Idnar Skrevet 5. oktober 2009 Forfatter #861 Del Skrevet 5. oktober 2009 Poenget mitt er at det blir jo sladre bok i bryllups boken og, og i prøve-å-få-baby-bøkene også. Det blir aldri kun skrevet om prøving og bryllup. HAH! Dessuten er du en like gammel røy som meg, Idnar Jeg forsøkte i de første innleggene å skrive om bryllup!!! Så sklei det litt ut! Gjør ikke noe det!!! Og du er hele 16 dager eldre enn meg!!! HA!!!! GOT YA!!!! Så fæle dere er Pass på å legge fra deg colabunnbrillene, ta sovepillen,ta blodfortynnende, og å ta ut rullene til håret før du køyer da titt Neiånei, overtrøtthumor du.. Har jeg ALDRI hørt om! Klokka er jo pinadø nesten 12. På tide for gamle, søte damer å ta natta Håper alle får en fortreffelig natt og en absolutt deilig tirsdag :jepp: Takk i lige måde Miam!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idnar Skrevet 5. oktober 2009 Forfatter #862 Del Skrevet 5. oktober 2009 Nå har jeg svettet meg gjennom nesten hele trimmedvden!!! Syns selv jeg var ganske flink! Spolte bare forbi noe som ble litt langtekkelig fordi jeg tenkte at jeg tror jeg må ta meg et kjapt bad før jeg hopper i loppikken!!! Go natt alle skjønningene mine!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TittTitt Skrevet 6. oktober 2009 #863 Del Skrevet 6. oktober 2009 Og du er hele 16 dager eldre enn meg!!! HA!!!! GOT YA!!!! Lille drittunge. Sånne som deg spiser jeg lett til middag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miam Skrevet 6. oktober 2009 #864 Del Skrevet 6. oktober 2009 Jeg har vært på bytur i dag! Og jeg har klipt meg!! Meget kort Ganske fornøyd, men håret er litt bøst nå siden hun føna håret mitt, så tror jeg skal hoppe i dusjen, også style det selv etterpå, liker min måte best Sååå flink du er som trener! Jeg er utroolig sløv på trening. Helt grusomt faktisk. Trener så og si aldri. Har hatt semesterkort på sib-treningssenterne, og har bare brukt det er par ganger i svømmehallen. SYND OG SKAM! Men tror jeg skal prøve på et par styrkeøvelser om kveldene før jeg legger meg, det er jo i det minste litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idnar Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter #865 Del Skrevet 7. oktober 2009 Jeg har vært på bytur i dag! Og jeg har klipt meg!! Meget kort Ganske fornøyd, men håret er litt bøst nå siden hun føna håret mitt, så tror jeg skal hoppe i dusjen, også style det selv etterpå, liker min måte best Sååå flink du er som trener! Jeg er utroolig sløv på trening. Helt grusomt faktisk. Trener så og si aldri. Har hatt semesterkort på sib-treningssenterne, og har bare brukt det er par ganger i svømmehallen. SYND OG SKAM! Men tror jeg skal prøve på et par styrkeøvelser om kveldene før jeg legger meg, det er jo i det minste litt Jeg har lyst å se deg på håret, Miam! Og skikkelig kjempemasse tusen takk for dine støttende ord når det gjelder prosjekt slankekur! Denne gangen er jeg pikarten snyte nødt til å klare det! Planen er å gå ned mellom 10og20 kg til juni! Vi får se hva jeg kan klare! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TittTitt Skrevet 7. oktober 2009 #866 Del Skrevet 7. oktober 2009 Idnar, snakker du om trening her inne? Du som har en skravle dagbok, en brylllups dagbok, så burde du vel hatt en trenings dagbok også Koman igjen, så kan jeg joine deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idnar Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter #867 Del Skrevet 7. oktober 2009 Til opplysning Titt! Idnars liv i en bok vol.1 var opprinnelig en trimmebok! HEEEEELT sant! Bare spør Pupsi, hvis hun husker det! Og Mazilla. Jeg holdt ut trening i ca 2-3 sider, så tryllet jeg den over til en helt ordinær Idnars liv i en bok bok. Men syns du jeg burde starte ennå en bok? :klø: Du som klaget på at jeg nå har to bøker... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TittTitt Skrevet 7. oktober 2009 #868 Del Skrevet 7. oktober 2009 Ja jeg husker det var en trimmbok før. Dessuten er 3 best. Alle gode ting er 3, eller noe sånt. Men det er det å holde styr på alle da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idnar Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter #869 Del Skrevet 7. oktober 2009 Go natt alle sammen!!! I morgen skal jeg møte kusinen min etter jobb og jeg tviler på at jeg får tid å stikke innom her. Ha en superduper dag til alle skjønningene mine!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miam Skrevet 7. oktober 2009 #870 Del Skrevet 7. oktober 2009 Jeg har lyst å se deg på håret, Miam! Og skikkelig kjempemasse tusen takk for dine støttende ord når det gjelder prosjekt slankekur! Denne gangen er jeg pikarten snyte nødt til å klare det! Planen er å gå ned mellom 10og20 kg til juni! Vi får se hva jeg kan klare! Det kan du vel, jeg kan sende deg pm med navnet mitt, så kan du legge meg til på facern! Bildet er litt rart da, rart lys Jeg tror du kommer til å greie dette jeg altså! Virker som du har masse ståpåvilje, og det er det som gjelder Du får oppdatere oss her inne da av og til om hvordan det går! Haha, tre bøker dere driver å pønsker på altså Jaja, vi skulle nok klart å fulgt med den også skal du se Nå tror jeg det er natta i oladalen, gjæsp! Natta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 8. oktober 2009 #871 Del Skrevet 8. oktober 2009 Jeg husker den første boka! Hvis du skal ha enda en bok, så må du skrive baaare om trening og sånt i den.. Blir kanskje litt vanskelig? Jeg merka at jo nærmere jeg kom bryllupet, jo vanskeligere var det å skrive i noe annet enn bryllupsdagboka. Det blir på en måte sånn at "alt" man gjør dreier seg om bryllup på en eller annen måte, og da blir det teit å dele opp innleggene og skrive halve i bryllupsbok og halve i vanlig bok.. Skjønner? Jeg har også tro på planen din! Hvis det butter litt imot, så kom inn her så skal vi motivere deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idnar Skrevet 8. oktober 2009 Forfatter #872 Del Skrevet 8. oktober 2009 Tanks, Mazilla! Jeg tror nok jeg kommer til å tenrge mye Tror faktisk jag skal holde meg til bare to bøker, jeg! Like greit, for det er allerede maaange bøker jeg så absolutt skulle oppdatert meg og ikke minsk vært grei å legge igjen et innlegg eller to i.. Til de som føler seg truffet: Beklager at jeg ennå ikke har kommet så langt, men jeg lover å skjerpe meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idnar Skrevet 8. oktober 2009 Forfatter #873 Del Skrevet 8. oktober 2009 I dag møtte jeg kusinen min etter jobb. Var veldig koselig! På vei fra jobb og bort til byn pisseregnet det! Og glidelåsen på den for%*nnade jakken min var gått i stykker. Helsikkens dritt, asså! Men: Jeg kjøpte meg like gjerne en ny en! Nå kan bare komme! Vi koste oss med kinamat på kinapalass og gikk å glodde i butikker og sladret. Kjempekoselig! Før i dag ringte mamma for å fortelle at faren til fetteren min, altså min tante sin x er død! Han ble funnet av stedatteren som bodde hos han. Moren hennes er bortevekk! Han har visst lagt i sengen sin i flere dager, men hvor lenge han har vært død, det vet de ennå ikke. Han levde i helgen, for da var kusinen min, som jeg var med i dag i kontakt med han. Min tante og mine to fettre (sønnen og lillebroren hannes) er i syden på høstferie. Hun hadde ennå ikke fortalt han det! Hun orker ikke. Fetteren min er 10år Stakkars liten! Han vet at faren ble hentet i sykebil, men ikke at han er borte for alltid! Han ble funnet i går og i dag er han bortevekk fra facebook. Er det vanlig? :klø: Det var i allefall en kjempetrist nyhet! Så dagen i dag har både vært veldig trist og veldig fin og koselig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 8. oktober 2009 #874 Del Skrevet 8. oktober 2009 Kondolerer... Vet ikke om det er vanlig eller uvanlig at de er borte fra facebook så fort, men jeg husker jeg synes det var merkelig da typen til ei venninne døde og profilen hans ble værende i et år etterpå! Folk skrev på wallen hans i tide og utide etterpå, og jeg synes det var kjempesært, for han var jo borte... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TittTitt Skrevet 8. oktober 2009 #875 Del Skrevet 8. oktober 2009 Åh fy faen så jævlig Og stakkars fetteren din, han avr bare 10 Grusomt!! Helt forferdelig. Håper de står ekstra godt sammen no! Vet ike om det er vanlig at han forsvinner sånn fra facebook, det som har skjedd er at noen har hatt tilgang til hans side, også deaktivert kontoen. Kjente du han godt, er det lenge siden han ble eks av tanten din? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idnar Skrevet 12. oktober 2009 Forfatter #876 Del Skrevet 12. oktober 2009 Kondolerer... Vet ikke om det er vanlig eller uvanlig at de er borte fra facebook så fort, men jeg husker jeg synes det var merkelig da typen til ei venninne døde og profilen hans ble værende i et år etterpå! Folk skrev på wallen hans i tide og utide etterpå, og jeg synes det var kjempesært, for han var jo borte... Takk! Det der med facebook var ikke så viktig, altså! Var bare det at jeg hadde vært innom han dagen før, og den dagen jeg fikk vite at han var dø varhan bortevekk! Tenkte å se litt bilder og mimre litt for meg sjøl! I morgen er det begravelse. Det blir ingen god opplevelse, det er ingen begravelser som er det, men jeg gruer meg skikkelig! ----------------- Ellers skjer det ikke så mye her i huset! I helgen slappet vi av og koste oss. R jobbet om kvelden lørdag og i går. Jeg gjorde på ingenting. Så var vi å såg på stimdusjer på lørdag. Har mest sansynlig bestemt oss for en helt enkel en. Det skal bli skikkelig digg! Vi ® nermer oss(seg) å bli ferdig med flisingen. Det blir kjempebra! Flinke, flinke supergutten min! :rødme: Som om 8mnd blir min mann!!! Yooohooo!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idnar Skrevet 12. oktober 2009 Forfatter #877 Del Skrevet 12. oktober 2009 Kjente du han godt, er det lenge siden han ble eks av tanten din? Ja, jeg kjente han godt, selv om de gikk fra hverandre for noen år siden. Han var no ofte innom til tanten min og jeg har passet fetteren min usedvanlig mye oppigjennom årene, så jeg har hatt mye kontakt med faren. Jeg bare tenker på fetteren min, stakkars lille gogutten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idnar Skrevet 14. oktober 2009 Forfatter #878 Del Skrevet 14. oktober 2009 I går orket jeg ikke å sitte forran pcen. Var i begravelsen og det var helt forjævlig! Kirken var stappfull og jeg tror samtlige gren! Det var en fin begravelse, men som sagt, helt forjævlig hele opplegget! Når jeg kom hjem satt jeg bare her å var trist. Det var ingen god dag. I dag "forsov" jeg meg! Fikk nytt busskort i dag, og tenkte at hvis jeg tok en buss seinere enn vanlig kom jeg akkurat kl 8 der man kan få refundert busskortet jeg allerede har. Ikke visste jeg at det var kø! Og at vi skulle ha møte på jooben i morrges! Der kom jeg løpende en halvtime forsinket! Og refusjon kunne jeg bare drite i! Dagen på jobb var laaaaangtekkelig til tusen! Når jeg kom hjem hadde min fine R laget middag! :rødme: Vi skulle bare slappe av en halvtime etter middagen, og sov i nesten to timer! Nolduser! Så så vi litt på tv. Også har vi gått tur. Begynner å bli litt tei den turen vi går, for det blir til at vi går samme turen hver dag! Til helgen må vi finne på noe nytt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TittTitt Skrevet 16. oktober 2009 #879 Del Skrevet 16. oktober 2009 Trist med begravelsen asså Håper virkelig det går bra med dere alle, og jeg sender fetteren din mange gode tanker! Dere må finne dere et kult sted å gå på tur da, eller ihvertfall et nytt sted God helg søta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idnar Skrevet 16. oktober 2009 Forfatter #880 Del Skrevet 16. oktober 2009 Ja, vi skal finne på nye steder å gå tur, men om kvelden gidder vi ikke kjøre langt vekk for å gå på tur. Og veien her vi bor er ganske smal og folk kjører som noen idioter! Egentlig er det rart det ikke skjer flere ulykker her! :klø: Heldigvis! Om helgen kan vi jo gå tur uti skauen her! Det er fint, men når det er mørkt, syns jeg det er litt skummelt! Også er det så mye hjort her! Tenk om vi hadde truffet en hjort midt i skauen i mørke! Tror jeg hadde dauet! Hva gjør man da, liksom? :klø: Vi holder på på det hersens badet som aaaaaaaldri blir feridg! Jeg løper ferm og tilbake og henter ting som R trenger, mens han er flink å fliser og greier! Begynner i se lyset i enden av tunellen nærmer seg! Men det er altså derfor jeg ikke er innom her oftere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå