Gå til innhold

Idnars liv i en bok vol.2


Idnar

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

OÆÆÆÆÆ! Brudekjolen var supernydelig! *sikle på*

Du kommer til å bli så vakker! :grine:

Tusen takk! :klemmer:

Bare glem det, fant den i bryllupboka di! :strix:

:fnise:

Heisann.

Hvordan lager man enkel aioli? Fantastiske tapas du hadde. :) Jeg er utrolig glad i baconsnurrede dadler:)

Jeg skal innrømme at jeg som regel ikke gidder å lage aioli, men kjøper ferdig! :sjenert: Går innom superspar som har egen tapasavdeling :fnise:

Men har laget denne:

3 stk eggeplomme

1 fedd hvitløk

2,5 dl solsikkeolje

0,5 dl olivenolje

0,5 stk sitron

salt og pepper

Pisk eggeplommene godt sammen.

Knus hvitløkfeddet (med hvitløkspresse) og ha i bollen. Pisk det godt inn.

Ha først i en dråpe solsikkeolje. Pisk den godt inn. Fortsett med å ha litt og litt olje og pisk inn. Smak til med sitronsaft, salt og pepper.

Tror man kan tilsette så mye hvitløk man har lyst :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Titt syntes Idnar sin skal få ny jobb sånn at hun kan være på kg :jepp:

Hvordan er livet og alt? Alt bra med deg og R? Og hvordan er tankene med babbis? Hihi:)

Huff, jeg har vært alt for slækk til denne kg for tiden, jeg bare glemmer det på en måte. Hmm..

Jeg har fått nokke rare greier på rompen min. En kul. Rett over rompe sprekken på en måte. Har skikkelig vondt. Og ikke har jeg falt heller. Lurer på hva det er. Rompe kreft? :ler: Nei huff! Må ikke tulle om sånt.

Heeeeeei :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sorry at jeg har vært så sløv med å svare alle sammen innpå her! :sjenert: Jeg leser og oppdaterer når jeg er på jobb. Når jeg kommer hjem er jeg utslitt! :sukk:

:fnise:

Idnar synes Titt er søt og morsom! Og hadde du vært i nærheten, sku jeg blåst på rompekulen din! Da hadde du nok blitt kvitt den! :fnise:

Vi har ingen planer om bæibi heeelt ennå! Nå kan jeg vente til vi har giftet oss, for ellers måtte jeg ha kjøpt ny kjole! :sjenert:

Ellers så har vi det bra! :jepp: Helt topp, i grunn! Sikkert for at vi ikke ser hverandre så ofte! :ler: Han jobber denne uken fra 2 til 2 og er ikke hjemme når jeg kommer fra jobb. :sukk:

Meeen fredag er hans siste dag for året! Han har tatt seg juleferie frem til mandag etter nyttårsaften.

Jeg skal ha fri julaften, og frem til mandagen. Jobber mandag og tirsdag. Kanskje halve onsdag kanskje ikke! :lur: Fri torsdag til mandag! :nigo:

Jeg sitter her å :fryser: Fy flate her er det kaldt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er rart det hvor godt det er å ikke se kjæresten sin :fnise:

Sant det er kaldt? Jeg er helt iiiis på hendene. Skikkelig drita kaldt. Syntes synd i lille voff når hun må ut på do, hun fryser jo seg ihjel. Hehe. Har ikke kjøpt klær til hun enda, er jo ingetnign som passer :sur: Men min søster holder på å strikke noe som skal pase hun, så skal ejg klippe opp en leggvarmer og sånt. Da blir det bra :) Ellers så jeg deen søteste nissedrakten på vestkanten, har så lyst å kjøpe en sånn til hun. Må prøve den først, var skikkelig herlig :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er helt stiv på fingrene fordi jeg fryser sånn. Og på beina og! Enda jeg har mye klær på og ullteppe på beina. Fyr på peisen han jeg også! :klø: Hvorfor fryser jeg då? :klø:

Og ja, det kan være deilig å ikke se hverandre så mye.. til tider, men jeg begynner å bli lei! Vi får jo ikke snakket sammen om ting! :sukk: Eller susset. Eller, eller..

Men skal ikke klage, han ligger i sengen min hver morgen, så det er jo ikke snakk om et langdistanseforhold, dette, da! :ler:

Også er jeg litt smålei av å sitte hjemme hver kveld (annenhver uke). Forrgje gang gruet jeg meg til å komme hjem. Og de ukene vi har sammen er vi så travelt opptatt, for da må vi ta igjen for alle tingene vi ikke får gjort disse ukene!

Nok syt og klag! :) :) :)

Tenkte jeg sku lage meg en kopp kakao eller noe! :sikle:

Jeg ser for meg voffi med juleklær på! :rødme: Må jo bare være helt bedååååårende! :jepp: Hun fryser sikkert kjempemasse, stakkars liten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er helt stiv på fingrene fordi jeg fryser sånn. Og på beina og! Enda jeg har mye klær på og ullteppe på beina. Fyr på peisen han jeg også! :klø: Hvorfor fryser jeg då? :klø:

Bare denne setningen smelter du meg meg, du er så herlig :fnise:

Har du laget deg kakao? Jeg tenkte å lage kakao no, med krem :sikle: Når jeg har drukket,eller spist opp kremmen, tar jeg enda mer på :sikle:

Men det er jo slitsomt med sånne uker, men som du sier, han er i sengen din hver dag. Kansje du får susse litt på han og.. Ja.. engang om natten eller morningen :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare denne setningen smelter du meg meg, du er så herlig :fnise:

Har du laget deg kakao? Jeg tenkte å lage kakao no, med krem :sikle: Når jeg har drukket,eller spist opp kremmen, tar jeg enda mer på :sikle:

Men det er jo slitsomt med sånne uker, men som du sier, han er i sengen din hver dag. Kansje du får susse litt på han og.. Ja.. engang om natten eller morningen :lur:

Lagde med hot sjokolad! :sikle: Og tenkte at det hadde jaggu vært digg med krem oppi, men gad ikke lage! :sjenert: Kanskje jeg skulle invistere i en krem på boks krem! :jepp: Kjøpe meg sånn til jul! :ler:

Jeg susser han somregel aldri når han sover, for da kvepper han sånn! :ler: Også våkner han. Men jeg merker når han kommer å legger seg så hender det rett som det er at jeg kjenner noe tafsing på gang! :fnise:

Endret av Idnar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg merker når han kommer å legger seg så hender det rett som det er at jeg kjenner noe tafsing på gang! :fnise:

:hakeslepp::fnise:

Kom på en sånn der liten ting jeg gjorde i søvne.. Ehh :ler:

Jeg våknet opp at jeg tafset på M sin tattelatt :skratte: Men det var helt uskyldig, han sov, og jeg sov. Hahaha. Jeg ble driiit flau når jeg våknet, så bort på han, og han og sov. Herregud.. :flau:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Hei hei Idnar'en minsin :kose:

Hvordan går det, hva gjør du, hvor er du? :lete:

god jul da:) Har du hatt en fin jul?

Det er så vakkert vær her i Bergen, helt nydelig! Jeg har ikke noe julestemning da, ikke litt engang. hadde pittelitt på julaften, men det var ikke mye. Min mor er hos mormor og de, så jeg har feiret jule med min søster og henens type. vi var nede hos hans bror, og med hannes mor og far. syntes det var rart å feire jul med noen jeg nesten ikke kjenner. Men var koselig. Og full ble jeg :ler: Etter vi hadde spist og åpnet pakker og sånt, satt vi i sofaen og drakk og preiket. så begynte vi å spille wii, bowling spill. M kom ned til oss da, spilte litt. Etter en stund gikk vi hjem til M, drakk kaffe og baylis (? :klø: ) så gikk vi ned til en kamerat av M og så film. det gikk ikke så bra for min del, jeg var full og slet med å være edru. rart sant? :ler: Men snakket med en venninne på tlf, og både hun og M sa dagen etter de ikke merket jeg var full. Jaja, det var bra :)

ellers skjer det svært lite, lite jobbing. Har vært med M, og det er koselig :)

Hva fikk du til jul da, og hva fikk du av R? :nigo:

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! :)

Beklager mitt fravær! Jeg har ingen fantastisk god forklaring enn at når jeg kommer hjem frister det lite å sitte meg ned forran pcen! :sjenert:

Julen min:

Lillejulaften kom R til byn etter jeg var ferdig på jobb. Vi gikk på fridays å spiste. Så gikk vi rundt i butikker å såg etter julepresang til meg fra R. Etter X antall butikker, type skobutikker, fant vi de rette! :wow:disse :nigo:

Når vi hadde fått tak i de, gikk vi å kjøpte varm sjokolade og gikk rundt i byn å leitet etter julestemningen.

Til slutt gikk vi på kino å såg den der avatar filmen. Arti den!

På julaften var vi hos foreldrene mine først. Når vi var ferdig å feire der, gikk vi til svigers og begynte på nytt der! De feirer jo etter kl 12 på natten! :jepp:

I tillegg til skoene fikk jeg julekaffiservise til 12 pers. av R.

Fikk matchende middagsservise av svigers. Penger og skittentyskorg og senetøy av mamma og pappa. Ellers fikk vi mer penger. Div. lys greier. Dvd. Såpe til badekaret. Og noe verktøy.

Sikkert mer, men det huser jeg ikke! :sjenert:

Juledagene var vi hos mamma og pappa. Holdt seriøst på å krasje førstedagen. :sjokk: Fyttigrisen det var ekkelt!

Jeg mistet kontroll over bilen midt i en sving. Såg at det kom en bil rundt svingen (såg lysene) fikk akkurat kontroll over bilen og fikk den over på riktig kjørefelt før bilen kom susende! Skal over hele kroppen i timesvis etterpå! :sukk: Men det gikk kjempefint, for vi krasjet ikke. Og døde ikke! :)

Søndagen hadde vvi svigers på besøk. Hadde sånn julebrødkakesak som de har tradisjon fra der de er fra.

Har ellers slappet mye av, sett på tv og lagt på meg noen kilo.

I går og i dag jobbet jeg. I dag her jeg også vært på avluttnings"fest" med sentralbordet som jeg jobbet på. De har siste dagen sin i morgen. Halvparten går av med pensjon, resten har fått nye jobber. :)

Nå har jeg ferie til mandag! :hoppe:

Vi skal bruke opp julepresangen R fikk av meg. :lur: Vi reiser til køben. og blir der til freddan. Feirer nyttårsaften der! :nigo: Gler oss! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du hatt en fin jul? Jepps! :jepp:

Det er så vakkert vær her i Bergen, helt nydelig! Enig! Og det ser ut til å skulle være sånn en stund!

Jeg har ikke noe julestemning da, ikke litt engang. hadde pittelitt på julaften, men det var ikke mye. Har ikke hatt mye julestemning jeg heller! :snurt: Min mor er hos mormor og de, så jeg har feiret jule med min søster og henens type. vi var nede hos hans bror, og med hannes mor og far. syntes det var rart å feire jul med noen jeg nesten ikke kjenner. Men var koselig. Og full ble jeg :ler: Etter vi hadde spist og åpnet pakker og sånt, satt vi i sofaen og drakk og preiket. så begynte vi å spille wii, bowling spill. M kom ned til oss da, spilte litt. Etter en stund gikk vi hjem til M, drakk kaffe og baylis (? :klø: ) så gikk vi ned til en kamerat av M og så film. det gikk ikke så bra for min del, jeg var full og slet med å være edru. rart sant? :ler: Men snakket med en venninne på tlf, og både hun og M sa dagen etter de ikke merket jeg var full. Jaja, det var bra :)

ellers skjer det svært lite, lite jobbing. Har vært med M, og det er koselig :)

:Jeg synes det er så kos at du og M ser ut til å like hverandre! Det fortjener du Titten min! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På tide i si til alle skjønningene (og alle andre) som stikker innom:

Takk for det gamle året som gikk! Dere har vært morsome, søte, supre, og nydelige! Kg er stedet jeg stikker innom for å lære tig, diskutere (har ikke blitt så mye i det siste) få ut frustrasjon og glede! Jeg har ikke vært så aktiv i de siste mnd. men er like glad i dere forsatt! :jepp:

Dette ble kanskje litt voldsomt, men var godt å få det ut! :)

Vi snakkes plutselig i 2010!!!!!!!

Året jeg blir fru, jeg skal bli et bedre menneske i form at at jeg skal sette mer pris på meg sjøl, jeg skal forsøke å holde bedre kontakt med de jeg er glad i, og som er glad i meg. Jeg skal slutte å bekymre meg for den minste ting og det folk kommer til å merke mest, har jeg lovet meg sjøl at jeg skal slutte å unskylde alt jeg sier og gjør! :jepp:

:skaal::strix::kristin::skaal:

Det elir mine forventninger til meg sjøl i det nye året!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...