Gå til innhold

Aldri vært her inne før!


Gjest sjokkert

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • 3 uker senere...
  • 2 måneder senere...
  • 4 måneder senere...

Annonse

Det var akkurat trådene i dette underforumet som sjokkerte meg:) Ikke så mange råd å hente her tror jeg de fleste vil være enig i.

Så akkurat en bruker som hadde x annTall % av innleggene side, i overkant av 5.000 innlegg, kun i dette underforumet. Derfor jeg tittet inn for å se hva slags tråder det var her. Og ja, jeg ble MEGET sjokkert! Jeg tror ikke sjokkert dekker det engang.

Joda, alle bruker tiden sin på det de vil, men er det rart en utenforstående rister litt på hodet?

Hvorfor bruker du tiden din på å sette deg inn i alt dette? Du bruker dessuten både uttrykk og smileyer som du må ha lært deg her inne...tror ikke dette er første gang nei :fnise:

Hvis du synes det er så meningsløst - finn noe annet å gjøre enn å klage på de som velger å bruke tiden sin her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er faktisk mye givende her inne. en som er gravid, kan finne ut om hvordan det er. En som trenger kjærlighets råd, kan få mange her. En som føler seg aleine, er ikkje aleine her. Man kan finne mange gode tips og finne ut mye om andres meninger og moral. Vil si dette er meget givende. Du må se det positive i ting, så tror jeg dagen din blir mye lettere.

Og ikke nok med det - det er faktisk opp til flere stykker som har funnet ut AT de har vært gravide gjennom å spørre om det på kg. DProblemstillingen "Er jeg gravid" er vel ganske høyt på topp-10 listen her? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg riktignok ikke saumfart hele tråden, men starteren gikk altså ut av sitt gode skinn for snart et år siden; den 13 desember 2008 - 18:14 Det syns jeg er verd å merke seg og faktisk feire litt, når dagen er opprunnet. Forumkake og kaffe m.m. Alle tar med noe. ;)

Vi får inderlig håpe at vedkommende har kommet seg igjen siden da.

Lenge leve forumpolitiet! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg riktignok ikke saumfart hele tråden, men starteren gikk altså ut av sitt gode skinn for snart et år siden; den 13 desember 2008 - 18:14 Det syns jeg er verd å merke seg og faktisk feire litt, når dagen er opprunnet. Forumkake og kaffe m.m. Alle tar med noe. ;)

Det er snart to år siden! :opplyser:

Jeg stiller med for(u)mkake og pulverkaffe 13.desember!

Edit; i made a funny med formkaken min. :fnise:

Endret av Zaphireh
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var hyggelig å høre, Sommertid. :biggrin:

Og selvfølgelig er det TO år siden, Zaphireh. Jeg ble antagelig så satt ut av ren glede med tanke på en anledning til å feire, at jeg feilbedømte avstandet tilbake i tid.

Avsporing sier du? Hmm...jeg tror tvert imot at dette er meningen med at hele denne tråden ble til i sin spede (lett irriterte) begynnelse, hehe... Det ER en mening med alt. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er også sjokkert....Men ikke over ordleker da :fnise:

Jeg er bare litt i sjokk over at Zapireh synes pulverkaffe er passende drikke til jubileet den 13de! Te med sukker skal være myyye bedre mot sjokk en kaffe, da slår nervene bare enda mer krøll på seg! :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg tenker på "veldig mye krøll", da tenker jeg vel helst på en skikkelig sterktluktende, god og gammeldags permanent. :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, Margareth; du stiller med ny permanent med mye krøll, jeg sørger for teen. Håper bare noen husker å komme med kake også! ;)

Endret av kazcade
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...