Aldrisur Skrevet 7. februar 2012 #221 Del Skrevet 7. februar 2012 Hei Odisi! Hei alle voksne barn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 7. februar 2012 #222 Del Skrevet 7. februar 2012 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 7. februar 2012 #223 Del Skrevet 7. februar 2012 Hei Odisi! Hei alle voksne barn! Hei Aldrisur det er kjempegøy med ordleker og trimme hjernen og kose seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 7. februar 2012 #224 Del Skrevet 7. februar 2012 så luksus at jeg kan nesten ikke tro hvor heldig jeg er. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 7. februar 2012 #225 Del Skrevet 7. februar 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 7. februar 2012 #226 Del Skrevet 7. februar 2012 Det er som å sole seg om sommeren, bare chille helt ut å fylle opp litt batteri. Det er så mange knakende bra folk her at det er lett å bli værende... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 7. februar 2012 #227 Del Skrevet 7. februar 2012 Ja,dette er så kos at jeg finner ikke ord Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 7. februar 2012 #228 Del Skrevet 7. februar 2012 takk for plusstegnet 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 7. februar 2012 #229 Del Skrevet 7. februar 2012 Også kan vi være sånn digge-hverandre-liga og gi hverandre mange plusser! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. februar 2012 #230 Del Skrevet 7. februar 2012 Jeg føler meg uplusset. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 7. februar 2012 #231 Del Skrevet 7. februar 2012 Jeg føler meg uplusset. Ikke nå! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. februar 2012 #232 Del Skrevet 7. februar 2012 Åååå....du er snill du! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 7. februar 2012 #233 Del Skrevet 7. februar 2012 Trodde dett evar et forum for hjelp til selskapsleker, men ser til min forskrekkelse at voksne folk bruker tiden sin på bokpapir-papirhandel-haldelsreisende og om telefonkiosker er hot eller not! Joda, folk bruker tiden sin til det de vil, men jeg er faktisk sjokkert over at noen orker bruke tiden sin på noe så TOTALT intetsigende og ikke givende. Sånn personlig er det en rekke andre ting som jeg finner langt mer sjokkerende... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 7. februar 2012 #234 Del Skrevet 7. februar 2012 Du er snill du også, og jeg misunner deg den fine kjolen din! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 7. februar 2012 #235 Del Skrevet 7. februar 2012 Sånn personlig er det en rekke andre ting som jeg finner langt mer sjokkerende... Absolutt enig med deg Eplebit! Ikke glem å plusse da 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 7. februar 2012 #236 Del Skrevet 7. februar 2012 Ja nå ble det enda kjekkere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 7. februar 2012 #237 Del Skrevet 7. februar 2012 du er så raus med plussene dine du aldri sur du bør rett og slett bytte navn til "aldrisur- alltidplusser".. enig med wonders- det ER mange bra folk her inne! jeg har tenkt litt fæle tanker i det siste- tenk om kg pluselig blir lagt ned!?! at forummet bare blir bort? da blir det jo ganske så klin umulig å få tak i alle disse bra menneskene igjen 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 7. februar 2012 #238 Del Skrevet 7. februar 2012 Trodde dett evar et forum for hjelp til selskapsleker, men ser til min forskrekkelse at voksne folk bruker tiden sin på bokpapir-papirhandel-haldelsreisende og om telefonkiosker er hot eller not! Joda, folk bruker tiden sin til det de vil, men jeg er faktisk sjokkert over at noen orker bruke tiden sin på noe så TOTALT intetsigende og ikke givende. Haldelsreisende? Er det de som reiser på ferie uten partner? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 7. februar 2012 #239 Del Skrevet 7. februar 2012 synger en sang til dere jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Belle Skrevet 7. februar 2012 #240 Del Skrevet 7. februar 2012 synger en sang til dere jeg Så kooooooselig da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå