Ella* Skrevet 3. mars 2009 #221 Del Skrevet 3. mars 2009 Det går litt opp og ned Bra han ble i godt humør igjen til slutt Aner ikke om mensen kan påvirke melka - men det kan den sikkert. Virker som alt har innvirkning på den. Blir spennende å se hvor stor han har blitt på kontroll i morgen da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandra Skrevet 3. mars 2009 #222 Del Skrevet 3. mars 2009 Kan jeg se bilder av kjolen din da? Slitsomt med for mye innblandinger. Håper du får en fin dag i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 3. mars 2009 Forfatter #223 Del Skrevet 3. mars 2009 Ella* Ja, jeg er spent på i morgen. Spesielt på lengden. Tror han har strekt seg endel, ikke nødvendigvis lagt på seg så mye. Sandra: Det er bilder av kjolen i bloggen min her på KG. Tror du skal ha tilgang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doratheexplorer Skrevet 3. mars 2009 #224 Del Skrevet 3. mars 2009 Kan jeg få tilgang til bloggen din? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandra Skrevet 3. mars 2009 #225 Del Skrevet 3. mars 2009 Å, det var en kjempefin kjole MellonCollie. Nydelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 3. mars 2009 Forfatter #226 Del Skrevet 3. mars 2009 Kan jeg få tilgang til bloggen din? Tilgang gitt Å, det var en kjempefin kjole MellonCollie. Nydelig! Tusen takk Er veldig fornøyd selv, gleder meg til å prøve den på en dag igjen snart... (minner meg på at jeg må få kjøpt noe undertøy og sko snart... ahh, pengene flyr). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doratheexplorer Skrevet 4. mars 2009 #227 Del Skrevet 4. mars 2009 Tilgang gitt Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 4. mars 2009 #228 Del Skrevet 4. mars 2009 Kjedelig når foreldrene blander seg inn på gjestelista da... Sånt slapp heldigvis vi. Synes det er ganske unødvendig egentlig. Men sånn vil det vel alltid være. Godt babysvømminga gjorde gutten din blidere da. Har også hørt at melka kan smake annerledes når en får igjen mensen. Merket ikke noe på lillegutt når jeg fikk den tilbake, men har heller ikke merket noen forskjell på han om melka har vært fryst eller ikke. Han er stort sett fornøyd så lenge han får melk Håper dere har hatt en fin dag i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 4. mars 2009 #229 Del Skrevet 4. mars 2009 :hoho: Jeg holdt på å falle ut av sofaen av latter når han sa det. Satser på at ikke vi er de eneste som har vært på ferde Nå ble jeg nysgjerrig, men fant ingen Rybak-bilder Det går nok kjempefint å reise alene Jeg gjorde det da S var 3-4 måneder og det gikk kjempefint. Skjønner ikke helt hvorfor svigermoren din skal blande seg i gjestelista, spesielt ikke når dere har spart alt til bryllupet selv ... Jaja, går vel ikke an å få en problemfri bryllupsplanlegging uansett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 6. mars 2009 Forfatter #230 Del Skrevet 6. mars 2009 Det er ikke reisinga i seg selv jeg stresser meg med egentlig. Det er når jeg kommer frem, og må komme meg fra flybuss og dit jeg skal (ett stykke utenfor sentrum) med alt stæsjet alene. Og at jeg ikke får med meg reiseseng / stol til gutten, er redd han ikke sover så godt i vogna gjennom natta lenger. Den er jo ikke så stor. Men det ordner seg Vi var jo på helsestasjonen på onsdag, 6månederskontroll. Som jeg tenkte har han ikke lagt på seg så mye siden sist, men han har strekt seg litt. Han veier nå 8560 g, og er 72 cm lang. Har vel også glemt å skrive det her, men på mandag har vi time hos manuellterapeut igjen. Han er ganske urolig av seg fortsatt, og jeg har tenkt at han sikkert bare er litt urolig av natur. Men så har magefølelsen min begynt å murre litt i det siste. Synes ofte han spenner seg veldig, og ligger litt i "bro". Han blir også veldig fort urolig i bilstolen og vippestolen for tiden, sammenlignet med før. I tillegg til gulpinga, som fortsatt ikke gir seg. Mye av dette KAN være tegn på låsninger. Han snur seg jo heller ikke rundt, og virker litt stiv i kroppen. Tok opp dette med samboer forrige uke, og vi bestemte oss for å kontakte noen denne uka. Dagen etter vi pratet om det, så var vi på besøk hos et vennepar hvor mannen er fysioterapeut. Kom inn på dette med låsninger etc, og han spurte litt forsiktig om vi noen gang hadde sjekket ut lillegutt. For han hadde lagt merke til mye av de samme tingene jeg stusset ved, uten at jeg hadde nevnt noe til ham.. så da ble det sånn. Hun vi har bestilt hos er spesialist på småbarn, så da får vi i det minste avkreftet eller bekreftet. I går var lillegutt og jeg hjemme alene, samboer på reisejobb. Men han slutter litt tidligere i dag da, så da får vi en lang fredag sammen. I morgen skal vi til svigers en tur. Lar Lillegutt være der noen timer mens vi får kjøpt ringene til bryllupet. Så blir samboer igjen der til søndag, mens vi reiser i morgen ettermiddag. Så da har vi søndagen alene også Har en enorm respekt for alenemødre altså, det må være enormt slitsomt å ha det slik på daglig basis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 6. mars 2009 #231 Del Skrevet 6. mars 2009 Oi, så stor han har blitt! Skikkelig lang. Hva er det i melka di da? Slik du beskriver det høres det ut som kan det være noe som plager D. Blir spennende å høre hva manuellterapeuten sier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coxy Skrevet 6. mars 2009 #232 Del Skrevet 6. mars 2009 Når er datoen for brylluppet igjen....? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 6. mars 2009 #233 Del Skrevet 6. mars 2009 MellonCollie Har vært og sett i bloggen din nå. Tror jeg har sett kjolen før også, men må bare si at den er så skjønn, og en veldig vakker brudebukett. Ha en fin helg MellonCollie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 6. mars 2009 #234 Del Skrevet 6. mars 2009 Stor og fin bebis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 6. mars 2009 #235 Del Skrevet 6. mars 2009 Det var stor baby ja. Like lang som min lillegutt, men litt lettere. Skulle bare mangle også da, er jo noen måneder mellom dem Men nå skal det sies at veksten her har gått en del ned etter at 6 måneder ble passert. Da har heller vekta økt en del. Går litt i rykk og napp. Greit å få sjekket han opp. Bedre å sjekke en gang for mye enn en for lite. Ser hvikle forandlinger vi har hatt med vår lillegutt. Håper dere får hjelp. God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 7. mars 2009 Forfatter #236 Del Skrevet 7. mars 2009 Svarer dere senere, må bare kjapt innom... Dette kan bli en laaang natt. Lillegutt begynte å bli litt snørrete tidligere i dag, og når vi kom hjem fra svigers sjekka jeg tempen hans. Var 38,2. Han virket i fin form ellers da, så stressa ikke noe med det. La ham som normalt, og det gikk fint. Men det tok ikke lang tid før han våknet; skriker et par ganger og trenger smokk før han har snudd seg igjen. Men kl 20 så tok det helt av for ham, han illskrek! Han var blitt varmere, så sjekka på nytt og da var tempen 38,8. Har tørket ham med kald klut, og gitt ham vann. Og smurte på litt dentinox - først da roet han seg litt. Nå ligger han i min seng, og er fortsatt våken. Men heldigvis rolig. Har forsøkt å stryke ham i søvn, men hver gang jeg forsøker å gå sperrer han bare øynene opp og titter alvorlig på meg :rødme: Typisk at dette skjer når samboer er borte. Jaja, det virker nå som det går fint. Men stakkar lille gutten min, han er så fin Så spørs det hvor mye søvn noen av oss får i natt, kryss fingrene for meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 7. mars 2009 #237 Del Skrevet 7. mars 2009 (endret) Det blir lett litt stress med reising alene med baby og en drøss med utstyr ja, gruer meg til slikt selv jeg ... Men det går som regel bedre enn man tror! Håper dere får god hjelp hos manuellterapeuten da! Stakkars lillegutt Krysser fingrene for at dere får en fin natt! Endret 7. mars 2009 av Knøttet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 8. mars 2009 #238 Del Skrevet 8. mars 2009 Håper det gikk bra med dere i natt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 8. mars 2009 #239 Del Skrevet 8. mars 2009 God bedring til lillegutt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 8. mars 2009 #240 Del Skrevet 8. mars 2009 God bedring til lille D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå