Gå til innhold

Aldri vært her inne før!


Gjest sjokkert

Anbefalte innlegg

27 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Hadde du vært min dattersønn, så hadde jeg likt det veldig godt. :jepp:  Du er snill som vil henne SÅ vel.

Nevn noen? Jeg kan ikke komme på en eneste èn. :jolie: 

Nesten alle som har over 70% kakao med noen få hederlige unntak :Nikke: 

Det meste av bisarre sjokoladevarianter med frukt, bær eller alkoholfyll! Og Mandelstang! :bond: 

Det var det jeg kom på akkurat nå .. det er garantert mer! :ler: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

13 minutter siden, Rumle skrev:

Nei, men lurer på det :) Liker du den?

Ja, ikke den beste jeg har sett, men den kommer seg. Og førtitallsklærne alene gjør det vel verdt det :)  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Rumle skrev:

Nesten alle som har over 70% kakao med noen få hederlige unntak :Nikke: 

Det meste av bisarre sjokoladevarianter med frukt, bær eller alkoholfyll! Og Mandelstang! :bond: 

Det var det jeg kom på akkurat nå .. det er garantert mer! :ler: 

:sjokkert: Mandelstang er godt! Og fruktnøtt! Og mange med alkohol, har du gått fra konseptene? :bond: Hjemmelagde marsipan og konjakkkuler er noe av det beste jeg har laget! 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Frøkensina skrev:

:sjokkert: Mandelstang er godt! Og fruktnøtt! Og mange med alkohol, har du gått fra konseptene? :bond: Hjemmelagde marsipan og konjakkkuler er noe av det beste jeg har laget! 

Ikke utenkelig! :laugh: Vel, jeg liker det ikke! :jolie: Konjakkuler har jeg riktig nok aldri smakt, men vurderer det, for det ser temmelig godt ut :Nikke: Men, det gjør jo konjakk også :sukk: 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Frøkensina skrev:

Og jeg kan knaske kokesjokolade en gang i blant :fnise: 

Det kan jeg også! :Nikke: Men, den har vel sjelden så mye kakao? Ikke de jeg har smakt i alle fall.  

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Rumle skrev:

Ikke utenkelig! :laugh: Vel, jeg liker det ikke! :jolie: Konjakkuler har jeg riktig nok aldri smakt, men vurderer det, for det ser temmelig godt ut :Nikke: Men, det gjør jo konjakk også :sukk: 

Ehm ja det har du :laugh: Du liker jo sjokolade, frukt og alkohol for seg, så hvorfor ikke sammen? :fnise: Hva med iskrem med likør over da? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Rumle skrev:

Det kan jeg også! :Nikke: Men, den har vel sjelden så mye kakao? Ikke de jeg har smakt i alle fall.  

Ganske mye hvertfall :jepp: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Frøkensina skrev:

Ehm ja det har du :laugh: Du liker jo sjokolade, frukt og alkohol for seg, så hvorfor ikke sammen? :fnise: Hva med iskrem med likør over da? 

Nei, jeg vet, det er veldig merkelig. Sliter veldig med frukt og bær i bakverk også, men har blitt litt bedre på det de siste årene :ler: At det er merkelig er jeg helt enig i, for jeg elsker frukt og bær i alle naturlige varianter :ler: 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Frøkensina skrev:

Ehm ja det har du :laugh: Du liker jo sjokolade, frukt og alkohol for seg, så hvorfor ikke sammen? :fnise: Hva med iskrem med likør over da? 

Iskrem med likør over har jeg aldri smakt, men stiller meg veldig positiv til det, sånn i utgangspunktet :Nikke: 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, Rumle skrev:

Nei, jeg vet, det er veldig merkelig. Sliter veldig med frukt og bær i bakverk også, men har blitt litt bedre på det de siste årene :ler: At det er merkelig er jeg helt enig i, for jeg elsker frukt og bær i alle naturlige varianter :ler: 

Så du liker ikke eplekake? :klo: Eller f.eks blåbærpai? Eller syltetøy?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Rumle skrev:

Det er komplisert! Men det gir mening, sånn inni mitt hode :fnise: 

Det er jo bra det da, men synd du går glipp av mye godt. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, Frøkensina skrev:

Så du liker ikke eplekake? :klo: Eller f.eks blåbærpai? Eller syltetøy?

Nå er vi i grenseland, som sagt, det har blitt litt bedre de siste årene :jepp: I utgangspunktet liker jeg godt eplekake, men ender nesten alltid med ta bort eplene :laugh: Så fant jeg ut at hvis jeg rasper eplene så liker jeg det :jepp: Så lenge det ikke er altfor mye epler :ler: 

Blåbærpai er ca. det samme, må ikke være for mye, men litt liker jeg veldig godt. Syltetøy er et minefelt! :fnise: Skal ikke en gang prøve å forklare! :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Rumle skrev:

Nesten alle som har over 70% kakao med noen få hederlige unntak 

Det meste av bisarre sjokoladevarianter med frukt, bær eller alkoholfyll! Og Mandelstang! 

Det var det jeg kom på akkurat nå .. det er garantert mer! 

Det høres veldig godt ut alt sammen. Over 70% bidrar bare til at det spises langsommere og mindre av det. 

21 minutter siden, Winza skrev:

Jeg har aldri vært her inne før tror jeg men nå skal jeg legge meg. Håper dere alle får en flott uke 

Natta og ha en flott uke du også. :jepp: 

15 minutter siden, Frøkensina skrev:

Mandelstang er godt! Og fruktnøtt! Og mange med alkohol, har du gått fra konseptene?
Hjemmelagde marsipan og konjakkkuler er noe av det beste jeg har laget! 

:daane: Vidunderlige greier!   (p.s. jeg tror at hun har gått fra konseptene sine litt etter hvert) :ninja: 

7 minutter siden, Rumle skrev:

Nei, jeg vet, det er veldig merkelig.

Dette må du rett og slett øve deg mye mere på dette året. :opplyser: 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Rumle skrev:

Nå er vi i grenseland, som sagt, det har blitt litt bedre de siste årene :jepp: I utgangspunktet liker jeg godt eplekake, men ender nesten alltid med ta bort eplene :laugh: Så fant jeg ut at hvis jeg rasper eplene så liker jeg det :jepp: Så lenge det ikke er altfor mye epler :ler: 

Blåbærpai er ca. det samme, må ikke være for mye, men litt liker jeg veldig godt. Syltetøy er et minefelt! :fnise: Skal ikke en gang prøve å forklare! :ler: 

:ninja: Tør ikke spørre mer :fnise: 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev:

Det høres veldig godt ut alt sammen. Over 70% bidrar bare til at det spises langsommere og mindre av det. 

Natta og ha en flott uke du også. :jepp: 

:daane: Vidunderlige greier!   (p.s. jeg tror at hun har gått fra konseptene sine litt etter hvert) :ninja: 

Dette må du rett og slett øve deg mye mere på dette året. :opplyser: 

Jeg øøøøøver jo hele tiden, hvordan tror du jeg har kommet frem til at raspede epler i eplekake funker? :ler:  

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...