Gjest TittTitt Skrevet 11. februar 2009 #261 Del Skrevet 11. februar 2009 Ka fikk du, ka fikk du? No må jeg sove. Kose deg videre, håper du har hatt en helt fantastisk dag :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 11. februar 2009 #262 Del Skrevet 11. februar 2009 Hatt en fin bursdag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miam Skrevet 11. februar 2009 #263 Del Skrevet 11. februar 2009 Jeg har vært på BigHorn flere ganger (sikkert 7-8 ganger) og har aldri vært fornøyd! De har gitt oss feil mat, en gang brukte de 90!!!!!! minutter på maten og servitøren (en mann) tok med på puppen..og nei, det var ikke et uhell!!!!!! Grunnen til at jeg har vært der så mye er at min bror og damen har hatt det til et stamsted. De har sluttet med det nå, da.. WHAT?!?! Det er det værste!! Tror faktisk jeg ville ha blitt litt redd jeg altså Fysjom! FYYFYFYFY! Sa du fra til sjefen eller?? Æsj, dakar deg MEN.. GRATULERER MED DAGEN!!! HURRA, HURRA, HURRA!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idnar Skrevet 12. februar 2009 Forfatter #264 Del Skrevet 12. februar 2009 Ka fikk du, ka fikk du? No må jeg sove. Kose deg videre, håper du har hatt en helt fantastisk dag :D Jo, hadde faktisk en super dag: Sto opp kl 11 og fikk frokost av min kjære. Han lagde cowboymat (speilegg og bacon og tomatbønner og pomfrier ). Så så vi litt på tv og koste oss Så gikk vi på Vestkanten (kjøpesenter) og jeg fikk meg ROSA KOFFERT (Titt: De har flere, men de var mørkerosa, altså..) Og så fikk jeg 3 dvder og en genser Så gikk vi hjem og lagde lasanje også sov vi middag litt, det var sånn en slitsom dag Så når R gikk på jobb gikk jeg til mamma og pappa. De hadde også laget middag (tikka masala )!!!!! (Trenger jeg å si at jeg var stappmett??? ) Så var jeg hos de til 11 tiden. Da gikk jeg hjem og tok meg et deeeeeilig bad. Det var i grunn hele dagen min. Så fikk jeg masse penger og de tingene som jeg allerede har nevnt og hjemmestrikket sett med lue(med dusk på) og sjal og hansker Hatt en fin bursdag? Jepp!!! Den var helt strålende!!! :) WHAT?!?! Det er det værste!! Tror faktisk jeg ville ha blitt litt redd jeg altså Fysjom! FYYFYFYFY! Sa du fra til sjefen eller?? Æsj, dakar deg MEN.. GRATULERER MED DAGEN!!! HURRA, HURRA, HURRA!! Tusen takk!! Jeg tror nok ikke at noen ungikk å få med seg hva han gjorde (han på steikehuset ) for enkelte skjellte han ut såpass høyt at det ble pinlig!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idnar Skrevet 12. februar 2009 Forfatter #265 Del Skrevet 12. februar 2009 Hva er det med at man nesten ikke får lov til å bruke smilyer???? Bare noen få i allefall!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idnar Skrevet 12. februar 2009 Forfatter #266 Del Skrevet 12. februar 2009 Glemte å si at jeg fikk en skjønn rosa blomst i går med sommerfugl på!!! :rødme: Jeg elsker sommerfugler!!!!!!!!!!!!!!!! :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idnar Skrevet 12. februar 2009 Forfatter #267 Del Skrevet 12. februar 2009 (endret) Må fortelle noe litt søtt: Sjefen min, en mann på snart 60år har dame i oslo. Nå kom han nettopp bort her til meg og spurte om litt eksperthjelp Han hadde fått med seg at det er valentinsdag og lurte på hva han skulle kjøpe!!! Jeg sa at noe med hjerte på, noe smykkegreier eller noe sjokoladegreier. Damene rundt meg mente at roser er en slager, er jo enig med det..men det passer vel litt dårlig å komme hjem med roser fra elskeren sin.. Endret 12. februar 2009 av Idnar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TittTitt Skrevet 12. februar 2009 #268 Del Skrevet 12. februar 2009 Åh så fin dag da, høres ut som du fikk masse god mat ja Heldiggrisen:) Jeg skjønte ikke det med at han kom hjem med roser til elskeren sin? :klø: Hadde han dame i Oslo, men en elsker her? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idnar Skrevet 12. februar 2009 Forfatter #269 Del Skrevet 12. februar 2009 Han har dame som har mann... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 12. februar 2009 #270 Del Skrevet 12. februar 2009 Spiste du ikke kake på bursdagen din? Bare en haug med middager? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TittTitt Skrevet 12. februar 2009 #271 Del Skrevet 12. februar 2009 Spiste du ikke kake på bursdagen din? Bare en haug med middager? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idnar Skrevet 12. februar 2009 Forfatter #272 Del Skrevet 12. februar 2009 Spiste du ikke kake på bursdagen din? Bare en haug med middager? Nei..ingen kake mellom alle middagene.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TittTitt Skrevet 12. februar 2009 #273 Del Skrevet 12. februar 2009 Jeg spiste kake på min bursdag, men det var bare sånn jeg laget og hadde med på jobben. Ellers ingen kake utpå dagen.. Jeg og N har kranglet idag, og jeg blir så lei meg av det. Også tenker jeg "no gjør han det slutt" så får jeg kjempe vondt i magen Dritt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idnar Skrevet 12. februar 2009 Forfatter #274 Del Skrevet 12. februar 2009 :kose: Det går sikkert bra ska du se!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idnar Skrevet 12. februar 2009 Forfatter #275 Del Skrevet 12. februar 2009 Nå har jeg sovet middag i 2ogenhalv time!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 12. februar 2009 #276 Del Skrevet 12. februar 2009 Lykke til med å få sove når det er leggetid på ordentlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idnar Skrevet 12. februar 2009 Forfatter #277 Del Skrevet 12. februar 2009 Jo, takk!!! Dumme, dumme meg!!! Men det var deilig å sove litt, da!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 12. februar 2009 #278 Del Skrevet 12. februar 2009 Sånt skjer! Du trengte vel litt søvn da, vettu.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idnar Skrevet 12. februar 2009 Forfatter #279 Del Skrevet 12. februar 2009 Ja, det gjorde jeg! Denne uken når jeg har vært aleine på kveldene så har det blitt litt seint før jeg har kommet meg i seng.. Sånn i 1-2 tiden og på tirsdag ble klokken 4 Er litt for glad i kveldene til å sove de vekk!! Jaggu godt det snart der helg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 12. februar 2009 #280 Del Skrevet 12. februar 2009 Oppe så lenge, og så på jobb neste dag? At du orker! Vi legger oss senest 23 selv om vi har fri neste dag vi! Tidligere år har jeg hatt perioder på vinteren hvor jeg har trengt 15-16 timer søvn i døgnet.. :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå