Gå til innhold

Aldri vært her inne før!


Gjest sjokkert

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er som å sole seg om sommeren, bare chille helt ut å fylle opp litt batteri.

Det er så mange knakende bra folk her at det er lett å bli værende... :tronderbart:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hakeslepp:

Trodde dett evar et forum for hjelp til selskapsleker, men ser til min forskrekkelse at voksne folk bruker tiden sin på bokpapir-papirhandel-haldelsreisende og om telefonkiosker er hot eller not!

Joda, folk bruker tiden sin til det de vil, men jeg er faktisk sjokkert over at noen orker bruke tiden sin på noe så TOTALT intetsigende og ikke givende.

Sånn personlig er det en rekke andre ting som jeg finner langt mer sjokkerende... :kaffekopp:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sånn personlig er det en rekke andre ting som jeg finner langt mer sjokkerende... :kaffekopp:

Absolutt enig med deg Eplebit! Ikke glem å plusse da :popcorn:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest NozMonster

du er så raus med plussene dine du aldri sur :fnise:

du bør rett og slett bytte navn til "aldrisur- alltidplusser"..

enig med wonders- det ER mange bra folk her inne!

jeg har tenkt litt fæle tanker i det siste- tenk om kg pluselig blir lagt ned!?! at forummet bare blir bort? da blir det jo ganske så klin umulig å få tak i alle disse bra menneskene igjen :sukk:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hakeslepp:

Trodde dett evar et forum for hjelp til selskapsleker, men ser til min forskrekkelse at voksne folk bruker tiden sin på bokpapir-papirhandel-haldelsreisende og om telefonkiosker er hot eller not!

Joda, folk bruker tiden sin til det de vil, men jeg er faktisk sjokkert over at noen orker bruke tiden sin på noe så TOTALT intetsigende og ikke givende.

Haldelsreisende? Er det de som reiser på ferie uten partner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...