Gå til innhold

Idnars liv i en bok vol.2


Idnar

Anbefalte innlegg

Dette blir litt sånnder slankebok og masebok... Bare så dere er advart med slankingen.. :fnise:

Skal nemmelig ned en del i vekt (skriver det her, sånn at jeg må legge litt press på meg selv). Så i dag har jeg trent meg gjennom en aerobicdvd sammen med R, som også har godt av å gå litt ned! :fnise: I morgen er vi sikkert full i gangsperr begge to! :sjenert: Så har jeg kjøpt meg sånn nutrilett milkshake som jeg skal bruke til frokost og evt kvelds en stund fremmover. Lunch består uansett av salat og middag må man ha.

Er ganske fornøyd med min egen innsats for i dag!!! :sjenert:

Og en beskjed til alle skjønningene mine. Alle dagbøker er forsvunnet fra listen min, jeg har ikke glemt dere! Jeg skal finne frem dagbøker og oppdatere meg litt når jeg får bedre tid til å sitte forran pcen, men for tiden holder vi på med ting i huset, som har tatt evigheter, som vi bae MÅ få ferdig, så da må jeg hjelpe til en del her! :( LOVER å bli bedre etterhvert!!! :jepp:

:kyss::kose::klem: til dere alle sammen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lykke til med slankinga!! :duskedame:

Har forresten et spørsmål til deg.. Da du var på sydentur, hadde ikke dere All inclusive da? Hvordan gjorde du det i forhold til cøliakien? Snakka du med reiseselskapet før dere dro, eller bare tok du det på sparket?

Jeg skal på tur nemlig! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til med slankinga!! :duskedame:

Har forresten et spørsmål til deg.. Da du var på sydentur, hadde ikke dere All inclusive da? Hvordan gjorde du det i forhold til cøliakien? Snakka du med reiseselskapet før dere dro, eller bare tok du det på sparket?

Jeg skal på tur nemlig! :nigo:

Det blir sikkert deilig i Egypt!!! :jepp:

Jeg har lest en del her før vi har reist! ;)

Når vi reiste på all inclusive (ai) skrev jeg ut en oversettelse, som jeg ga i resepsjonen når vi kom. Den ga resepsjonisten til kjøkkensjefen. Han var veldig grei å hjalp meg mye! <ahttp://forum.kvinneguiden.no/uploads//emoticons/default_jupp2.gif' alt=':jepp:'> Når jeg har vært ute å spist og når vi var i paris skrev jeg ut oversettelser fra denne siden. De klippet jeg til og fikk laminert, sånn at de var grei å ha i vesken lett tilgjengelig. De anbefaler ofte de siste kortene, har jeg sett, for de fra ncf er så kompliserte og mye å lese på at de ikke gidder! Jeg hadde med meg den fra ncf, nettop til aihotellet, for at de skulle vite hva de frev med! Og de skulle faktisk ta vare på den i tilfelle noen andre med cøliaki kom! ;)

Lykke til med slankingen da du :) Jeg tror du klarer det strålende! Høres jo ut som om ståpåviljen er der ;)

Takk for at dere heier på meg!!! :kose: Ståpåviljen er absolutt til stede! Dette SKAL og MÅ jeg få til! :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville bare ønske dere alle en god helg!!! :jepp:

Vi reiser på hytten i helgen, og der er det så øde at internett sikkert ikke er oppdaget ennå! ;)

:strix: Ha en strålende helg!!!!!! :strix:

Sku gjerne ha skrevet det til dere i bøkene deres (som i gode, gamledager) men har ennå ikke hatt tid til å leite de frem og sånn!!! Tilgi meg, så LOVER jeg å ta det igjen etterhvert når ting roer seg her! ;)

Masse :kose: på dere alle sammen!!!!!! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker å se at Idnar har vært aktiv i det siste =) Jeg skal åpne meg ny dagbok, men vet ikke hva jeg skal kalle den :klø:

KOS dere på hytten!!! :hoppe: Det er så digg med hyttetur. :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heluuuu!!!! :goodbye:

Bare innom å sniker kjappt! ;) R er gått opp for å legge seg og jeg tror jeg følger etter! :natti:

Vi har hatt en fin helg på hytten :) Ikke gjort så voldsomt mye, siden det var det jækla pisseveret! :sukk:

Jeg lover å komme innom igjen her snart!!! :jepp: Og oppdatere meg i dagbøkene til alle skjønningene mine innpå her! :) :) :)

Titt: Du BØR få deg en ny dagbok! :jepp: Skit i noe fancy navn! Bare skaff deg dagbok!! :jepp:

Go natt!!! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har jo fått ny dagbok :sjenert:

Heldiggrisen du som har vært på hyttetur, det er digg å være på hytten! :) Når jeg blir "stor" :fnise: da skal jeg og ha hytte =) Jeg vil ha 2, en på fjellet og en ved sjøen, hehe =)

Hvor er hytten dere varpå? Er det dine foreldre sine eller R?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forelderen mine kjøpte seg hytte i sommer ved sjøen. Ikke langt fra der vi hadde landsted. Landstedet var sånn familiested som plutselig ikke var så kos å reise til lenger. Når gamle folk dør, så ser man hva folk kan få seg til å gjøre for en liten sum med penger! :kjefte:

Derfor kjøpte de hytte på dette hyttefeltet. Hytten er litt for ny for å komme med på bildene. Koselig der! :jepp:

Vi var der med mamma og pappa. De hadde kjøpt ny sofa (den gamle, som egentlig var ny passet ikke så godt der), peis og noen andre store ting, så de trengte litt hjelp til å bære. Koselig å være der sammen med de! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I Bremnes ja. Så kjempe fint ut da :) Er alltid koselig på hytten uansett hvem man drar med (som oftest, det finnes jo unntak).

Det er helt sykt hvor enkelte kan begynne å krangle om penger når folk dør. Herregud, jeg er sjokert over enkelte. Frekt og stygt gjort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig! :kjefte:

Folk som aldri har vært interessert i stedet. Og med en gang foreldrene dør gjør de krav på hele stedet med advokat og greier. Etter mye og og men ble stedet solgt, og de som var griske som fy var sikkert strålende fornøyde med å ha splittet en hel familie! :nei: Og de krevde et ganske høyt beløp, de fikk bare en brøkdel av det de krevde!!! :lur: Idioter!

Jaja!!!

Tenkte jeg sku skru på trimmedvden min no! Prøve å bli litt sprek, vettu! ;) Det trengs så absolutt! :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæ, skal du trimme midt på natten? :hakeslepp:

Crazy wonam, CRAZY! :ler:

Hvorfor har du 2 dagbøker no, jeg ville no fått alt i en. Blir forivrret av dette, begynner å bli for gammel jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:fnise: Sov middag i dag, så da kan jeg være oppe litt lenger! :fnise:

Og tanken bak to bøker: Bryllup i ene. Fjas og mas i andre... :skratte: Det skjedde jo ikke! Tenkte det kunne være praktisk å ha å se tilbake på etterhvert (bryllupsboken). Sikkert litt greit å kunne se tilbake korti vi fant ut av ka osv. Også for å oppdatere alle skjønningene som gidder å stikke innom! ;)

Og Titt!!!! JA du er GAMMEL!!!!!! :skratte: Din gamle røy!!!! :fnise:

:kyss: men jeg liker deg fordiom, asså! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hah!! Titt!!! :gjeiper:

Miamen har skikkelig peil på det!!! :fnise:

Mobbing er ikke fint, og :slår: right back at ya!!! :fnise:

:troest: for gamle damer!!! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poenget mitt er at det blir jo sladre bok i bryllups boken og, og i prøve-å-få-baby-bøkene også. Det blir aldri kun skrevet om prøving og bryllup. HAH!

Dessuten er du en like gammel røy som meg, Idnar :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må gå å ta av med støttestrømpene og gebisset og legge meg. Dette er jo helt drøyk, være oppe til 23. Heianne!

God natt godingene, sees plutselig igjen :nigo:

:natti::natti::natti::natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fæle dere er :skratte:

Pass på å legge fra deg colabunnbrillene, ta sovepillen,ta blodfortynnende, og å ta ut rullene til håret før du køyer da titt :fnise:

Neiånei, overtrøtthumor du.. Har jeg ALDRI hørt om! Klokka er jo pinadø nesten 12. På tide for gamle, søte damer å ta natta ;)

Håper alle får en fortreffelig natt og en absolutt deilig tirsdag :jepp: :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...