvelden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh herregud, jeg og hadde dauet om jeg hadde møtt på en hjort. Og tenk på de som møter ELG da. DJISESS!!! :dån:

Vi er bare så like vi, Idnar, syntes det er så vittig :ler:

Du er no heldig som ihvertfall har en handy mann da, tipper badet blir supert. Du må legge ut bilder =)

Jeg tenker litt på M jeg :sjenert: Han skal på byn idag, han skal ta med seg en kompis på byn, han hadde vist bursdag på søndag. Koselig det, så lenge han ikke finner en bedre titt :hakeslepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ess, jeg har møtt på både kviger, okser, og kalver mens jeg har gått på tur, et par rådyr og noen hjort er også passert :fnise: Bare trivelig det! :jepp: Snille dyra :rødme:

Jeg gikk forbi okser og ungdyr senest på søndag, når vi gikk tur rundt fjellet hjemme :jepp::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig det, så lenge han ikke finner en bedre titt :hakeslepp:

Tviler på at det finnes noen bedre enn du, Titten!!! :kyss:

Ess, jeg har møtt på både kviger, okser, og kalver mens jeg har gått på tur, et par rådyr og noen hjort er også passert :fnise: Bare trivelig det! :jepp: Snille dyra :rødme:

Jeg gikk forbi okser og ungdyr senest på søndag, når vi gikk tur rundt fjellet hjemme :jepp::ler:

Tenk om alle hadde vært like tøff som du! :sjenert:

Tror jeg som sagt hadde dauet! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"lenge" siden jeg har skrevet noe her! :sjenert:

Vi har jobbet masse med ting i huset og gjort ting og tang her. :)

Også lurer jeg på om vi har fått noe virus greier her! :sukk: Hinn dagen fikk jeg ikke på pcen! :sur:

I går jobbet jeg overtid. Kl. litt over 4 kom overtidspizzaen fra peppes. :sikle: Og midt mens vi satt og spiste gikk pinadø brannalarmen! :hakeslepp: Syns det var litt ekkelt! Det kom brannbiler med blålys på og greier. Brannmennene løp inn og greier!!!

Det viste seg at noen har trykket på en sånn brannalarm som du må knuse et glass for å trykke inn! Tenk at voksene folk finner på sånne idiotiske ting! :nei: Vi måtte stå ute ganske lenge!

Det ble til at klokken ble nærmere halv 6 før vi kunne begynne å jobbe igjen! :fnise: Og kl 7 brøt systemet ned pga. noe problemer som har vært de siste dagene! Dvs. vi jobbet ca halvannen time før vi gikk hjem, etter 3 timer overtid! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Super Me :fnise:

Jeg er vel bare vant til det :) Har "hengt" med kyr siden jeg var bebis, så :ler: :ler:

:fnise: Hang de deg på kuen når du var beibi??? :fnise:

Jeg syns kuer er litt skumle, jeg! :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Hang de deg på kuen når du var beibi??? :fnise:

:fnise:

For en kul dag å jobbe overtid på da. Tenk at voksne folk gjør sånn der med brannalarmen? Det er jo helt sykt! Det måå da ha vært noen unge som har gjort det? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise:

For en kul dag å jobbe overtid på da. Tenk at voksne folk gjør sånn der med brannalarmen? Det er jo helt sykt! Det måå da ha vært noen unge som har gjort det? :klø:

Men man kommer ikke inn uten adgangskort.. Kan ikke ha vært så mange som har sneket seg inn.. Hvis det ikke skjedde i underetg., da, men da hadde det stått om det i avisen! :fnise: Men det var på andre siden av bygget ("vår side") brannbilene kom!

Litt artig å se hvor mangen som faktisk jobbet overtid, da! DET VAR IKKE FÅ FOLK!!! :fnise:

Endret av Idnar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Hang de deg på kuen når du var beibi??? :fnise:

Jeg syns kuer er litt skumle, jeg! :sjenert:

Jeg har gått i fjøset hjemme så lenge jeg kan huske, så du kan trygt si at jeg er kjent rundt kyr. Synes kyr er noen av de koseligste dyrene som finnes :) Også er de så varme og gode! Og kavler, oh my... Søteste vesener på jord! :rødme: Savner skikkelig å drive gård, for driften er lagt ned :( Kyr er jo ganske store, kanskje derfor du synes de er litt skumle ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er redd mye rart, jeg, Miamen! Kuer, eddikker, katter, hamstere, osv..osv..osv.. Kunne brukt hele kvelden på å ramse opp! :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I helgen har vi pinadø jobbet som to staute karer! Nå er det jaggu ikke lenge igjen! :nigo:

I dag fikk vi besøk av foreldrene mine. Pappa skulle hjelpe R med skyvedører og å henge opp vasken og sånn på badet.

Jeg laget tapas til middag, så når de kom holdt de på å få sjokk! :fnise: Hele spisestuebordet var sjåka fullt i diverse mat! :sikle: Hadde seff feilberegnet til de grader, så vi har nok en middag eller to til overs! :sjenert: Men tapas er godt, så det er bare bra! :fnise:

I går var vi på shopping. Kjøpte lampe til å ha over speilet på badet og blandebatteri. Og noe verktøy til jobbegutten R.

Ellers så holdt vi på på badet til seint på natten!

Fredagen var jeg på fest! :jepp:

Var dødsgøy fest med jobben! Vi begynnte kl. kvart på fire på freddan, og min siste telefon var som dette:

-jeg har fått purring.

-jeg ser det, men bare se bort fra den, i dag er det fredag og vi skal ut og ha det gøy. Go heeelg! :fnise:

Jeg var allerede da kommet i frrrykelig godt humør! :sjenert:

Etter kl. fire satt vi å drakk og pratet og gjorde oss klar.. Vi måtte jåle oss etter alle kunstens rågler, for vi skulle på 20talls party! Skikkelig gangstergreier, med ulovlig spillebule, med poker, rullett, gambling osv. Vi fikk bergenske dollars når vi kom som vi skulle spille med, og utpå kvelden skulle bruke på auksjon! :jepp: Så var det spearribsbuffet. Jeg fikk spesialgreier, for spearribsen var visst mye gluten i :sukk: Men egentlig gjorde det ikke så mye, for sperribsen var visstnok ikke god! Mens min mat var noe av det beste jeg har smakt! :ler: Svineindrefillet, med stekte grønnsaker og sånne minipoteter. Desserten var eplepai til alle, og den rålekkre fruktsalaten til meg! :nigo: Folk var missunnelige! :fnise:

Etter maten og spillingen og auksjonen var det dans med storband og greier. Og herreguuud kor flikne folk er til å danse! Jeg trakk med fint tilbake, for ikke å se ut som den klovnen i forhold! :sjenert:

Men jeg storkoste meg og snakket masse med folk fra andre avdelinger. Jeg bestemte meg for å ikke sitte i klikken der min avd. satt! :fnise: Stoooooorkoste meg! :jepp::jepp::jepp:

Også var det så kult, for folk hadde mange dollarser igjen etter spillingen og auksjonen, så det flagret rundt med penger, over alt! Sånn som man seg for seg sånn skikkelig gangsterakti! Det var rett og slett kjempegøøøøøy!!!!!! Og Idnar var ganske bedugget! :fnise: Håper det ikke blir for lenge til neste gang jeg blir det! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan tapas mat lagde du? Fortell alt :ler:

Oj for en kuuuuuuuuuli fest :hoppe: Det fortjente du, Idnar. Ikke ofte du slår deg løs på den måten. Kun masse jobbing, jobbing og mer jobbing. Bra du koste deg. Hørtes jo driiit gøyt ut :jepp: Var festen i jobb lokalet da eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tapas ala Idnar:

- Potet tortillas (omelett med potet og løk i)

- Baconsurrete dadler :sikle:

- Djevelegg :sikle:

- Scampi

- Alioli og brøød

- Kjøttboller i tomatsaus

- Salat

- Chorizo

- Kyllingvinger

og mye mer! (det som er nevnt over er standard):sikle:

Har vært en trave uke, med mye jobbing og lite søvn. Har fått oppdatert meg i bøkene til alle dere skjønninger, men får ikke svart når jeg er på jobb! :klø: :sur:

Nå hopper jeg i seng!! :natti:

I morgen reiser vi på hytten. Så til dere som stikker innom:

:skaal: GO HELG!!! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nam så masse god mat. Hva er djevelegg? :ler: Hørtes litt skummelt ut..

Hyttetur på dere og? Så gøy :) Dere er flinke å dra på hytten. Hvor er hytten? Ka gjorde dere, ka gjorde dere? :fnise:

Du må legge deg tidligere, Idar. Du jobber alltid masse, også begynner du på husreingjøring, trening og dusjing midt på natten. Da skal du sove da. Skjønningen min :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Djevelegg: Kok egg til de er hardkokt. Del i to. Ta ut det gule, mos det i en skål og bland med masse allioil og fyll tilbake i egget! Dødslett, kjempegodt! :sikle: Finne sikkert mange avanserte oppskrifter, men jeg er stort sett ingen fan av å nilese oppskrifter, og finner på masse når jeg står der å lager mat :sjenert: Blir noen ganger mer vellykket enn andre ganger! :fnise:

Hytten: Sov, så på tv, spiste sov, :sengekos: , gikk tur og sov litt til! :jepp: Trengte virkelig å sooooooove!!! :søvn:

Ikke særlig spennende! :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som vår hyttetur også, Idnar. Med masse :sengekos:

Sånn 3 ganger for dagen :lur:

Kansje ikke rart han var litt sliten på søndagen :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Altfor lenge siden jeg skrv noe her sist,ja! :nei:

Men jeg har vært bizzi!!! Har forsøkt å oppdatere meg på jobb, men kan ikke svare i noen dagbøker der! :sukk: Men oppdatert har jeg holdt meg så godt det har lat seg gjøre! :jepp:

Bortsett fra at jeg har kjøpt brudekjole og slør, er det fint lite som skjer for tiden!

Vi er stort sett ferdig med badet, eneste som mangler er å putte skuffene på plass under vasken og henge opp dassrullholder og knagger. :jepp: R har fikset vannlåsen og rørene i dag.

I helgen feiret vi bursdagen til morfaren min. Han ble 75 år! :)

I den forbindelsen så lagde jeg noen kaker. Ellers så hadde vi svigerlillebror på besøk. Det var lenge siden sist, og jeg var så trøtt at jeg lå på sovaen og sov :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...