Gå til innhold

Aldri vært her inne før!


Gjest sjokkert

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Hvis det er så meningsløst, hvorfor orker du i det hele tatt å bruke din dyrebare tid over å fortelle hvor sjokkert du er?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 4 uker senere...

Annonse

Jeg vil takke ts for å ha bidratt sterkt til at vi kan få lage enda en meningsløs tulletråd. Tusen hjertelig takk skal du ha. :ler:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil takke ts for å ha bidratt sterkt til at vi kan få lage enda en meningsløs tulletråd. Tusen hjertelig takk skal du ha. :ler:

:enig:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest M_icka

Jeg blir i godt humør av disse ordlekene, trådene her inne. Herlig meningsløst i en ellers krevende hverdag, og et yrke hvor hjernen er på høygir.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mhm....det er jo bare tull og tøys fra ende til annen, mange ord går i reprise etter reprise, men jeg liker meg her jeg.

Høum Sviiiiit Høum! :)

Hadde det vært mulig å lage en helt ny type ordlek, mon tro?

Ikke vet jeg, men av og til når jeg ser at det har kommet en ny iskrem, tenker jeg; at de ikke kan finne opp noen nye smakskombinasjoner snart. Kan vi det med ord også, kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest M_icka

mhm....det er jo bare tull og tøys fra ende til annen, mange ord går i reprise etter reprise, men jeg liker meg her jeg.

Høum Sviiiiit Høum! :)

Hadde det vært mulig å lage en helt ny type ordlek, mon tro?

Ikke vet jeg, men av og til når jeg ser at det har kommet en ny iskrem, tenker jeg; at de ikke kan finne opp noen nye smakskombinasjoner snart. Kan vi det med ord også, kanskje?

Kan ikke du starte en ny tråd, da? Er klar for noe nytt her :)

Endret av M_icka
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle gjerne ha gjort det, men hodet mitt strekker ikke helt til. Er egentlig ingen party-lek-liker irl, så jeg har ikke stor erfaring med denslags. Ballen kastes videre og tas i mot av.....hvem? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...