Gå til innhold

Aldri vært her inne før!


Gjest sjokkert

Anbefalte innlegg

Gjest AthenaRavenLuna

@Cid det jeg tenker meg at Hoppe mener, er at du har tatovert Harald og Sonja på ryggen din som driver med sengevalsen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Athena79 skrev (12 minutter siden):

@Cid det jeg tenker meg at Hoppe mener, er at du har tatovert Harald og Sonja på ryggen din som driver med sengevalsen. 

😨 Vil ikke se for meg 85 åringer som gjør sånt 😝

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...men det gjør de på alle vis som de kan klare, så nå får du aldri visket det bort fra den store mentale tv`n. :lur: ALDRI! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er sant det Z. Dette skulle være den stille og folketomme tråden hvor man kunne finne hvile. Det har flyttet inn reisende i godt humør, så jeg trekker meg også tilbake til mitt tre i høyden. Alene. Stille. Utsikt. Til innsikt. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lurven skrev (4 timer siden):

Hva er forskjellen på fjas og baluba 

Fjas er mer uskyldig og i mindre skala.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (3 timer siden):

Det er sant det Z. Dette skulle være den stille og folketomme tråden hvor man kunne finne hvile. Det har flyttet inn reisende i godt humør, så jeg trekker meg også tilbake til mitt tre i høyden. Alene. Stille. Utsikt. Til innsikt. 

Det blir nok bedre når tråden får sovet på det😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hører et ekko om at det nok kommer til å bli bedre, men jeg kan ikke se noen her. :klo: 
Setter meg i godstolen ved vinduet og bare absorberer alt det grønne plantelivet rundt meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Endelig fikk vi de avslapende fiskene tilbake igjen på netthinnen. Jeg hviler godt når jeg ser på dem. :rodmer: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hoppetaujenta skrev (1 time siden):

Endelig fikk vi de avslapende fiskene tilbake igjen på netthinnen. Jeg hviler godt når jeg ser på dem. :rodmer: 

Jeg tror de danser macarena😃

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror du har rett og en av dem stjal en P fra mitt innlegg og svømte lekent avsted med den. :fnise: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå...nå ble det endelig stille her.  :sove:  Legger meg nedpå og filosoferer litt jeg... 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mye fjasing kan man komme unna med før det faller under betegnelsen tvangshandlinger?

Her er jeg iallfall trygg. Her har jeg aldri vært før :lillesky:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...