Gå til innhold

Aldri vært her inne før!


Gjest sjokkert

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hum? :klo: En ukjent opplevelse et sted hvor jeg ikke har vært før? Den må jeg snuse litt på ja. :jepp: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Drømmehage :rodmer: Husker ikke hva damen het som lagde den, men jeg postet fra den i fjor eller frofjor. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Annonse

  • 2 måneder senere...
  • 3 måneder senere...

Annonse

Åhh...for et vennligsinnet og vakkert sted dette var da...her har jeg aldri vært før.
Tror jeg skal balansere meg opp i hengekøya og bare v-æ-r-e....  :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tenk positivt
Hoppetaujenta skrev (3 timer siden):

Åhh...for et vennligsinnet og vakkert sted dette var da...her har jeg aldri vært før.
Tror jeg skal balansere meg opp i hengekøya og bare v-æ-r-e....  :) 

Ååå hengekøye, d har keg lysst på 🤩

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har fått noen utenlandske snekkervenner til å lage en som var stor nok til èn, eller alle sammen på en gang
og den kommer til å tåle vekten av tyve personer med venner - minst. :jepp: Tok like godt opp filmbevis jeg. 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tenk positivt
Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden):

Jeg har fått noen utenlandske snekkervenner til å lage en som var stor nok til èn, eller alle sammen på en gang
og den kommer til å tåle vekten av tyve personer med venner - minst. :jepp: Tok like godt opp filmbevis jeg. 

 

Ååå så gøy😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen skal du og dere være. :jepp: Kanskje får jeg leid inn et sånt stort hoppenett som de har
under trapèsartistene på sirkus....action for alle pengene, selv om det er gratis for dere. 
d6LCVVMmNKQJQ7dMcDSQQPgh4OpQwvqE8lJOOJ5a
Mens jeg er i gang med å leie: vi må jo ha en gjeng med trampoliner også. Vi kan ha en hver, eller
lage hoppelandskap hvor vi skal hoppe i fart fra plass til plass og gjennomgå ei løype. Veldig tung og bra trening. Og gøy! Kanskje vi er heldige og får treffe en hoppeOst også.  Har han blitt borte eller noe? :klo: Jeg leter litt nå, men finner`n ikke?  

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (2 timer siden):

Jeg har fått noen utenlandske snekkervenner til å lage en som var stor nok til èn, eller alle sammen på en gang
og den kommer til å tåle vekten av tyve personer med venner - minst. :jepp: Tok like godt opp filmbevis jeg. 

 

Du mente vel plass til tre når man er flink med smittevernet :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...