Gå til innhold

Idnars liv i en bok vol.2

Idnar

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har vært på BigHorn flere ganger (sikkert 7-8 ganger) og har aldri vært fornøyd! De har gitt oss feil mat, en gang brukte de 90!!!!!! minutter på maten og servitøren (en mann) tok med på puppen..og nei, det var ikke et uhell!!!!!! :nei: Grunnen til at jeg har vært der så mye er at min bror og damen har hatt det til et stamsted. De har sluttet med det nå, da..

WHAT?!?! :spy::riste::hakeslepp: Det er det værste!! Tror faktisk jeg ville ha blitt litt redd jeg altså :tristbla: Fysjom! FYYFYFYFY! Sa du fra til sjefen eller?? Æsj, dakar deg :(

MEN.. GRATULERER MED DAGEN!!! HURRA, HURRA, HURRA!! :klappe::bursdag:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ka fikk du, ka fikk du? :fnise:

No må jeg sove. Kose deg videre, håper du har hatt en helt fantastisk dag :D

Jo, hadde faktisk en super dag: Sto opp kl 11 og fikk frokost av min kjære. Han lagde cowboymat (speilegg og bacon og tomatbønner og pomfrier :sikle: ). Så så vi litt på tv og koste oss :) Så gikk vi på Vestkanten (kjøpesenter) og jeg fikk meg ROSA KOFFERT (Titt: De har flere, men de var mørkerosa, altså..) Og så fikk jeg 3 dvder og en genser :nigo: Så gikk vi hjem og lagde lasanje :sikle: også sov vi middag litt, det var sånn en slitsom dag :fnise: Så når R gikk på jobb gikk jeg til mamma og pappa. De hadde også laget middag (tikka masala :sikle: )!!!!! (Trenger jeg å si at jeg var stappmett??? :fnise: ) Så var jeg hos de til 11 tiden. Da gikk jeg hjem og tok meg et deeeeeilig bad. Det var i grunn hele dagen min. :)

Så fikk jeg masse penger :lur: og de tingene som jeg allerede har nevnt og hjemmestrikket sett med lue(med dusk på) og sjal og hansker :)

Hatt en fin bursdag?

Jepp!!! Den var helt strålende!!! :) :) :)

WHAT?!?! Det er det værste!! Tror faktisk jeg ville ha blitt litt redd jeg altså :tristbla: Fysjom! FYYFYFYFY! Sa du fra til sjefen eller?? Æsj, dakar deg :(

MEN.. GRATULERER MED DAGEN!!! HURRA, HURRA, HURRA!!

Tusen takk!! :)

Jeg tror nok ikke at noen ungikk å få med seg hva han gjorde (han på steikehuset ) for enkelte skjellte han ut såpass høyt at det ble pinlig!!! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte å si at jeg fikk en skjønn rosa blomst i går med sommerfugl på!!! :rødme: Jeg elsker sommerfugler!!!!!!!!!!!!!!!! :) :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må fortelle noe litt søtt:

Sjefen min, en mann på snart 60år har dame i oslo. Nå kom han nettopp bort her til meg og spurte om litt eksperthjelp :fnise: Han hadde fått med seg at det er valentinsdag og lurte på hva han skulle kjøpe!!! :fnise: Jeg sa at noe med hjerte på, noe smykkegreier eller noe sjokoladegreier. Damene rundt meg mente at roser er en slager, er jo enig med det..men det passer vel litt dårlig å komme hjem med roser fra elskeren sin.. :fnise:

Endret av Idnar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TittTitt

Åh så fin dag da, høres ut som du fikk masse god mat ja :jepp: Heldiggrisen:)

Jeg skjønte ikke det med at han kom hjem med roser til elskeren sin? :klø: Hadde han dame i Oslo, men en elsker her? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiste du ikke kake på bursdagen din? Bare en haug med middager? :ler:

Nei..ingen kake mellom alle middagene.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TittTitt

Jeg spiste kake på min bursdag, men det var bare sånn jeg laget og hadde med på jobben. Ellers ingen kake utpå dagen..

Jeg og N har kranglet idag, og jeg blir så lei meg av det. Også tenker jeg "no gjør han det slutt" så får jeg kjempe vondt i magen :snurt:

Dritt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Ja, det gjorde jeg!

Denne uken når jeg har vært aleine på kveldene så har det blitt litt seint før jeg har kommet meg i seng.. :sjenert: Sånn i 1-2 tiden og på tirsdag ble klokken 4 :sjenert: Er litt for glad i kveldene til å sove de vekk!! :fnise:

Jaggu godt det snart der helg!!! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppe så lenge, og så på jobb neste dag? :sjokk: At du orker! Vi legger oss senest 23 selv om vi har fri neste dag vi! :fnise: Tidligere år har jeg hatt perioder på vinteren hvor jeg har trengt 15-16 timer søvn i døgnet.. :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...