Gå til innhold

Aldri vært her inne før!


Gjest sjokkert

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • 2 uker senere...

...og det er fremdeles stille og rolig, så jeg finner roen og stresser ned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det står noen og snakker til sin egen skygge i et speil der borte.... :ninja: Best å gjemme seg bak forhengene. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sjokkert:  Er den skyggen farlig lurer jeg på. *Hoppe klatrer opp på hemsen som hun plutselig fant - drar opp stigen*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (På 16.1.2022 den 10.31):

Hoppe klatrer opp på hemsen

Hææ, opp på Hemsedals utkikspunkt??

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:jepp: ....ingenting bedre enn å søke litt utsikt, med sjanse til innsikt i kontemplasjon. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syns egentlig det ligner på et...sted jeg har vært før...men så forandrer det seg og blir fremmed. 
Noen ganger er jeg på ei brygge ved havet, så er jeg i en naturpark...men nå ser jeg alver oppi trærne... 
De ser meg også. Hvor er jeg nå?  :ohmy: De tilbyr meg Lembas og jeg tar imot, for jeg har ikke spist frokost ennå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (5 timer siden):

Syns egentlig det ligner på et...sted jeg har vært før...men så forandrer det seg og blir fremmed. 
Noen ganger er jeg på ei brygge ved havet, så er jeg i en naturpark...men nå ser jeg alver oppi trærne... 
De ser meg også. Hvor er jeg nå?  :ohmy: De tilbyr meg Lembas og jeg tar imot, for jeg har ikke spist frokost ennå...

Der er det mye 🌶 oppi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du blir nok hekta du også 😉😅 

Er en utrooooolig fin plass dette, og du får svar på ALT - trenger ikke engang gå til lege om du er syk. De andre her vet nemlig hva som feiler deg! De vet også svaret om du er gravid eller ikke! 

En annen kjekk ting er at her har de løsninger på ALT! Det som er løsning for en, blir fort løsning for alle- rart med det!  

Håper forressten du har hørt om ironi før... Om ikke, så kan sikkert noen forklare deg regner jeg med...

Her finns alle slags folk,  til og med troll! 

PS  Telefonkiosker er hot fordi de er så sjeldne, men var sikkert galt svar..😉😊😝

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Nattero: finnes ikke noe feil svar her og heller ikke noe riktig. Det er det som er så bra. :jepp: 

Cid skrev (2 timer siden):

Der er det mye 🌶 oppi

Neida, lembas er mild hard kjeks som er omtrent som brødmat, men har veldig mye mere energi i seg,
så det holder at du tar en munnfull og så er en mett halve dagen. :jepp: De har ikke sterk mat i alveland. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhh for et fint hvilested og...det er ingen her...er det klargjort for meg mon tro?
Blir det helt feil at jeg legger jeg der og samtaler med ilden litt? Jeg forsøker... :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...